Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Zuhina Toivotaan että olis kohta plussa. :)

Geesa Niin kun joku jo sanoikin että niin yksilöllistä miten se hcg nousee. Mutta voisithan pyytää lähetettä siihen verikokeeseen jos mahdollista? :hug:

Nozza Ilman muuta testaat!

Cisu Kun katoin puhelimella niin näytti ihan kun olis jotain. :)

Spukka Puhelimella kun katoin niin ihan kun alimassa näkyisi..

Nellikaneli On vahvistunut. :)

Jozzuuh Minä taas olen näkevinäni jotain. :)

).( Eipä muuta kun masentanut pari päivää.. toivo mennyt että tärppi kävis. Mut sitten tänään hyviä juttuja.. ovistestit tuli postissa. Joku sitä kysyi että kauan menee niin mulla meni nyt puoltoista päivää kun tilasin raskauskeijusta. Eli nyt vaan aika kuluisi niin pääsis testaa sitä ovista.. loppuis tää synkistely.. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
jozzuuh en näe :(

nellikaneli kyllä siellä viivanen on, vahvitumista, vahvistumista! :)

Theran jee, kohta pääsee kyttimään sun ovistestejä! :D

(.) päätin, että teen digitestin vielä sunnuntaina, jos ei tässä nyt ihmeitä tapahdu ennen sitä. Mikäli tulos on edelleen 2-3 tai jopa vähemmän niin soitan maanantaina neuvolaan ja koitan päästä sinne verikokeeseen. Kävin siis äsken apteekista sen digitestin sunnuntaita varten ja apteekin oman joka oli pakko tehdä tänään. Tasavahvat viivat tuli ainakin siihen.

Onko muuten normaalia, että raskausoireet tulee ja menee? Nyt taas oireetonta ja sekös se huolettaa. :rolleyes:
 
jozzuuh voi ei pahoittelut! Näköjään sitten antanut testit viivanpaikkoja jos kerran menkat alkaa :/ Sama juttu oli mulla..

0rava kyllä mä siinä viivan näen! Toivotaan vahvistumisia :)

Mulla antoi kyllä onstepit ärsyttäviä viivanpaikkoja :( Mutta nuo 0ravan viivat näyttää paljon vahvemmilta!
 
jozzuuh voi ei pahoittelut! Näköjään sitten antanut testit viivanpaikkoja jos kerran menkat alkaa :/ Sama juttu oli mulla..

0rava kyllä mä siinä viivan näen! Toivotaan vahvistumisia :)

Mulla antoi kyllä onstepit ärsyttäviä viivanpaikkoja :( Mutta nuo 0ravan viivat näyttää paljon vahvemmilta!
Olisi mahtava juttu :$ Ehkäisyhän jätettiin pois syyskuussa 2012.
 
Orava Juu kyllä mäkin viivaa sulla näen.

Voihan se olla, että toi on vaan jotain muuta tuhrua ja menkat ei alkaisikaan, mutta tuskinpa. Ärsyttää vaan kun oli niin varma, että nyt on onnistunut, koska rinnat niin arat ja on yhä :/
 
Geesa ainakin mulla menee ja tulee. Alussa varsinkin oli päiviä että epäilin koko raskautta. Nytkin on ihan normaali olo ja eilen taas ei ollu. Oireet ei paljoa Kerro. Halaus. Uskotaan nyt kuitenkin että kaikki on hyvin.

Jozzuuh. Voi ei, kurja juttu :(
 
Jozzuuh. Voima hali..

mie en päässy ainakaa viel käymää kaupoilla et oisin saanu testiä itelleni. :/
toss 12aikaan mulla hölähti vähä verta kävin pesul laitoin siteen ja siihen se vuoto taas jäi ei siis en vuoda enää mitään.. ja härihtee mahottomasti. Mie tyhmä laitoin tän nuvaringinki jo eile ku vuoto eile alako..
 
0rava näyttäis viivanpaikalta, toivotaan, että on jotain muuta! :)

Theran joko löysit jostain niitä päivien hukkaamis pillereitä? :p Paa mulle pari postissa!

Tammityttö kiitos taas! :heart: Ei auta kuin odotella.

jozzuuh :hug:
 
Geesa Olen pahoillani..en löytänyt.. :) mut päätin hukuttaa murheeni tänään herkkuröykkiöön minkä haen kohta kaupasta. Jos sillä ei mieliala parane niin ei millään. Mies lähti pienemmän väen kanssa maalle ja jäin mun teinin kanssa kaksin joten mätetään sen kanssa sitten niitä herkkuja... :heart:
Kun mun 17v asuu jo muualla opiskelujen takia eikä oo nyt tulossa kotona käymään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Geesa
Theran mulla huomiseksi samat suunnitelmat! Hukutan huoleni ja murheeni herkkuvuoreen, lauantai kun on herkkupäivä. Mullakin tänään ollut oikein masispäivä, on se kiva, vaikkei sillain ookkaan kiva, että en oo ollut yksin synkkine mielineni. :) Suklaa vois olla nyt poikaa, mutta vasta huomenna, vasta huomenna... :saint:

nozza riippuu pitkälti siitä paljonko on päiviä? Kyllä muutaman tunnin pidätys voi riittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä