Hobitit on vielä kattomatta täälläkin, pitänee varmaan tässä korjata erhettä piakkoin...Me ostettiin Hobitti-trilogia. Ehkä jo tänä illalla nautin viiden armeijan taistelusta.
Nii, ja cantuccineistä ja kikhernekakusta. Saas nähdä mitä jälkimmäisestä tulee.
appelsiinejahunajaa: Appelsiininen herkkukakku kikherneistä eli torta de garbanzo dulceHobitit on vielä kattomatta täälläkin, pitänee varmaan tässä korjata erhettä piakkoin...
Mutta kerro mikä ihme on kikhernekakku? Kiinnostuin
KerrassaaN mainolta vaikuttava ohje...appelsiiniakin ja kookosta...kiitti, mä nappaan tämän kokeiltavaksi !appelsiinejahunajaa: Appelsiininen herkkukakku kikherneistä eli torta de garbanzo dulce
Tuollainen! Lituskaksi jäi, mutta maku on mainio. Ekaa kertaa siis leivoin.
:wave::wave:hellou täältä juhlahumun keskeltä..tai no, just läks vieraat. Vielä ainakin yksiä vieraita odotellaan.
On tullut taas syötyä. Miehen tekemät kinkku-yrttituorejuustorullat on jotain niin hyvää..ja mokkapalat..täytekakkua en oo vielä jaksanu ees maistaa, on ollu maha niin täynnä
Riippuu siitä mitä kysyttävää. Lippujen myyjältä (tiketti, lippupalvelu jne), keikkapaikalta tai järjestäjältä/artistin managerilta tai keikkamyyjältäJos on kysyttävää konsertti lipuista niin keneltäs niistä sitten kysytään...promoottorilta vai tiedottajalta vai markkinoinnista vastaavalta?
Kasvata kaikessa rauhassa pitemmäksi hiuksesi . Annat niitten sitten liehua vapaana kesäisessä tuulessa....Mää aattelin käydä tilaa itelleni kampaajalle ajanpitää mennä jo ajoissa tilaa kun kohta ne on täynnä noita juhlijoita jotka haluaa nätit kampaukset.Mulla mitään juhlia tulossa mut mulla on tapana toukokuun lopui yleensä käydä laittaa kesätukka. Nyt kun vaan tietäs et leikkaako lyhyeks vai antaako kasvaa....väri nyt päähän lätätään mutta muuten viel vähän auki.
Siinähän se just kun en pysty pitää pitkii hiuksia auki,vedän ne ponnarille heti kun pituutta niin paljon et kiinni saa. Ne menee aika hampuiks kun kasvavat pituutta.Kasvata kaikessa rauhassa pitemmäksi hiuksesi . Annat niitten sitten liehua vapaana kesäisessä tuulessa....
...tota, älä pidä useasti ponnarilla, koska noi donitsit sun muut syövyttää/katkeiluttaa aika helposti hiuksia...Mutta jos sua kiinnostaa kasvattaa hiuksias pitemmäksi, niin sullahan on siinä kampaaja eli ammattilainen, jolta kannattaa kysyä kikkakolmosia, että mitä tehdä, jotta eivät hamppuuntuisi...Siinähän se just kun en pysty pitää pitkii hiuksia auki,vedän ne ponnarille heti kun pituutta niin paljon et kiinni saa. Ne menee aika hampuiks kun kasvavat pituutta.
Just tämän takia facebook on olemassa . Nyt jos koskaan on hyvä aika liittyä sinne.Ei mun kaverit ja tutut tunne sitä joten ei voi kukaan auttaa. Voe kökkö.
Eihän tää just nyt ole mitään tärkeetä tietää mut tajusin vaan et hitto,en muista sen nimee ja jos nään joskus niin kiva siinä sit kun ei muista. Tietty jos höpisis jotain ja sit kysyis et minkä näkönen sä oot ajokortissa ja tsadam! Mut ehkä liian läpinäkyvää
Ei sekään oo facessa.Just tämän takia facebook on olemassa . Nyt jos koskaan on hyvä aika liittyä sinne.
No joka päivä pidän kyllä kun töissä on "pakko" ja kotonakin..nytkin on kii. Kutittaa inhottavasti naamaa....tota, älä pidä useasti ponnarilla, koska noi donitsit sun muut syövyttää/katkeiluttaa aika helposti hiuksia...Mutta jos sua kiinnostaa kasvattaa hiuksias pitemmäksi, niin sullahan on siinä kampaaja eli ammattilainen, jolta kannattaa kysyä kikkakolmosia, että mitä tehdä, jotta eivät hamppuuntuisi...
...pysyykö sulla kiinni esimes semmosilla isommilla soljilla, ne olis paremmat vaihtoehdot hiuksia ajatellenNo joka päivä pidän kyllä kun töissä on "pakko" ja kotonakin..nytkin on kii. Kutittaa inhottavasti naamaa.
panisinJoutuisin ehkä ton Jarkko Aholan kohdalla harkitsemaan aviorikosta
En oo koittanut kun ei mulla ole solkii.Kai vois koittaa....pysyykö sulla kiinni esimes semmosilla isommilla soljilla, ne olis paremmat vaihtoehdot hiuksia ajatellen