Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30785791:Heheeee
...otat jotain ja pikkasesti ...sitä mitä tekee mieli.Möh, pitäs kai syödä ruokaa mutku ei tee mieli.
Tota vois syödä. =)ite söin jsut kolme grili hodarii nam
eiku kuuleks se3n jälkeen kuiskaukse...että näkyykö se valo sieltä tunnelin toisesta päästä
Donitsi :snotty:...otat jotain ja pikkasesti ...sitä mitä tekee mieli.
...että tuli sitten kesälook ...viilenikö olotilaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30785797:Ai niin, ajelin itteni kaljuksi tänään :xmas:
*peukku* Mää oon kans ajatellu et jos kesäksi tosi lyhyen tukan, mutta ehkei ihan kaikkea pois kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30785797:Ai niin, ajelin itteni kaljuksi tänään :xmas:
jos kaljun meinasit sit otat niitä neliö korui pään täyteen jotka porataan 10 millii pään sisään*peukku* Mää oon kans ajatellu et jos kesäksi tosi lyhyen tukan, mutta ehkei ihan kaikkea pois kuitenkaan.
Että kuplivaisuutta ja suuta makiaksi ....kippis sille1 tsih ja suklaarakeita
Se parhaiten nauraa, jolla on paras lääkitysAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30785791:Heheeee
ei viilentyny, keveni vain...että tuli sitten kesälook ...viilenikö olotila
kaikki pois tai ei mitään :attn:*peukku* Mää oon kans ajatellu et jos kesäksi tosi lyhyen tukan, mutta ehkei ihan kaikkea pois kuitenkaan.
Niin, huomenna varmaankin muuttuu lääkitys ja samalla joutunen olemaan kateissa joitain päiviäSe parhaiten nauraa, jolla on paras lääkitys
Kevytpäisenä on hyvä ollaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30785951:ei viilentyny, keveni vain
Eeemmää anna porata, vuotaa loppuki järjenhäivä ulosjos kaljun meinasit sit otat niitä neliö korui pään täyteen jotka porataan 10 millii pään sisään
:hug: - lykkyä hurjasti ja tsemppiä koetukseenAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30785955:Niin, huomenna varmaankin muuttuu lääkitys ja samalla joutunen olemaan kateissa joitain päiviä
mut ne on ihan makeita ku laittaa korui päähän somistaa kaljuu kummasti ja lisäks morsettaa ulospäin.Eeemmää anna porata, vuotaa loppuki järjenhäivä ulos
juu, ei maha ihmisen kalloon kestää porata läpiastireikiäEeemmää anna porata, vuotaa loppuki järjenhäivä ulos