The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9mmmm
Hahaa...että kiusa se on pienikin kiusa ;)...äh, sisarukset on vaan suurta rikkautta, joten siunattu olet tommosesta siskolikasta :)
oon oon me löydettiin toisemme ku meijän lapsil kuukaus ikäeroo muutenhan se aina kuittailu ku sä oot tollanen shanti shanti ja mä nakkailin oos sä korkeesti koulutettu ameeba hiljaa :) mut mä rakastan sitä ja me tullaan hyvin toimeen :)

oon oon me löydettiin toisemme ku meijän lapsil kuukaus ikäeroo muutenhan se aina kuittailu ku sä oot tollanen shanti shanti ja mä nakkailin oos sä korkeesti koulutettu ameeba hiljaa :) mut mä rakastan sitä ja me tullaan hyvin toimeen :)
Toi on niin hienoo :)! Sitä mäkin toivon että nää omat ipanat tajuais ja ymmärtäis pitää toisistaan kiinni ja silmällä, ettei mitään eikä mikään tulis väliin vaan aina ois se side, mistä nykästä...olipa sitten tahmaisempaa menoa tai sitten perhosia joka paikassa.

9mmmm
Toi on niin hienoo :)! Sitä mäkin toivon että nää omat ipanat tajuais ja ymmärtäis pitää toisistaan kiinni ja silmällä, ettei mitään eikä mikään tulis väliin vaan aina ois se side, mistä nykästä...olipa sitten tahmaisempaa menoa tai sitten perhosia joka paikassa.
ku me käytiin aikoinaan nnää läpi siskokin ihmetteli et yhes vaihees mä vaan katosin mut mä uskon et siskot ja veljet hetken päästä ku otetan kissa pöydälle löytää toisensa onhan meillä sama dna ja sellasta.

ku me käytiin aikoinaan nnää läpi siskokin ihmetteli et yhes vaihees mä vaan katosin mut mä uskon et siskot ja veljet hetken päästä ku otetan kissa pöydälle löytää toisensa onhan meillä sama dna ja sellasta.

...kait se yhteys aina säilyy kuitenkin, vaikka ois kaukana ja "kaukana"...onhan se sisarus kuitenkin se ihminen, joka on tuntenu sut kaikista kauemmin tjtn...

9mmmm
...kait se yhteys aina säilyy kuitenkin, vaikka ois kaukana ja "kaukana"...onhan se sisarus kuitenkin se ihminen, joka on tuntenu sut kaikista kauemmin tjtn...
no eihän se tuntenu oo ku 8 vuotiaana mut suljettiin vankilaan. mut tiiäkkö mist ylpee nyt ne rutiinit vaikka kuolettavan tylsää ni se kantaa hedelmää tyttö osaa huolehtii vitamiinit menee ite potalle ite hampaat jne jnee noi perus jutut osaa jo 2 vuotiaana :)

no eihän se tuntenu oo ku 8 vuotiaana mut suljettiin vankilaan. mut tiiäkkö mist ylpee nyt ne rutiinit vaikka kuolettavan tylsää ni se kantaa hedelmää tyttö osaa huolehtii vitamiinit menee ite potalle ite hampaat jne jnee noi perus jutut osaa jo 2 vuotiaana :)
Siellä on säpäkkä tyttö kasvamassa :) - ja hyvät opettajat :). Kantsii siinä olla itekin ylpeenä jos myöskin edelleen pitää niitä rutiineja yllä.

...kun niitä sitten testataan kovemman kautta hiukan vanhempana...

9mmmm
...??...waaas :D...puraset palan..mistä :D

...ääh, pitkät piuhat ja pää höttönä, eli ihan tavallista :D...älämölöilyä ja höpötystä menossa, ipanat pomppivaisina - hetken kiehnäävät tossa ja nuuskuttavat ja pulisevat ja sitten taas ovat jo jossain...ihanaa hässäkkää :heart:
mä purasen sulta korvasta niinku evander holyfireld vastaan tyson jossa tyson otti palan suukotteli niskaa ;)

...oijoi, täällä rupes ropotteleen ihanasti vettä :heart:

Oli muuten kiva ajella ja surrata pörrätä, liikennettä oli sopivasti ja itellä niin hyvä fiilis...ja tuli jälleen puhdistettua kajarit ylimääräisistä pölypalleroista (ikään kuin niitä olis mun luukuttamisella :snotty: :D)...Ja keli oli mahtava - välillä paisto aurinko suoraan syliin ja sitten välistä ropis vettä, mutta tylsää ja puuduttavaa ei ollu missään vaiheessa :)

Tätä muuten tuli huudatettu muiden mukana
Hoodie Allen - All About It
https://youtu.be/bvoA7fCOmf8

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä