Reikä repes lisää perseen toiselle puolelle.Naurattaa, sorry
Reikä repes lisää perseen toiselle puolelle.Naurattaa, sorry
Takki lantiolle niin ei näy.Reikä repes lisää perseen toiselle puolelle.
Töissä kerran kesken päivän repes mustat suorat housut suoraan haaroista. Alla oli onneksi mustat sukkikset. Hiukan noloa soitella kaikki firman sihteerit läpi ja tiedustella nolona neulaa ja lankaa lainaksi.Reikä repes lisää perseen toiselle puolelle.
On sen verran kylmä etten laita. Mulla on kerrastohousut alla. Ei kai se pahasti näy.Takki lantiolle niin ei näy.
mitä sitte vaikka näkyy, kai ny kaikilta on joskus housut ratkennuOn sen verran kylmä etten laita. Mulla on kerrastohousut alla. Ei kai se pahasti näy.
Farkut oli varmaan vanhat ja kulahtaneet :hug:Voi viddu sentään. Istun junassa ja olin laittamassa jalan toisen päälle ja kuulu risahdus. Farkku repes haaroista. |O
Reidet hinkkaa toisiaan niin aina kuluu haaroista.Farkut oli varmaan vanhat ja kulahtaneet :hug:
No olisin mie (ehkä) uskaltautunu noidenkin bileisiin..toisaalta ärsyttää, toisaalta ehkä parempi etten pääse.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30789612:Niin just :vampire:. Pidät ihan omat pippalot.
:hug:Voi viddu sentään. Istun junassa ja olin laittamassa jalan toisen päälle ja kuulu risahdus. Farkku repes haaroista. |O
Tuo kuulostaa kyllä jo lääkäriasialta :O :xmas:Reikä repes lisää perseen toiselle puolelle.
Tuo kuulostaa kyllä jo lääkäriasialta :O :xmas:
hyi suaTuo kuulostaa kyllä jo lääkärin aisalta :O :xmas:
Melekonen aisa jos persekki repiää : /hyi sua
saako nyt sit todeta voi vittu vaan.pitihän se arvata.
Siitä ei oo perse revenny. :xmas:Melekonen aisa jos persekki repiää : /
ei sentäs.sultaki ratkes persaus?
Töissä on joskus persaus revenny, mutta lääkäri ei kyllä ollu paikalla :snotty:Siitä ei oo perse revenny. :xmas:
Jahas. Tinkun puhelin on soinut.saako nyt sit todeta voi vittu vaan.pitihän se arvata.
...se soittoko?saako nyt sit todeta voi vittu vaan.pitihän se arvata.
No ei! Kun ei se ole ees soinut ....vaikka sano et soittaa tänää....no sama kai se mut vituttaa tollanen...pelleily.Jahas. Tinkun puhelin on soinut.