"johanna"
Mies intoilee jo.. haluaa siis kolmannen lapsen.. tai no miehelle se olis kyllä vasta toinen biologinen lapsi. Mulle olis se olis sitten jo kolmas lapsi jos me siihen päädytään. En ole vielä miehelle mitään luvannut. olen vain luvannut tosissani pohtia asiaa ja olen miehelle kertonut huolistani. Mutta jotenkin musta tuntuu ettei mies oikein osaa ottaa niitä tosissaan. Jännä tilanne siinä mielessä että noin pari vuotta sitten mä olin aivan vauvakuumeinen ja mies oli se joka halus pohtia vielä. Ehkä mies sitte sai jonkun herätyksen kun se hoksas että mä täytän tässä pian 30v. Oon nimittäin joskus sanonu että mä en sitten hanki yhtääkään lasta sen jälkeen kun täytän 30v. En mä nyt ihan täysin tosissani ollu mutta mies ehkä ajatteli niin.
Toisaalta onhan se mies siinä mielessä oikeassa että ei meidän kauan kannata odotella enää kun mieskin jo pian 38v. Niin ja ikäerot sisarusten välillä tulis jo aika isoks. Esikoinen täyttää loppuvuodesta 11v ja kuopus kanssa loppuvuodesta 7v.
Silti mä mietin millaisia muutoksia se sitten elämään tois jos meille tulis vielä vauva..
Mä en osaa päättää... :/
Toisaalta onhan se mies siinä mielessä oikeassa että ei meidän kauan kannata odotella enää kun mieskin jo pian 38v. Niin ja ikäerot sisarusten välillä tulis jo aika isoks. Esikoinen täyttää loppuvuodesta 11v ja kuopus kanssa loppuvuodesta 7v.
Silti mä mietin millaisia muutoksia se sitten elämään tois jos meille tulis vielä vauva..
Mä en osaa päättää... :/