The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9MM
otteita kirjasta jota luen Marvin gaye.

Hän kirjoitti asioista joihin uskoi hän lauloi niin kuin tunsi ja hän sanoi mitä tarkoitti.

marvin ei pelännyt sanomisiaan.

Marvinille tunnusomainen sielullinen kahtiajakautuneisuus. Jatkuva tasapainoilu intohimoisen seksin ja ylevän henkisyyden välillä :).

marvin oli kapinallinen , uppiniskainen, autoritaarisuuden vastainen ja syvästi romanttinen runoilia.

gaye inhosi kaikkia paperi hommia :)

eikä kunnioittanu palaverien alkamis aikoja :D

Marvin oli vuorotellen iloinen ja alakuloinen :)

Hänellä oli pakottava puhumisen ja ymmäretyksi tulemisen tarve. Keskustelumme olivat melkein aina tutkiskelevia ja kääntyivät joskus väittelyksi tai hartaushetkeksi. Marvin ei ollut pinnallisuuteen taipuvainen varsinkaan puhuessaan itsestään

ja koska hän oli ihmisenä harvinaisen avoin suhteemme oli paljon rennompi ja siihen liittyi lämmmintä veljellistä rakkautta.

itsetutkiskelu ei ollut helppoa raylle mutta marvinille se oli toinen luonto.

Marvin inhosi tekopyhyyttä. Huolimatta vahingollisesta itsetuhoisuudestaan joka uskoakseni johti hänen kuolemaan. Marvin oli kaikessa monimutkaisuudessaan vilpittömyydestä suuresti nauttiva Mies :). jos en pysty olemaan rehellinen itseni suhteen, en voi olla rehellinen millään tavoin.

hän pyrki ennen kaikkea kertomaan totuuden oman ruumiinsa ja sielunsa välisistä ristiriidoista. tuttu Mies :)

:wave:

Ootteko muuten aikaisemmin ottaneet tota rokotetta, onko kokemuksia? Kun mä hiukan heppailen ton asian kanssa...että juupas eipäs juupas...
Olen ottanut kaksi piikkiä noin kuus tai seitsemän vuotta sitten. Ei tullut mitään oireita. Kauhee hinta, mutta en riskeeraa muksun kohdalla. Saaristossa liikkumista, partiota yms. luvassa ja tullaan liikkumaan alueilla, joilla on punkkeja.
Saapas nähdä, riittääkö mulle tehoste vai alkaako sarja alusta.

Olen ottanut kaksi piikkiä noin kuus tai seitsemän vuotta sitten. Ei tullut mitään oireita. Kauhee hinta, mutta en riskeeraa muksun kohdalla. Saaristossa liikkumista, partiota yms. luvassa ja tullaan liikkumaan alueilla, joilla on punkkeja.
Saapas nähdä, riittääkö mulle tehoste vai alkaako sarja alusta.
Njoo...hmmm...kaitpa niitä inhottavia öttiäisiä on joka paikassa. Mä oon toistaiseksi tehny niitä jokailtaisia punkkitarkastuksia - oikeesti, ne on rasittavia ja jotenkin huolettaviakin, varsinkin silloin kun saa huomata salamatkustajan : /...meillä on yhdellä ipanalla ollut ja miehellä - onneksi ei kummallekaan mitään tullut, mutta sylettihän se, hyi olkoon!

Njoo...hmmm...kaitpa niitä inhottavia öttiäisiä on joka paikassa. Mä oon toistaiseksi tehny niitä jokailtaisia punkkitarkastuksia - oikeesti, ne on rasittavia ja jotenkin huolettaviakin, varsinkin silloin kun saa huomata salamatkustajan : /...meillä on yhdellä ipanalla ollut ja miehellä - onneksi ei kummallekaan mitään tullut, mutta sylettihän se, hyi olkoon!
Rokote ei poista jokapäiväistä tarkistusta eli ei ole autuaaksitekevä. Joutuu siis sitäkin harrastamaan ja pitämään punkkipihdit hollilla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä