Melkein tyrkkää hiljaista hetkeä :|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30791659:Vetää vakavaksi :|
Melkein tyrkkää hiljaista hetkeä :|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30791659:Vetää vakavaksi :|
Kunnioitamme papan muistoa :xmas:Melkein tyrkkää hiljaista hetkeä :|
"Tulin, näin ja koitin".Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30791671:Kunnioitamme papan muistoa :xmas:
Ai kamala"Tulin, näin ja koitin".
:snotty: - niin luokattoman huono :headwall: :ashamed:
Mutta - mullapa on oikeesti nyt pakarat niin kippeenä, että villinä veikkaan huomisen aamun alkavan irvistyksellä. Eikä kyllä naurata ollenkaan...voipi toi eteneminen olla kans huomenna luokkaa Ahtisaari, jos en nyt tässä saa paikkoja kunnolla virutetuksi.
:O :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30791659:Vetää takaapäin :|
Mie kävin lämpimässä suihkussa lotraamassa hyvän tovin :snotty:...ja oon tässä nyt koko ajan venytelly ja virutellu itteeni mutta tossa oikeessa kinkkukankussa nyt vaan kirraa ja jökittää, että....mitäs läksin tämän luontoni kanssa temuamaan nuita renkaita :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30791687:Ai kamala
Käy saunan lämmössä ja venyttele kunnolla. Jospa olisi askel aamulla vähän vetreämpi kuin Maran.
..kylmään veteen :O?!...jesusmaria sentään...hyrrr - mie oon kalikkana jo nyt valmiiksi...Millä pakarat saa noin kipeiksi? Mäkin tahdon! |O
(mut jos niitä ei halua kipeiksi, kannattaa upottaa persus kylmään veteen toviksi)
Näin se kuule papan otto menetelmätkin kehittyy : /:O :O
renkaan pultit/mutterit pitää kiristää momenttiavaimella oikeaan momenttiin jolloin ne a) pysyy ja b) on helppo avata..kylmään veteen :O?!...jesusmaria sentään...hyrrr - mie oon kalikkana jo nyt valmiiksi...
Pakarat saa näemmä eri kivaan kuntoon - ja hiukan selänkin - kun ärisee renkaitten kans...kuka kummajainen ne pultit laittoikaan viimeksi kiinni ja huolella :kieh:...etkä muuten halluu saaha niitä tähän olotilaan.
Mutta - kyllä mä kestän ja selviän *pyyhkäisee voipuneena suurella kaarella otsaansa*....
renkaan pultit/mutterit pitää kiristää momenttiavaimella oikeaan momenttiin jolloin ne a) pysyy ja b) on helppo avata
jos tätä ei osaa niin ei kannata tekelehtiä rengashommiin
Jollei osaa olla ns. hienostuneesti olla vittuilematta niin ei kannata tekelehtiä viestejä tänne.renkaan pultit/mutterit pitää kiristää momenttiavaimella oikeaan momenttiin jolloin ne a) pysyy ja b) on helppo avata
jos tätä ei osaa niin ei kannata tekelehtiä rengashommiin
Joo. Kylmässä kutistuu...kylmään veteen :O?!...jesusmaria sentään..
Kivassa kunnossa olevat pakarat ovatten just niitä joiden perään tekee mieli kuo... eiku kattoa.Pakarat saa näemmä eri kivaan kuntoon - ja
pitää pitää, ei niitä vanteita saa särkeä vetämällä liian piukalla..jaa...jos pitää ruveta hifistelemään, niin sitten mä mieluummin vaikka ulkoistan koko homman....otan vaikka sitä silmänruokaa siinä samalla ...
..sulle kohta momentit näytän ...mutta hei, mä sain homman tehdyksi - jeee, hyvä minä!!!*kumartelee ja pokkailee ja niiailee ympäriinsä* - eli tässä nyt ei miehiä niin tarvitakaan :xmas:pitää pitää, ei niitä vanteita saa särkeä vetämällä liian piukalla
..."..pakarat ovat just niitä joiden perään tekee mieli kattoa."Joo. Kylmässä kutistuu.
Kivassa kunnossa olevat pakarat ovatten just niitä joiden perään tekee mieli kuo... eiku kattoa.
ehkä sait mutta et ihteäsi särkemättä..sulle kohta momentit näytän ...mutta hei, mä sain homman tehdyksi - jeee, hyvä minä!!!*kumartelee ja pokkailee ja niiailee ympäriinsä* - eli tässä nyt ei miehiä niin tarvitakaan :xmas:
Jees jees, pointti osui ja uppos ja meni perille. Jalostan hehkeetä luonnettani tässä sitten muutaman päivän ajan ...enköhän hengissä selviä kuitenkin, pahus sentään :snotty:ehkä sait mutta et ihteäsi särkemättä
Niin niitä varmaan kandee alkaa reenata ku ikää tulee :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30791704:Näin se kuule papan otto menetelmätkin kehittyy : /
...eli sulle on tulossa jopa nautittavia työpäiviäJippii,huomenna saan taas olla töissä hulluttelutyökaverin kanssa Ja jos hyvin käy niin se tekee yhen pidemmän pätkän täs ihan lähitulevaisuudessa...pääsee flirttailee:saint: vaikken sitä kyl osaa mut leikin osaavani
Ristikkoavain ja metrinen teräsputken pätkä. On momenttia sevverran, että saa kiristettäessä vanteen pilattua, mut vastaavasti aukeaa kaikki mikä avattavissa on.pitää pitää, ei niitä vanteita saa särkeä vetämällä liian piukalla
Pakaroissa tuppaa aina olemaan pehmusteet kirjaimellisesti omasta takaa. Joten suosin huopaa...."..pakarat ovat just niitä joiden perään tekee mieli kattoa."
Just. Että tiiltäkö pukkaa vai peltistä vai mennäänkö huovalla? :xmas: