The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30791671:
Kunnioitamme papan muistoa :xmas:
"Tulin, näin ja koitin".

:snotty: - niin luokattoman huono :headwall: :ashamed:

Mutta - mullapa on oikeesti nyt pakarat niin kippeenä, että villinä veikkaan huomisen aamun alkavan irvistyksellä. Eikä kyllä naurata ollenkaan...voipi toi eteneminen olla kans huomenna luokkaa Ahtisaari, jos en nyt tässä saa paikkoja kunnolla virutetuksi.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
"Tulin, näin ja koitin".

:snotty: - niin luokattoman huono :headwall: :ashamed:

Mutta - mullapa on oikeesti nyt pakarat niin kippeenä, että villinä veikkaan huomisen aamun alkavan irvistyksellä. Eikä kyllä naurata ollenkaan...voipi toi eteneminen olla kans huomenna luokkaa Ahtisaari, jos en nyt tässä saa paikkoja kunnolla virutetuksi.
Ai kamala :LOL:

Käy saunan lämmössä ja venyttele kunnolla. Jospa olisi askel aamulla vähän vetreämpi kuin Maran.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30791687:
Ai kamala :LOL:

Käy saunan lämmössä ja venyttele kunnolla. Jospa olisi askel aamulla vähän vetreämpi kuin Maran.
Mie kävin lämpimässä suihkussa lotraamassa hyvän tovin :snotty:...ja oon tässä nyt koko ajan venytelly ja virutellu itteeni mutta tossa oikeessa kinkkukankussa nyt vaan kirraa ja jökittää, että....mitäs läksin tämän luontoni kanssa temuamaan nuita renkaita :snotty: :D

No, kaitpa tuokin tokkeentuu sitten ajan kanssa....

Millä pakarat saa noin kipeiksi? Mäkin tahdon! |O

(mut jos niitä ei halua kipeiksi, kannattaa upottaa persus kylmään veteen toviksi)
..kylmään veteen :O?!...jesusmaria sentään...hyrrr - mie oon kalikkana jo nyt valmiiksi...

Pakarat saa näemmä eri kivaan kuntoon - ja hiukan selänkin - kun ärisee renkaitten kans...kuka kummajainen ne pultit laittoikaan viimeksi kiinni ja huolella :kieh:...etkä muuten halluu saaha niitä tähän olotilaan.

Mutta - kyllä mä kestän ja selviän *pyyhkäisee voipuneena suurella kaarella otsaansa*....:D

..kylmään veteen :O?!...jesusmaria sentään...hyrrr - mie oon kalikkana jo nyt valmiiksi...

Pakarat saa näemmä eri kivaan kuntoon - ja hiukan selänkin - kun ärisee renkaitten kans...kuka kummajainen ne pultit laittoikaan viimeksi kiinni ja huolella :kieh:...etkä muuten halluu saaha niitä tähän olotilaan.

Mutta - kyllä mä kestän ja selviän *pyyhkäisee voipuneena suurella kaarella otsaansa*....:D
renkaan pultit/mutterit pitää kiristää momenttiavaimella oikeaan momenttiin jolloin ne a) pysyy ja b) on helppo avata

jos tätä ei osaa niin ei kannata tekelehtiä rengashommiin

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä