:wave:
Mulla on metka olo. Menkat alkaat aina suunnilleen tunnilleen oikein ja nyt ovat toista päivää myöhässä. : / Käääks! Eihän vaihdevuodet ihan näin aikaisin ala?
:O täällähän on kohta koko suku koolla.Taas uusia sukulaisia! Aikasemmin on selvinnyt, että mun tyttäreni on giraffin veli
Raskaana :O:wave:
Mulla on metka olo. Menkat alkaat aina suunnilleen tunnilleen oikein ja nyt ovat toista päivää myöhässä. : / Käääks! Eihän vaihdevuodet ihan näin aikaisin ala?
Höh. Mie jo ehdin innostua siun tulevasta vauvasta .Älkääs nyt. Mut on steriloitu.
Tinku, reipas tyttö :heart: niin sitä pitää.Wuhuu! Otin härkää sarvista ja putsasin elämäni ensimmäisen kerran hajulukon ,yöööök :x
Tiedä tuliko täydellisesti putsattua,mut aika hyvin kuitenkin ja vetää se nyt paremmin kuin aamulla. Ajattelin et otan sit keittiönkin mut sehän oli ihan erilainen ,liittimii sinne ja tänne niin en uskaltanut ettei mee rikki kokonaa kun näytti niin oudolta,siihen kyllä pitää kysyy helppiä.
Niin just :vampire:. Pidät ihan omat pippalot.No niinpä tietty. Kouluryhmän kans suunnitteilla oleva tapaaminen vissiinkin järjestetään juuri silloin ku miulle ei oikein käy, miehen työvuorojen takia. Kaksikin vaihtoehtoa siellä on nyt mietinnän alla, mut sama juttu kummassakin.
Vaan jos se suurimmalle osalle käy niin olkoot sitten. Pitäkööt tunkkinsa.
Käy pikaisesti happihyppelyllä ulkona :hug:.Jestas kun torkahin,nyt ihan hönästynyt olo.
Riittääkö partsi?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30789620:Käy pikaisesti happihyppelyllä ulkona :hug:.
Migge on kyllä ihan viheliäinen vaiva. Toivottavasti alkaa olosi helpottamaan :hug:.Iltaa. Huono päivä on ollut. Jouduin lähtemään pois töistä kesken päivän, migreeni iski.
=)Tinku, reipas tyttö :heart: niin sitä pitää.
Jos hyppelet reippaasti sielläRiittääkö partsi?
Naurattaa, sorryVoi viddu sentään. Istun junassa ja olin laittamassa jalan toisen päälle ja kuulu risahdus. Farkku repes haaroista. |O
Niin muuten tekeeNaurattaa, sorry
KylläIltakahvin aika.
Voi viddu sentään. Istun junassa ja olin laittamassa jalan toisen päälle ja kuulu risahdus. Farkku repes haaroista. |O
Vienosti saatoin minäkin "hymähtää"Naurattaa, sorry