The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Komppia kympillä!

Mistä v**usta kumpuaa semmoinen ajatusmaailma, että viittäkymppiä lähestyvä mies olis jotenkin käyttökelvoton ikäloppu?
...jumankekkaleet sentään, mun niskaan tää ei nyt mene, ei millään. Missään puhunut ikäluvuista. Nih. Kerta.

Ite otitte puheeseen. :stick:

...sitä paitti ikä on numeroita, niin kulunut lauseentynkä kuin onkin. Oikea ikä on sitten siellä sydämessä :)

...en mä kyllä jaksa tässä mitään paheksua :D...muuta kuin tota savolaisviritteistä antennia :snotty:

Mutta heiii...ennää kaks päivää tätä kuuta jälellä ja sitten on jo toukokuu :)! Ja kesä ison askeleen lähempänä :heart:

..jos multa kysytään - mitä ei kyllä tehdä :D - niin ihan pönttöä yleistä.

Siis tommonen ajattelutapa. Vastustan. Ja paheksun :mad:
Leikki leikkinä, mut on tossa toinen puoli tottakin.
Sinusta ei koskaan tule viiskymppistä eromiestä. Semmoisissa on aina lähtökohtaisesti jotain vikaa. Oli tai ei, mutta ton muurin yli ei viitti edes yrittää kiivetä, koska tarpeeksi pitkiä tikkaita ei ole.

Sama kuin työpaikkaa on helppo vaihtaa, mutta jäähän työttömäksi niin uuden löytäminen on päivä päivältä hankalampaa.

Universumissa on rakkausvastaava (jolla on hirveen huono huumorintaju) ja sattumavastaava (joka tekee mitä huvittaa), mut ei ole reiluusvastaavaa, mistä syystä maailma ei aina ole reilu.

Leikki leikkinä, mut on tossa toinen puoli tottakin.
Sinusta ei koskaan tule viiskymppistä eromiestä. Semmoisissa on aina lähtökohtaisesti jotain vikaa. Oli tai ei, mutta ton muurin yli ei viitti edes yrittää kiivetä, koska tarpeeksi pitkiä tikkaita ei ole.

Sama kuin työpaikkaa on helppo vaihtaa, mutta jäähän työttömäksi niin uuden löytäminen on päivä päivältä hankalampaa.

Universumissa on rakkausvastaava (jolla on hirveen huono huumorintaju) ja sattumavastaava (joka tekee mitä huvittaa), mut ei ole reiluusvastaavaa, mistä syystä maailma ei aina ole reilu.
..ja nyt vänkään vastaan :D

Vaikka oiskin eronnut - ja vaikka viiskymppinenkin - niin....mistä se vika- ajattelu tulee? Elämä on semmosta/tämmöstä. Se kuljettaa mukanaan ja välistä matkanteko on hyvinkin miellyttävää. Mutta sitten tapahtuu muutoksia ja yllätyksiä ja pysähdyksiä.

Mutta. Matkantekoa se on sekin :hug:. Erossa on aina kaksi osapuolta. Eikä eroihminen ole yhtään sen viallisempi kuin kukaan muukaan. Hän on "vain" elänyt ja isosti. Ja mitä rakkauteen tulee...tai siihen "rakkausvastaavaan", niin...sehän lähtee omasta itsestään :). Kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, paljon kokeneena ja suuresti tuntevana ja isosti elänneenä ja elävänä, niin - se rakkauskin kyllä vaan tupsahtaa siihen eloon :). Kun uskaltaa ja ymmärtää antaa sille tilaisuutta :).

Ja mitä tulee työttömyyteen, niin...joo, onhan se tänä päivänä vaikeeta ja se varmasti ahdistaa ja saa aikaiseksi toivottomuutta ja paikallaan junnaamista. Mutta.

Kun pitää vaan uskoa, että sieltä tulee se päivä, jolloin minut löydetään just siihen mua huutavaan hommaan :). Jokainen uusi päivä voi olla Just Se Päivä :).

Maailma ei ole reilu, ei. Mutta - pitäiskö sen loppujen lopuksi olla? Eikö siihen sitten kyllästyisi, jos kaikki menisi kuten elokuvissa? Silloinhan jäisi paljon kokematta ja oppimatta ja tuntematta ja - jälleen - elämättä...?

Jokainen päivä on uusi seikkailu :). Jokaisessa päivässä on se mahdollisuus. Ja ihan jokaiselle meistä. Sullekin :kiss: :hug:

Mulle ei vängätä vastaan etenkään asioissa joista jotain luulen tietäväni. Piste.

Ja sen tietää sokea Reettakin, että Routamisun kaltaisia Naisia ei kasva joka oksalla.
Jos tietäisin missä kasvavat, niin olisin jo muuttanut.
...vaikka tiedätkin, niin saa sullekin vängätä vastaan...pikkasesti :D. Sanottaan sitten sitä vänkäämistä vaikka keskusteluksi. Piste :D

..njooo...hiukan taivun tässä...tämän sortin meikäläisiä ei kyllä ole kuin - onneksi :snotty: - tää yksi yksilö tässä mutta Ihania Naisia löytyy kaikkialta :)!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä