Oi vitsit !ja putous kolmantena ohivedol mut hyvä tili kuiteski mä käyn ottaa skumppa lasin
Sullahan oli sitten huikee ilta - onnittelut! Ja kippis
Oi vitsit !ja putous kolmantena ohivedol mut hyvä tili kuiteski mä käyn ottaa skumppa lasin
Täh?Et sää mutta toi jäämisu, ei sitä ees tunnista enää! |O
Komppia kympillä!minäkö muka vanha?
ja vitut
...jumankekkaleet sentään, mun niskaan tää ei nyt mene, ei millään. Missään puhunut ikäluvuista. Nih. Kerta.Komppia kympillä!
Mistä v**usta kumpuaa semmoinen ajatusmaailma, että viittäkymppiä lähestyvä mies olis jotenkin käyttökelvoton ikäloppu?
Siltä se saattaa nuorista näyttää.Komppia kympillä!
Mistä v**usta kumpuaa semmoinen ajatusmaailma, että viittäkymppiä lähestyvä mies olis jotenkin käyttökelvoton ikäloppu?
Nyt on aika Narttulan hiljentyä ja alkaa miettinään huomisen Monivetoa. Moniko sairastuu äkillisesti ja saa pitkät vapaat.
Kauniita unia mussukat!
Et sä mua hämää! Uus naama!Täh?
...ihan samanlainen kyllä oon tässä :snotty:.....
Liukkaita unia :xmas: :kiss:Mää rupeen nyt sutikoimaan rasvaa tisseihin ja nilkkoihin...joten ...unia kaikille :kiss:
Ei menekään. Semmottista yleistä vaan.:kiss:...jumankekkaleet sentään, mun niskaan tää ei nyt mene, ei millään.
Et sä mua hämää! Uus naama!
Tos on välissä toista metriä rasvattavaa...Mää rupeen nyt sutikoimaan rasvaa tisseihin ja nilkkoihin...joten ...unia kaikille :kiss:
..jos multa kysytään - mitä ei kyllä tehdä - niin ihan pönttöä yleistä.Ei menekään. Semmottista yleistä vaan.:kiss:
Saat anteeks tän kerran :kiss:...aaaa...toi rävellys :snotty:...joo...:ashamed:...
..tommonen sen pitäs olla :ashamed:...mutta näkyy miten näkyy...jonkin aikaa...
Screenshot by Lightshot
Mrs Majuri iski just lekalla päähän!..jos multa kysytään - mitä ei kyllä tehdä - niin ihan pönttöä yleistä.
Siis tommonen ajattelutapa. Vastustan. Ja paheksun
Mrs Majuri iski just lekalla päähän!
Leikki leikkinä, mut on tossa toinen puoli tottakin...jos multa kysytään - mitä ei kyllä tehdä - niin ihan pönttöä yleistä.
Siis tommonen ajattelutapa. Vastustan. Ja paheksun
Olenko muistanut kertoa, että olet hyvin harvinaisen ihana?..:O...nythän mut laitetaan väkivaltaiseksikin :snotty: :|...
Majuri pysyköön lestissään ja rauhassaan ...ja olkaatten just sen ikäsiä ja olosia kuin haluatte :kiss:...mutta vanha- sana ei teihin kehenkään osu eikä uppoa eikä istu.
Ni. :kiss:
..ja nyt vänkään vastaanLeikki leikkinä, mut on tossa toinen puoli tottakin.
Sinusta ei koskaan tule viiskymppistä eromiestä. Semmoisissa on aina lähtökohtaisesti jotain vikaa. Oli tai ei, mutta ton muurin yli ei viitti edes yrittää kiivetä, koska tarpeeksi pitkiä tikkaita ei ole.
Sama kuin työpaikkaa on helppo vaihtaa, mutta jäähän työttömäksi niin uuden löytäminen on päivä päivältä hankalampaa.
Universumissa on rakkausvastaava (jolla on hirveen huono huumorintaju) ja sattumavastaava (joka tekee mitä huvittaa), mut ei ole reiluusvastaavaa, mistä syystä maailma ei aina ole reilu.
..*punastelee taas, kiitos kysymästä*...ihan tavallinen oon...mutta kiitos :kiss:Olenko muistanut kertoa, että olet hyvin harvinaisen ihana?
Mulle ei vängätä vastaan etenkään asioissa joista jotain luulen tietäväni. Piste...ja nyt vänkään vastaan
...vaikka tiedätkin, niin saa sullekin vängätä vastaan...pikkasesti . Sanottaan sitten sitä vänkäämistä vaikka keskusteluksi. PisteMulle ei vängätä vastaan etenkään asioissa joista jotain luulen tietäväni. Piste.
Ja sen tietää sokea Reettakin, että Routamisun kaltaisia Naisia ei kasva joka oksalla.
Jos tietäisin missä kasvavat, niin olisin jo muuttanut.