kaljuun voi tatuoida ison mustekalan, jnka lonkerot luikertelevat niskaan ja poskilleEeemmää anna porata, vuotaa loppuki järjenhäivä ulos
kaljuun voi tatuoida ison mustekalan, jnka lonkerot luikertelevat niskaan ja poskilleEeemmää anna porata, vuotaa loppuki järjenhäivä ulos
kepu ottaa 16 paikkaa muilta porvaripuolueilta ja vihreät 4 paikkaa muilta vasureiltaTässä toisella silmällä tiirailen tuota ääntenlaskentaa, vaikkei minuu politiikka niin kiinnosta kun en asioista mitään tajua.
Ihan samaa ja samasta syystä tekee lähes jokainen ehdokaskin...Tässä toisella silmällä tiirailen tuota ääntenlaskentaa, vaikkei minuu politiikka niin kiinnosta kun en asioista mitään tajua.
heh tuli aww sanansta mieleen mut metsä kissa tuli ihan mun kainaloon kiinni ja laitoin käteni sen ympärille siihe nse nukahti ja kannikka oli ulkona hetekasta sanotte mitä sanotte mutta hetekalla mä nukun ku vauva..awwww :heart:...sinne urvahtivat unikuvillensa ihanat ipanaiset ...
Mitäs sitten ?
noh kommunismi ulkomaille jatkuu ja tiukka kuuri omille kansalaisille jatkuu joten kaikki pysyy ennallaan näillä tuloksillaTässä toisella silmällä tiirailen tuota ääntenlaskentaa, vaikkei minuu politiikka niin kiinnosta kun en asioista mitään tajua.
Sulla on siellä sitten semmonen lämpötyyny ...heh tuli aww sanansta mieleen mut metsä kissa tuli ihan mun kainaloon kiinni ja laitoin käteni sen ympärille siihe nse nukahti ja kannikka oli ulkona hetekasta sanotte mitä sanotte mutta hetekalla mä nukun ku vauva
vähän natisee mut mie diggaan joo maatillahan tässä ollaan ruokiselin tänään tas pikku kilei jotka oikeein hyppi syliin maidon peräsSulla on siellä sitten semmonen lämpötyyny ...
Hetekasta mulle tulee mieleen mummola :heart: ja siellä olleet hetekat - parhaita nukkumispaikkoja ikinä, totta !
Mut...eikös se natina kuulu niinku hetekan luonteeseen...siis sehän on se juttu! Kakarana piti sitten tietysti pomppia siinä ihan hassuna kaikkien patjojen ja peittojen päällä ja kikattaa kippurassa ja olla karvakorvana eikä kuunnella yhtään asettumisen käskyjävähän natisee mut mie diggaan joo maatillahan tässä ollaan ruokiselin tänään tas pikku kilei jotka oikeein hyppi syliin maidon peräs
joo se joustaa aika pitkälle sitten myös kivahan siinä on pomputtaa ess taas ylös alasMut...eikös se natina kuulu niinku hetekan luonteeseen...siis sehän on se juttu! Kakarana piti sitten tietysti pomppia siinä ihan hassuna kaikkien patjojen ja peittojen päällä ja kikattaa kippurassa ja olla karvakorvana eikä kuunnella yhtään asettumisen käskyjä
:wave: - mitäs....M...k...t........nyt tuli oikein kun kieli keskellä suuta laitoinAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30786102::wave:
...ja nipistää niin maan perusteellisesti kun on kunnolla pomppinut ja tehnyt kuperkeikkoja niin, että patjat on heilahtanut ja ite on heittäytynyt selälleen tietty semmoseen kohtaan missä on se hetekan pohja paljaana...ja sinne väliin kun kiertyy vähääkään - mun tapauksessa paljon - hiuksia, niin....naimisissapa oot siinä ja tuli asettuminen :snotty:joo se joustaa aika pitkälle sitten myös kivahan siinä on pomputtaa ess taas ylös alas
:wave: - mitäs....M...k...t........nyt tuli oikein kun kieli keskellä suuta laitoin
joo sillain siinä tapaqhtuu ku liian kovaaa jogaailee asennossa hetekalla mut se on sika tunnelmallinen juttu se ei oo hetekan voittanutta vesi sänkykin on kyl kiva tohon tarkotukseen pomppimiseen meinaan...ja nipistää niin maan perusteellisesti kun on kunnolla pomppinut ja tehnyt kuperkeikkoja niin, että patjat on heilahtanut ja ite on heittäytynyt selälleen tietty semmoseen kohtaan missä on se hetekan pohja paljaana...ja sinne väliin kun kiertyy vähääkään - mun tapauksessa paljon - hiuksia, niin....naimisissapa oot siinä ja tuli asettuminen :snotty: