Mää lähen nyt kattoo saako se iskä vaihettuu noi renkaat vai vienkö ens viikolla korjaamolle.
Heissulivei :wave:
Just otin itsekin :hug:Blaah.. burana 600 ei auttanut.
Minäkin tsihautin :vampire:Just otin itsekin :hug:
Minäkin tsihautin :vampire:
Niin ja päivää ketjuun.
Mulla on parhaat kaverit niitä, jotka eka kerran tapasin astuessani koulun ovesta sisään. Muutama liittyi porukkaan lukiossa. Mutta semmoiset nelkytä vuotta on kaveruus kantanut. Vaikka harvoin tulee tavattua. Moni hirveen hyvä kaveri on kadonnut maailman tuuliin.Tommosten seurassa kun meijenkin esikoinen älyää liikkua, niin - toivottavasti toi kaveruus kantaa sitten pitkälle aikuisuuteenkin saakka
Oluilla on monta nimitystä. Saunaa lämmitettäessä on vedenkanto- olut, puidenkanto- olut, lämmitysolut, ennen-saunaa-olut ennen kuin pääsee saunakaljoihin käsiksi.samma häär
kohta tsihautan rillausoluven
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30771573:
Jaa sullakin yhtä hyvä olo.Yök kun on paha olo,oksettaa ja pää kipee ja vatta kouristelee. Ja tunteet pinnassa ja ja ja.....
täh?en oo vielä noussu sängystä, eli huomenta? :xmas:
Mä olen välillä sängyssä ja välillä sohvalla.En oo vielä noussu sängystä, eli huomenta? :xmas:
Sitä on vissiin ilmassa.Jaa sullakin yhtä hyvä olo.
Noku en oo! Mää heräsinki vasta joskus ~16Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30771590:täh?
:O
Uskomatonta velttoilua :headwall:Noku en oo! Mää heräsinki vasta joskus ~16
Mää oon ihan peiton alla vielä Mut nyt alkaa tulla nälkä ni pakko vissiin nousta.Mä olen välillä sängyssä ja välillä sohvalla.
Särkyä ollut pari päivää. Mut etova olo viikon.Sitä on vissiin ilmassa.
Menikö eilen myöhään?Noku en oo! Mää heräsinki vasta joskus ~16
Usko pois vaan :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30771598:Uskomatonta velttoilua :headwall: