The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
nooh mä oon kerran vaan elämässäni nukkunu vesi sängyssä ja olin vieraissa ni ollaan sillon vieras koreit a :) mut vaalituloksesta tuli mieleen et yli 30v ei tarvis enään äänestää ollenkaan yli kolmekybäset joutuis ajaa vaalikortin eli tietämys. ku ne on jo sillon kaavoihin kangistuneita ja tekee kaiken saman kaavan mukaan ilman yllätyksiä poikkeuksia on ja niille juuri mahdollisuus kortin kautta äänestää :)
monikohan tästäkään porukasta sais äänestyskortin?

9MM
mutta perustelen näin kansanedustajan pitää ajaa koko kansan etua puolueesta riippumatta ja sillon ei saa olla kevytmielinen koska suomi neito tarvii ammattilaisia eikä puhutaan tätä tehdään toista jotka telvisossa eniten on. vatuttaa maksaaa vero fyrkkaa muun muuassa miljoona tolkulla puolue tukee lehdistö tukee jne jnee pienpuolueethan eivät noita saa missä demokreatia. liskäsi suhteelliset vaalit ovat irvikuva. pitää olla henkilö vaalit ei se että seuraava samasta puolueesta saa puolet ääniharvan äänistä jne jne

mutta perustelen näin kansanedustajan pitää ajaa koko kansan etua puolueesta riippumatta ja sillon ei saa olla kevytmielinen koska suomi neito tarvii ammattilaisia eikä puhutaan tätä tehdään toista jotka telvisossa eniten on. vatuttaa maksaaa vero fyrkkaa muun muuassa miljoona tolkulla puolue tukee lehdistö tukee jne jnee pienpuolueethan eivät noita saa missä demokreatia. liskäsi suhteelliset vaalit ovat irvikuva. pitää olla henkilö vaalit ei se että seuraava samasta puolueesta saa puolet ääniharvan äänistä jne jne
mistä sää tiiät miltä se tuntuu kun joutuu maksaa veroja?

9MM
millä perustelet sitä että 18-29 vuotiaat saa äänestää ilman tenttiä?

haisee ikärasismilta
nojooo tässä sorruin siihen että itse seuraan politiikkaa päivittäin. lisäksi tutkinut vanhempien ihmisten psygologiaa joka ei ole muutos halukkuutta ainoastaan mukavuuden haluista eivätkä omista sitä niin sanottua hengen sparttalaisuutta olla tiukkana jos maailmassa taphtuu väärin . annetaan tapahtua kuhan omalla itsellä ja lähipiirillä on kaikki hyvin. vanhemmilta puuttuu laajaalisuus kokonaisuuteen pyrkivässä hyvinvoinissa okei naiset osaaa tässä ajatella kyllä paremmin.

nojooo tässä sorruin siihen että itse seuraan politiikkaa päivittäin. lisäksi tutkinut vanhempien ihmisten psygologiaa joka ei ole muutos halukkuutta ainoastaan mukavuuden haluista eivätkä omista sitä niin sanottua hengen sparttalaisuutta olla tiukkana jos maailmassa taphtuu väärin . annetaan tapahtua kuhan omalla itsellä ja lähipiirillä on kaikki hyvin. vanhemmilta puuttuu laajaalisuus kokonaisuuteen pyrkivässä hyvinvoinissa okei naiset osaaa tässä ajatella kyllä paremmin.
Pistä mulle samaa kamaa mitä polttelet, josko ymmärtäisin paremmin sitten :)
Vitsi vitsi. Totta puhut kaikilla ei vaan ole sitä selkärankaa. +tunnettu totuus on että (lähes) AINA on se oma persuus tärkiämpi kuin mikään muu.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
emmää vastusta tai pidä huonona tukia mutta ottaa kuuppaa jos tuensaaja tulee neuvomaan veronmaksussa semmosta joka on käyny yhtäjaksosesti yli 20 vuotta ihan oikeissa töissä
Hyvin ymmärrettävää.. Mä niin toivon et kelpaan ja pysyn oleen työmarkkinoil pitkään.. en haluis kyl jäädä eläkkeelle tän ikäsenä, mut aika näyttää pystyykö tekeen tätä työtä mihin nyt koht valmistumas. Tää on se viimenen oljenkorsi kohti aikuisiän työelämää :)

9MM
no mm edellytät että mun pitäis käydä vaalitentissä että saisin äänestää ja vain sen takia että oon maksanu liian kauan veroja
puhuinks mä sun verojen maksusta jotain? puhuin vaan siitä että ihmisten pitää ottaa selvää päivän politiikasta enempi ja miten se vaikuttaa yhteiskuntaan oman itsen ulkopuolella! toi yli 30v oli heitto tavallaan mitä seurannu yleistä vanhempien ihmisten keskustelua joka on ollut kaavoihin lukkiutuvaa kykenemätöntä suurempiin muutoksiin. ellei ole absoluuttinen pakko.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä