Mitä hyötyä tuosta S-etukortista on? 8v ollut kortti eikä IKINÄ ole ollut mitään tarjouksia kortin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkulelu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkulelu

Vieras
Citymarketissa aina plussakortilla tarjouksia joita ei saa ilman korttia. Yleensä tehdäänkin ruokaostokset prismassa ja käydään viereisessä sittarissa vain hakemassa nuo tarjoustuotteet jos on sellaista mitä tarvitaan. Mitä tuolla S-kortilla saa? Joskus jostain tapahtumista alennusta, mutta eipä me juurikaan käydä missään messuilla tms.

Sama ihmetys uniikkikortista mikä siis apteekissa näytetään, ikinä en ole siitäkään kortista mitään hyötynyt.

Prisman politiikkahan on ettei koskaan ole alennuksia vaan pyritään myymään aina edullisesti. Bonuksethan noista saa. Hotelleissa ja ravintoloissa voi olla hyviäkin s-etuja.

Minne se tilinumero pitää antaa? Saako netissä annettua? Mä olen vain näyttänyt sitä aina, kuten tuota uniikkikorttiakin. Siinä uskossa, että ehkä siitä joskus jotain hyötyäkin sitten on enkä mitään tilinumeroita tajunnut edes antaa mihinkään :(

Menet seuraavalla kerralla Prismassa asioidessasi sinne S-pankin tiskille ja kysyt paljonko niitä bonuksia on kertynyt.
Ja siellä sitten saavat laitettua sinne tietoihin, että ne bonukset kuukausittain tulee sinun tilille jos niin haluat, muuten ne menee sinne S-bonustilille, mikä on luotu sillon kun oot sen kortin hankkinut.

Minulla on pankkikortti nykyisin S-pankista, ja bonukset rapsahtaa joka kuun 10. päivä sinne tilille. Meilläkin mukavasti kahden hengen taloudessa tulee 10-20e/kk, siinä sitten on bensat ja ruokaostokset ja satunnaiset S-ryhmän ravintolat ja jos netistä jotain tilaa S-ryhmän putingeista.

[QUOTE="a p";30795562]Ei mulla ole mitään s-tiliä :([/QUOTE]

Sitten käyt vaikka Prismassa selvittelemässä asiaa :)
Sait varmasti mukaan muutakin kuin kortin kun sen otit.

Menet seuraavalla kerralla Prismassa asioidessasi sinne S-pankin tiskille ja kysyt paljonko niitä bonuksia on kertynyt.
Ja siellä sitten saavat laitettua sinne tietoihin, että ne bonukset kuukausittain tulee sinun tilille jos niin haluat, muuten ne menee sinne S-bonustilille, mikä on luotu sillon kun oot sen kortin hankkinut.

Minulla on pankkikortti nykyisin S-pankista, ja bonukset rapsahtaa joka kuun 10. päivä sinne tilille. Meilläkin mukavasti kahden hengen taloudessa tulee 10-20e/kk, siinä sitten on bensat ja ruokaostokset ja satunnaiset S-ryhmän ravintolat ja jos netistä jotain tilaa S-ryhmän putingeista.

Okei, mä oon ajatellut ettei vain käytetä korttia tarpeeksi kun ei ole tullut mitään bonuslipukkeita kotiin, kuten plussasta tulee aina silloiin tälloin.

Samoin se Euromarketissa käyvä kortti on aivan turha, ei ikinä saatu sieltä yhtään mitään, vaikka aina näytettiin. Käytiin tosi aika harvoin euromarketissa, nykyisin taitaa olla joku pins tms.

[QUOTE="a p";30795577]Okei, mä oon ajatellut ettei vain käytetä korttia tarpeeksi kun ei ole tullut mitään bonuslipukkeita kotiin, kuten plussasta tulee aina silloiin tälloin.

Samoin se Euromarketissa käyvä kortti on aivan turha, ei ikinä saatu sieltä yhtään mitään, vaikka aina näytettiin. Käytiin tosi aika harvoin euromarketissa, nykyisin taitaa olla joku pins tms.[/QUOTE]

No joo... K-kaupatkin ovat luopuneet alennuslipukkeistaan jo ajat sitten ja se "kerran kuussa 5e"-tyyppinen kertymä on tullut jo vuosia tilille, joten taitaa olla provo....

S-etukorttia ei saa, jos ei ole tiliä ja se bonuskertymä tulee kotiin Yhteishyvä-lehden kanssa ihan paperinakin, jos ei nettipankissa käy, joten kukaan EI voi olla tietämätön siitä, mitä rahoja tilille on kertynyt.

[QUOTE="porvoo";30795592]No joo... K-kaupatkin ovat luopuneet alennuslipukkeistaan jo ajat sitten ja se "kerran kuussa 5e"-tyyppinen kertymä on tullut jo vuosia tilille, joten taitaa olla provo....

S-etukorttia ei saa, jos ei ole tiliä ja se bonuskertymä tulee kotiin Yhteishyvä-lehden kanssa ihan paperinakin, jos ei nettipankissa käy, joten kukaan EI voi olla tietämätön siitä, mitä rahoja tilille on kertynyt.[/QUOTE]

Kyllä meille vaan tulee niitä 5 euron bonuslipukkeita :O

[QUOTE="a p";30795612]Kyllä meille vaan tulee niitä 5 euron bonuslipukkeita :O[/QUOTE]

Mullekkin tulee joka kuukausi yksi vitosen "seteli" sieltä.

Jos oot ap tosissas, ni käyppä kaivamassa viimesin yhteishyvä esiin lippuineen ja lappuineen. Siellä on tieto kertyneistä bonuksista.

[QUOTE="porvoo";30795592]No joo... K-kaupatkin ovat luopuneet alennuslipukkeistaan jo ajat sitten ja se "kerran kuussa 5e"-tyyppinen kertymä on tullut jo vuosia tilille, joten taitaa olla provo....

S-etukorttia ei saa, jos ei ole tiliä ja se bonuskertymä tulee kotiin Yhteishyvä-lehden kanssa ihan paperinakin, jos ei nettipankissa käy, joten kukaan EI voi olla tietämätön siitä, mitä rahoja tilille on kertynyt.[/QUOTE]

Plussat saa kyllä paperillakin vielä. En oo jaksanu ilmottaa tilinumeroita kun ei sieltä ihmeitä tule. Lähettäävät vielä kiltisti paperilippusena :D
Sen sijaan miten ap ei ole yhteishyvä lehden muakana tulevia laskelmia kertymistä?

[QUOTE="...";30795623]Mullekkin tulee joka kuukausi yksi vitosen "seteli" sieltä.

Jos oot ap tosissas, ni käyppä kaivamassa viimesin yhteishyvä esiin lippuineen ja lappuineen. Siellä on tieto kertyneistä bonuksista.[/QUOTE]

Mullekkin tulee aina vain vitonen, ei todellakaan edes joka kuukausi.

Käyn katsomassa jos postipinossa olisi tuo lehti, mä oon ne yleensä jättänyt avaamatta, koska tuo lehti ei vaikuta mitenkään kamalan luettavalta :D

Yhteistyössä