Jossain asetuksissa se oli.vaan sanokaapa viisaat jotka tiiätte kaiken että mikä ruksi veispuukissa vaikuttaa siihen että mun kaverit näkee mun kaverilistan?
Jossain asetuksissa se oli.vaan sanokaapa viisaat jotka tiiätte kaiken että mikä ruksi veispuukissa vaikuttaa siihen että mun kaverit näkee mun kaverilistan?
jos vertaat sampan malleja keskenään niin kalliimpi on hienompiNo ny mun pitäs sitten verrat noita keskenään...onko toi alle satasen samppa parempi kuin trend 2 ? meinaan vaan kun äitel on se trend kakkonen ja sekin on ihan ok.
Ei mitään käryävaan sanokaapa viisaat jotka tiiätte kaiken että mikä ruksi veispuukissa vaikuttaa siihen että mun kaverit näkee mun kaverilistan?
nääksää mun kamulistan?Jossain asetuksissa se oli.
Ootas, käyn katsomassa.nääksää mun kamulistan?
mää nään sun
mitähän nappia pitäs painaa että sen sais näkymään?En näe kavereita.
Ei miullakaan. Päiväminä oli taas ankara |O. Osti vain puuroa, omenia, leipää jne.Ei oo mitään makeaa suuhun pantavaa. :|
En osaa neuvoa. Tais olla yksityisyys asetuksissa.mitähän nappia pitäs painaa että sen sais näkymään?
Olin niin ankara että en käynyt tänään kaupassa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30787953:Ei miullakaan. Päiväminä oli taas ankara |O. Osti vain puuroa, omenia, leipää jne.
ompa prkl kiperä paikka kun ei edes palstalla tiietäEn osaa neuvoa. Tais olla yksityisyys asetuksissa.
:| *vetää hiljaseks*Olin niin ankara että en käynyt tänään kaupassa.
muruseni :vampire::vampire:
kuukkelijengi on loppuviikon saikulla?Perkele. Vittusaatana. Helvetti :wave:
No helvetti :wave:Perkele. Vittusaatana. Helvetti :wave:
Välillä kuikuilemassamuruseni :vampire:
Mitäs ootte veispuukissa,oma vikanne :stick:
:vampire::vampire:
ei mun ongelma mikään hälyttävä ole, oisin vaan halunnu avata oman kaverilistani sillä että pari uutta fb-kaveria löytäis itelleen uusia mun listaltaMitäs ootte veispuukissa,oma vikanne :stick:
Onko sun listassa ketään sinkkua? :xmas:ei mun ongelma mikään hälyttävä ole, oisin vaan halunnu avata oman kaverilistani sillä että pari uutta fb-kaveria löytäis itelleen uusia mun listalta
Mietin just että suunnilleen kaik on päin hukkaviivaa mutta sää oot niin positiivinen että löysit yhden hyvän jutun. Ei oo, vain yhdellä on kakara kipeekuukkelijengi on loppuviikon saikulla?