Mä kaipaan vinkkiä Maa-ruudun tran... 3+7 ja Brooklynissä cry... 9+6.Alkuperäinen kirjoittaja Äffä;30763189:Kiitos vielä vinkeistä! Päivittelin listaani:
Maa
hel.. 7+3
Vintiöt
laul.. ja ker.. välinen 9 - ihailijoiden klubi
Jack the ripper
Puh.. 10 - voi valita omanlaisensa
vak.. 18
Vampyyri
alotuksesta 4+8
Johanna Tukiainen
sho...8 ärsyttävä ku en keksi
Tukkaheavy
hius.. 5+7
Troijalainen
kre.. 4
Makeinen
alotuksesta 11
pä.. 10
Perhe on pahin ruudussa mulla edelleen kummittelee tuolla oikeella 7+8, mihin ei oo viivoja. Onko kellään siellä mitään sen näköstä?
MaaMä kaipaan vinkkiä Maa-ruudun tran... 3+7 ja Brooklynissä cry... 9+6.
Annatko vielä vinkin Troijan Kreikka 4, muuten multa puuttuu samat.Alkuperäinen kirjoittaja Äffä;30763244:Päivittelin taasen
Jack the ripper
vak.. 18
Vampyyri
alotuksesta 4+8
Johanna Tukiainen
Tukkaheavy
hius.. 5+7
Makeinen
alotuksesta 11
pä.. 10
Perhe on pahin ruudussa mulla edelleen kummittelee tuolla oikeella 7+8, mihin ei oo viivoja. Onko kellään siellä mitään sen näköstä?
Viina, jota siinä maassa juodaanAnnatko vielä vinkin Troijan Kreikka 4, muuten multa puuttuu samat.
Kiitos, tää saa nyt jäädä tältä illalta tähän.Alkuperäinen kirjoittaja Äffä;30763252:Viina, jota siinä maassa juodaan
Sama homma, jos huomenna sujuisKiitos, tää saa nyt jäädä tältä illalta tähän.
Kiitos. Kävin välillä nukkumassa. Kiitos myös monille jonka vinkkaa sen kerjääjän.Alkuperäinen kirjoittaja Äffä;30763252:Viina, jota siinä maassa juodaan
Ei ole siellä Perhe on pahin oikealla ylhäällä yhtään mitään. Ja Hauk... On se Idi... Ja Luu.. mutta se kolmas puuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja Äffä;30763244:Päivittelin taasen
Jack the ripper
vak.. 18
En ymmärtänyt vinkkiä puh... 10
Vampyyri
alotuksesta 4+8
En ummärtänyt vinkkiä Vam... Zom... välinen 11
Johanna Tukiainen
tuosta se 4 puuttuu, samon Gor... 4 ja 5
Tukkaheavy
hius.. 5+7
Onko se Asia... 6+7 jonkun nimi
Makeinen
alotuksesta 11
pä.. 10
Vak nimi, nopeuttaa hoitoon pääsyäNyt puuttuu vielä
Jack
vak... 18
Oon täysin jumittunut näihin viimeisiin, ei löydy enää ideoita miten etsiä.
Kiitos vinkeistä, tuo jäi edelleen hämäräksi. Samassa on hämärää Ran..7 ja Raut... 5 alaoikealle.Vintiöt
Ker... 7 ja siitä 7 ja myös toissen suuntaan Ker.. 10 - ihailijoille ja lapsille
Tuossa on pelaajalle vähän vihjeitä.