The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9mmm
Voi morjens taas :D...ettepä tiiäkään mikä on fiilis, kun puhelimesta kuuluu "...äkkiä kotiin, täällä on tapahtunut hirveitä!!!"

Oli muuten jännäkakkamomenttia kohdallansa runsain mitoin ja päässä veteli vaikka ja mitä :snotty:...

...vaan - ihan iisipiisinä talo ja pihamaa...oven aukaisee niin messevänmellevässä hymyaallokossa kylpevä poijankoijari :heart:. Vetää mut huoneeseensa ja...näyttää mulle kirjettä.

Ja oi!!! Nyt se sitten tuli!!

Ensimmäinen ihka oikea rakkauskirje :heart:....ja voi tota poikaa ja sen olotilaa...

Tässä pakahtuu ihan itekin :heart:
en ookkaan ennen kuullu että tytöt kirjottas pojille rakkauskirjeitä :) toiste päin paljonkin no pojalla pää pilvissä:)?

9mmm
Muikka mui :) :wave:!

Hei joo, eikö ookin toisaalta vähän ärsyttävää ja semmosta epämääräistä tahmatassuolotilaa, kun on nukkunut tosi hyvin :)? Mulla ainakin mutta - hyvin tää päivä on kuitenkin rullannut iloisissa tunnelmissa.

Jep, ei muuta kuin kuumaa puhelua säpäkälle siivoojalle ;)...ja ite kattelet vaan piällysmiehenä homman sujumista :p :D...

Meidän vappu on vielä levällänsä, varaudun siihen että luultavasti ollaan näissä leveysasteissa ja piireissä..tosin ex tempore- ylläritkin voivat tulla ohjelmistokuvioihin. Lintsi kuulostaa aivan huipulta, nappaa mukaan joku kaveri niin pääset itekin riekkumaan - ja voimaan pahoin :snotty: :D - johonkin ihan karmeen ihanaan kieputushässäkkään. Ja kyllä siellä on laitteita pienillekin, niin pääsee tyttökin nauraa kikattamaan vauhdin hurmassa :)

...ja mitähän mä tarkotin tolla miessateella aamuseltaan, hahaa...oisko ihan vapaasti tulkittavaa heittoa vaan...:)
täällä leveys asteella kaikki on dokaamassa ja lapset mummeillaan.
täytyy tsiigailla mutta meen tybyn laitteisiin :) joo kerroin ni oli jo ihan onnessaan.

nooh siis sellanen sumunen ja veltto olo tulee ku nukkuu liikaa ei niin pirteenä..

mikäs se sut on saannu tuuditettua niin sikeeseen uneen :)?

9mmm
No nytpä kuulit ja mä näin ihan livenä tuotoksen :).

Arvaa vaan, silmät on niin tähtinä ja ilme tuolla vesselillä kuin uiskentelisi hattarassa...ihan sulaa laavaa koko poika :heart:...
mä muistan kans ensi tunteet lastarilla oli toisella osastolla tokalla luokalla tyttö yläkerroksissa aina parilla koulu tunnilla näin sitä sitten kerran livistin karkuun hoitajat ettii joka paikasta kopinoita siellä täällä mutta mä olin ninja joka pääs torni kerroksen ylös ja pääsin huutamaan kuinka ihana tyttö oletkaan :) noi just hyvii.

täällä leveys asteella kaikki on dokaamassa ja lapset mummeillaan.
täytyy tsiigailla mutta meen tybyn laitteisiin :) joo kerroin ni oli jo ihan onnessaan.

nooh siis sellanen sumunen ja veltto olo tulee ku nukkuu liikaa ei niin pirteenä..

mikäs se sut on saannu tuuditettua niin sikeeseen uneen :)?
Kannattaakin aloitella sillain varovasti se riekkuminen ja rymyäminen niissä laitteissa, eikä heti sännätä kunnon vemputuksiin....ja onhan se aina huikeeta kun pikkunen saa oman iskän siihen samaan laitteeseen viereensä hihkumaan :)!

Mä varmaan rymysin eilettäin sen verta kunnolla, että noutaja tuli unille aikaisemmin. Toisaalta eilen oli tämmönen astetta haasteellisempikin päivä mulle, niin varmaan sekin sitten avitti...mutta joo, oli sangen outoa multa - yökyöpeliltä - lähteä kohtuu ajoissa nukkumaan :)

Ja yöllä kun satoikin - havahduin johonkin aikaan siihen ihanaan ropinaan, mä en varmaan oo kertonut vielä tarpeeks monta kertaa että mä tykkään sateesta ihan hassuna :heart: - niin se vain laittoi unta laadukkaammaksi :). Hyvät unikuvat oli kyllä!

mä muistan kans ensi tunteet lastarilla oli toisella osastolla tokalla luokalla tyttö yläkerroksissa aina parilla koulu tunnilla näin sitä sitten kerran livistin karkuun hoitajat ettii joka paikasta kopinoita siellä täällä mutta mä olin ninja joka pääs torni kerroksen ylös ja pääsin huutamaan kuinka ihana tyttö oletkaan :) noi just hyvii.

Awwwww :heart:

..ja tommoset ihanat jutut..kun ne säilyy koko loppuelämän ajan mukana :)

Mä veikkaan että meillä nukkuu ens yönä niin auvoisesti tämä jannu, että hyvä jos herääkään aamulla :)

9mmm
mutta tosta en mäkään oo osannu aina käyttäytyä sain sinne porttikiellon aikoinaan . kymmenittäin vartioita jahtas mua siellä aina juoksevia tulevan vastaan käänsin pääni. kävelin toisaalle muistan viellä elävästi ku kaks vartiaa tuli suoraan vastaan ja kysyi minne se meni näytin toiseen suuntaan ja lähin ku ne oli ohittanut mut juoksemaan säntäsin portti jo siinti näköpiirissäni mut koitin eksyttää ja menin alakerran vessoille sitten ne kysy minne se meni ja alkoi kuulua kopsetta alaspäin olin kiinni ja jouduin lintsin putkaan joka on puinen ja laskun perääni. sieltä sinulla ei ole tänne mitään asiaa nolotus nyt joten kuten käyttäytyä osaan.

...tsah, äkkiä kahvit rinnuksille ja sitten säätämään kuljetuksien kanssa...kunhan nyt ens alkuun hahmottasin että missä nämä kuljetettavat ovat :snotty:...liukenevat matkoihinsa heti...

Ja sitten perinteistä arkipähkäilyt - mitä tänään syömmekään? Voi näitä keittiövuoroja ja jumiutunutta ajattelua mutta enköhän mä tästäkin selviä...sotkun kera :D

9mmm
Kannattaakin aloitella sillain varovasti se riekkuminen ja rymyäminen niissä laitteissa, eikä heti sännätä kunnon vemputuksiin....ja onhan se aina huikeeta kun pikkunen saa oman iskän siihen samaan laitteeseen viereensä hihkumaan :)!

Mä varmaan rymysin eilettäin sen verta kunnolla, että noutaja tuli unille aikaisemmin. Toisaalta eilen oli tämmönen astetta haasteellisempikin päivä mulle, niin varmaan sekin sitten avitti...mutta joo, oli sangen outoa multa - yökyöpeliltä - lähteä kohtuu ajoissa nukkumaan :)

Ja yöllä kun satoikin - havahduin johonkin aikaan siihen ihanaan ropinaan, mä en varmaan oo kertonut vielä tarpeeks monta kertaa että mä tykkään sateesta ihan hassuna :heart: - niin se vain laittoi unta laadukkaammaksi :). Hyvät unikuvat oli kyllä!
muutamassa aattelin jos hyvä ilma ja köyden vetoo ja niitä kilpailuita ja onkohan siellä viellä se vesipyssy pelikin täytyy kattoa mihin kaikkeen sitä voi mennä :) kummitusjunaan ;) joo amatsonian sadetta linnun lauluineen kuuntelen 8 tunnin tuubi pätkiä :)

mutta tosta en mäkään oo osannu aina käyttäytyä sain sinne porttikiellon aikoinaan . kymmenittäin vartioita jahtas mua siellä aina juoksevia tulevan vastaan käänsin pääni. kävelin toisaalle muistan viellä elävästi ku kaks vartiaa tuli suoraan vastaan ja kysyi minne se meni näytin toiseen suuntaan ja lähin ku ne oli ohittanut mut juoksemaan säntäsin portti jo siinti näköpiirissäni mut koitin eksyttää ja menin alakerran vessoille sitten ne kysy minne se meni ja alkoi kuulua kopsetta alaspäin olin kiinni ja jouduin lintsin putkaan joka on puinen ja laskun perääni. sieltä sinulla ei ole tänne mitään asiaa nolotus nyt joten kuten käyttäytyä osaan.
...nyt sulla onkin mukana siellä semmonen topakka tyttöihminen, joka pitää sut kurissa ja ruodussa ja herrannuhteessa :)

9mmm
Jauheliha-kinkku..ananasta siihen oli varattu mut joku oli kuulemma syönyt ne jo etukäteen. Joten juustoa ja pitsamaustetta lisäks. Tuommoinen on aika perus mitä pitsaa meillä tehään.
Joskus on paprikaa, oliiveja, herkkusieniä tai pepperonia.
chiliää tohonnlisäks sillon menee itelläkin anas pitsassa :)

välillä pitääkin tehä varmoja pitsoja :)

• Tykkää
Reactions: IhQ
muutamassa aattelin jos hyvä ilma ja köyden vetoo ja niitä kilpailuita ja onkohan siellä viellä se vesipyssy pelikin täytyy kattoa mihin kaikkeen sitä voi mennä :) kummitusjunaan ;) joo amatsonian sadetta linnun lauluineen kuuntelen 8 tunnin tuubi pätkiä :)
Pikkusen kanssa onkin hyvä mennä ja sieltä löytyy kuitenkin ihmeteltävää ja ihasteltavaa niin paljon :)

..eri asia sitten tämmösten meijen kouhopäitten kans, jotka ovat rämäpää- osastoa parhaimmillaan ja pahimmillaan...:D

9mmm
...tsah, äkkiä kahvit rinnuksille ja sitten säätämään kuljetuksien kanssa...kunhan nyt ens alkuun hahmottasin että missä nämä kuljetettavat ovat :snotty:...liukenevat matkoihinsa heti...

Ja sitten perinteistä arkipähkäilyt - mitä tänään syömmekään? Voi näitä keittiövuoroja ja jumiutunutta ajattelua mutta enköhän mä tästäkin selviä...sotkun kera :D
hyvää päivän jatkoa rauhassa vaan :) tee jotain mitä et oo koskaan tehny ..

:wave:

Olipa kaupassa jonoa,kaikki oli päättänyt tehdä vappuostoksensa tänää. Ite ostin vain hiukan kaapin täytettä,mitä sitä turhaan kaappeja täyttelee jos tulee nälkä niin saahan sitä haettua vaikka pitsan tai kepsun.
Vappuvalkkarin kävin hakee.

homohomo
homohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomo

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä