Mjaa... vois semmoisessa kohtaamisessa hyvätkin puolensa olla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30803734:Et haluaisi kohdata Kyöpeliä aamuisin ilman kahvia :vampire:
Meinaatko, että kantaisit kahvin sänkyyn ja sen jälkeen mie olisin helppo nakki :vampire:Mjaa... vois semmoisessa kohtaamisessa hyvätkin puolensa olla.
En mä niin sanonu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30803747:Meinaatko, että kantaisit kahvin sänkyyn ja sen jälkeen mie olisin helppo nakki :vampire:
Mitä nuo yöhepeneet on :O. Mie oon kansallispuvun kannattaja.En mä niin sanonu.
Mut yleensä aamukaffet keitetään yöhepenissä.
Et kohtaamisessa olis hyvätkin puolensa.
Tapahtuman todennäköisyydestä en puhunu mitään.
Niih...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30803759:Mitä nuo yöhepeneet on :O. Mie oon kansallispuvun kannattaja.
Mulla on ainaskii semmonen pitkähihanen nanson yöpaita, onko niitä muitakiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30803759:Mitä nuo yöhepeneet on :O. Mie oon kansallispuvun kannattaja.
Ei monikaan sitten tiedä mihin päänsä pistää :vampire:Niih...
Älä sit puhu mitään kohtaamisista ennen aamukahvia. Aika moni urosotus olis valmis ottamaan riskin.
Vieläkö noita myydään :xmas:Mulla on ainaskii semmonen pitkähihanen nanson yöpaita, onko niitä muitaki
Ainakii jos rohkenevat tarjota kylmää kaffetta...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30803781:Ei monikaan sitten tiedä mihin päänsä pistää :vampire:
Äitiltä sain joululahjaksi, pyyvänkö sullekkii yhen? Sillä on vissiin joku salakauppa mistä niitä saa, ku ei ollu ensimmäinen kertaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30803783:Vieläkö noita myydään :xmas:
Ja varsinkin jos erehtyvät puhumaan ensimmäisen puolen tunnin aikana :kieh:Ainakii jos rohkenevat tarjota kylmää kaffetta...
No perskales. Pyydä miullekin yksi .Äitiltä sain joululahjaksi, pyyvänkö sullekkii yhen? Sillä on vissiin joku salakauppa mistä niitä saa, ku ei ollu ensimmäinen kerta
Toinen vaihtoehto on toki se, et se oli jemmannut sitä vuosikausiaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30803793:No perskales. Pyydä miullekin yksi .
Miehillä on toisinaan taipumusta uhkarohkeuteen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30803781:Ei monikaan sitten tiedä mihin päänsä pistää :vampire:
Josko siellä piilossa olisi vielä yksi lisääToinen vaihtoehto on toki se, et se oli jemmannut sitä vuosikausia
Tiedätkö mitä tapahtui naiselle joka piti tuommoista joka yö?Mulla on ainaskii semmonen pitkähihanen nanson yöpaita, onko niitä muitaki
Meinaakko, että joku uhkarohkea kiipeäisi siitä sisään?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30803816:Mie sonnustauduin jo yöasuun ja avasin ikkunankin.
Mie arvasin, että sie ajattelet heti noin .Meinaakko, että joku uhkarohkea kiipeäisi siitä sisään?
Aika hilijasta on ollu, mut oon pistäny sen maantieteellisten haasteitten piikkiin :snotty:Tiedätkö mitä tapahtui naiselle joka piti tuommoista joka yö?
Ei yhtään mitään!
Mut entäs jos on joutunu matkustamaan maailman ääriin ennenkuin yöpaidasta huolimatta tapahtuu jotain?Aika hilijasta on ollu, mut oon pistäny sen maantieteellisten haasteitten piikkiin :snotty:
Eikäkö mulle kelpaa vaan niin etevät suunnistajat, että löytävät tarvittaessa tiensä nansopaitasokkelon läpiMut entäs jos on joutunu matkustamaan maailman ääriin ennenkuin yöpaidasta huolimatta tapahtuu jotain?