Mitä hyötyä tuosta S-etukortista on? 8v ollut kortti eikä IKINÄ ole ollut mitään tarjouksia kortin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkulelu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsekseni asuvana ihmisenä saan joka kuukausi S-tilille rahaa ~30€. Ostan siis kaikki ostokseni lähi S-Marketista tai jonkun matkan päässä sijaitsevasta Prismasta.

En siis keskitä ostoksiani mitenkään erityisesti ja miehelläni on myös rinnakkaiskortti).

Jos nyt ei ole provo kyseessä niin onnittelut ap:lle vahingossa säästämisestä!
Siinä onkin kiva kesälomaraha odottamassa ;)
Jos ei sitten ole niin huono tuuri, että olisi jonkun muun rinnakkaiskortti käytössä ((exän, vanhemman tms). Ne joskus unohtuu kuollettaa..
Mutta kaikki bonukset ovat kertyneet vuosien aikana jos todellakin juttu on totta. Ihmettelen kyllä millainen ihminen ei tuota tiedä mutta.. no meita on monenlaisia. Lähimmässä Prismassa jossa on S-pankin toimipiste saa sen tilin saldon tietoon.

Uniikki-kortilla saa välillä erilaisia tuotteita halvemmalla eli tarjouksessa on kuukausittain tietyt tuotteet. Samalla myös kertyy ostoksista tietty % alennus. Toki jos ei paljon joudu apteekissa käymään niin eihän sitä sitten kerry. Itselläni taisi viimeksi olla -3% alennus päällä ja se koskee muita kuin reseptituotteita. Eli kun ostin esim. silmänympärysvoiteen niin siitä sai sen 3% alennuksen.

Lopuksi.. Olen käynyt usein Lidlissa katsomassa eikä siellä kyllä kovin edulliselta vaikuta ne tuotteet, joita meillä käytetään. Jonkun tarjouksen perässä jos suhailen niin harvemmin on enää ko.tuotetta ollut.
Kun vähän vaivaa näkee, seurailee tarjouksia ja hintoja muutenkin niin edullisemmaksi meille ainakin tulee käyttää S- ja K-ketjun isompia kauppoja.
Ok, einekset näyttää olevan Lidlissä halpoja mutta ne pitsatkin tehdään itse joten.. Mutta kukin ostakoot mistä tykkää. Prisma ja Cittari, jopa lähin s-market on meille edullisimmat paikat ja kotimaista ruokaa on enemmän valikoimissa kuin Lidlissä.

[QUOTE="...";30795673]Ei ois eka kerta, kun kuulen henkilöstä, joka ei ole tietoinen tästä asiasta. Luulee vaan, että on jäsen- ja mainoslehti, ihan kuin Pirkkakin. Plussasetelit kun tulevat erillisenä kirjeenä.

Oisko ap sulla sitten tallessa sitä sopimusta siitä s-kortista?[/QUOTE]

Niin no ymmärrän sen ettei kaikesta aina ennätä ottaa selvää, mutta nämä kun lähentelee ihan tasaiseen tuolta lehdellään. S-pankkikin nakkelee tasaiseen kirjeitään millon mistäkin niin jotenkin en vaan ymmärrä ettei yhtään seuraa mitä postissa tippuu kotiin.

[QUOTE="jep";30796095]Varmasti mutta kun en oikeastaan ikinä käy s ryhmän paikoissa. Prismassa käynyt varmaan yli viisi vuotta sitten viimeksi.[/QUOTE]

Taitava saa olla, jotta pystyy tuohon. On niin laaja-alainen, ettei itse usein tajuakaan asioivansa paikassa, jossa s-kortti käy. Kun itse siirryin maksamaan kaikki ostokseni s-kortilla niin vasta huomasin miten monesta paikasta tuleekaan bonuksia.

Citymarketissa aina plussakortilla tarjouksia joita ei saa ilman korttia. Yleensä tehdäänkin ruokaostokset prismassa ja käydään viereisessä sittarissa vain hakemassa nuo tarjoustuotteet jos on sellaista mitä tarvitaan. Mitä tuolla S-kortilla saa? Joskus jostain tapahtumista alennusta, mutta eipä me juurikaan käydä missään messuilla tms.

Sama ihmetys uniikkikortista mikä siis apteekissa näytetään, ikinä en ole siitäkään kortista mitään hyötynyt.

Minulla tulee s-tilille kortista noin 100 euroa kuussa. En sanoisi turhaksi.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
Aika hyvin. Meillä tulee n. 50e kuussa tilille siitä rahaa, eli vuodessa 600e. (ostetaan n. 500e-700e), kaiken järjen mukaan sulla pitäisi olla ainakin 4800e siellä tilillä + kaikki muut ostokset mitkä on kerryttänyt bonusta.

Onnea!

ja ainakin PKo maksaa ylijäämänpalautusta vuosittan(en muista ihan heti ettei olis maksaneet, riippuu ed. vuoden tuloksesta) joka tulee tänä vuonna 25.5. vähintään 200e vuosi bonusten lisäksi.kiitos kyllä kannattaa.

[QUOTE="porvoo";30795592]No joo... K-kaupatkin ovat luopuneet alennuslipukkeistaan jo ajat sitten ja se "kerran kuussa 5e"-tyyppinen kertymä on tullut jo vuosia tilille, joten taitaa olla provo....

S-etukorttia ei saa, jos ei ole tiliä ja se bonuskertymä tulee kotiin Yhteishyvä-lehden kanssa ihan paperinakin, jos ei nettipankissa käy, joten kukaan EI voi olla tietämätön siitä, mitä rahoja tilille on kertynyt.[/QUOTE]

Kyllä tulee vielä plussapisteistäkin se lipuke jos ei ole ilmoittanut tilinumeroa mihin se raha voisi tulla. Eli tuon perusteella ei voi provoksi väittää.

Ota S-mobiili käyttöön niin pysyy bonustiedot aina mukana. Sieltä löytää myös kaikki olemassa olevat edut. Esim. meidän alueella ollaan viime aikoina saatu vaikka mitä jopa ilmaiseksi.

Meillä oli miehen kanssa omat S-kortit kun mentiin yhteen. Minulle tuli bonukset kirjeitse ja hyvityksen voi käyttää ostaessaan. Miehellä taas oli avattuna S-tili, jonne alettiin yhdessä keräämään pojoja. Muutaman vuoden jälkeen muistettiin katsoa tiliä ja siellä olikin 2600 EUR.

Mutta pointti on siis se, että niissä Yhteishyvä-paketeissa on saattanut tulla näitä hyvityslipukkeita. Niissä on aina jokin voimassaoloaikakin, mutta olen saanut sen mentyä umpeen käyttää sitä. Eli ei oo varma, että ap:llä mitään S-tiliä oli. Mutta kannattaisi kuitenkin vilkaista läpi tiliotteet, jotka tulevat Yhteishyvä-lehden mukana.

Yhteistyössä