Arvostan!mää oon tarkotuksella vähentänyt duunikeikat ihan minimiin
Arvostan!mää oon tarkotuksella vähentänyt duunikeikat ihan minimiin
Hyvä !mää oon tarkotuksella vähentänyt duunikeikat ihan minimiin
Hyvä !
Kaikille tommonen ei tosin ole mahdollista vaan sinne mennään minne käsky tulee. Niillä eväillä mennään mitä annetaan.
Ja mä tiiän, että käsitättoki käsitän että moinen ei olis kaikille mahollista
Niillä eväillä on mentävä mitä repusta löytyy.Ja mä tiiän, että käsität
Sopeutumista, tasapainottelua ja parhaansa yrittämistä. Näillä pärjää ja ne ovat riittävät.
Mä aikanaan lopetin duunireissaamiset. Se maksoi mulle vain yhden palkkaluokan. Homma hoidettiin silviisiä, et mä ja "Mirjami" vaihdettiin päittäin hommia ja vastuualueita. Mä pääsin eroon reissaamisesta ja Mirjami sai sen vastuualueen jossa on hyvä. Kaikki voitti.toki käsitän että moinen ei olis kaikille mahollista
Moikka :wave::wave: Iltapäiviä...
:wave:Moikka Moi :wave: Punkkirokote, se on ällistyttävän kallis. Meitä on kolme eli 3x61 rahaa + tehosteet kuukauden, kahden sisään :ashamed:
Olen ottanut kaksi piikkiä noin kuus tai seitsemän vuotta sitten. Ei tullut mitään oireita. Kauhee hinta, mutta en riskeeraa muksun kohdalla. Saaristossa liikkumista, partiota yms. luvassa ja tullaan liikkumaan alueilla, joilla on punkkeja.:wave:
Ootteko muuten aikaisemmin ottaneet tota rokotetta, onko kokemuksia? Kun mä hiukan heppailen ton asian kanssa...että juupas eipäs juupas...
tosi herkkä ja kaunis ääni lähti musakärryyn onnekseni aloin lukee herraa broPistetääs sitten Marvinia tulemaan - melkoisen vinkee mies siis
M. Gaye - Inner City Blues
https://youtu.be/wkzy5clEjxs
*ja lähtee keinutellen puristamaan appelsiinimehua*
Njoo...hmmm...kaitpa niitä inhottavia öttiäisiä on joka paikassa. Mä oon toistaiseksi tehny niitä jokailtaisia punkkitarkastuksia - oikeesti, ne on rasittavia ja jotenkin huolettaviakin, varsinkin silloin kun saa huomata salamatkustajan : /...meillä on yhdellä ipanalla ollut ja miehellä - onneksi ei kummallekaan mitään tullut, mutta sylettihän se, hyi olkoon!Olen ottanut kaksi piikkiä noin kuus tai seitsemän vuotta sitten. Ei tullut mitään oireita. Kauhee hinta, mutta en riskeeraa muksun kohdalla. Saaristossa liikkumista, partiota yms. luvassa ja tullaan liikkumaan alueilla, joilla on punkkeja.
Saapas nähdä, riittääkö mulle tehoste vai alkaako sarja alusta.
heippaTäytyy rientää :wave:
Vaikutti otteesi sen verta mielenkiintoiselta, että taidanpa laittaa moisen kirjan itellenikin ylös, kiittitosi herkkä ja kaunis ääni lähti musakärryyn onnekseni aloin lukee herraa bro
Rokote ei poista jokapäiväistä tarkistusta eli ei ole autuaaksitekevä. Joutuu siis sitäkin harrastamaan ja pitämään punkkipihdit hollilla.Njoo...hmmm...kaitpa niitä inhottavia öttiäisiä on joka paikassa. Mä oon toistaiseksi tehny niitä jokailtaisia punkkitarkastuksia - oikeesti, ne on rasittavia ja jotenkin huolettaviakin, varsinkin silloin kun saa huomata salamatkustajan : /...meillä on yhdellä ipanalla ollut ja miehellä - onneksi ei kummallekaan mitään tullut, mutta sylettihän se, hyi olkoon!
Joo, ei poista ei. No, mä jään tätä nyt arpomaan ja miettimään...Rokote ei poista jokapäiväistä tarkistusta eli ei ole autuaaksitekevä. Joutuu siis sitäkin harrastamaan ja pitämään punkkipihdit hollilla.
mutta aurinko pilkahtelee ja ulkoileee pyöräilee ja huomenna tähän aikaan oonkin jo kätilöimässä karitsoita moikkaVaikutti otteesi sen verta mielenkiintoiselta, että taidanpa laittaa moisen kirjan itellenikin ylös, kiitti
Ja joo, samettinen ääni kyllä.
iltapäivää mites sun päivä rullaa?:wave: Iltapäiviä...
Moikat :wave: - meillekin tuli väkeä joten se on let's menox ja myöhemmin lenkille...mutta aurinko pilkahtelee ja ulkoileee pyöräilee ja huomenna tähän aikaan oonkin jo kätilöimässä karitsoita moikka
Höh, ehdit varmasti jo juoda ne kahvit/teet/mehut...miun piti mennä ruuan laittoon.: /Moikka :wave:
Istutko alas mun kans ja juodaan vaikka kahvia/teetä/appelsiinimehua tjtn
Hetken ehdin huilata ja olla pääni kanssa ennen kuin väki tulee kotiin ja ulko- ovi sais olla kokonaan levällään
No moi, mitäs tässä..ihan mukavasti on päivä menny.iltapäivää mites sun päivä rullaa?