relaatio 42

  • Viestiketjun aloittaja "Hanna81"
  • Ensimmäinen viesti
"Pelaaja"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30764381:
monet tekee esim. uutena vuotena lupauksen olla syömättä makeisia ja on siiskin...
Kiitos. En itse tajunnut, mutta vaimo tykkää makeisista ja se keksi tuon.

Eli nyt puuttuu se, mikä puuttuu kai muiltakin, eli se aloitusruudun Sho... 8

PS. ja olet oikeassa. En jaksa ryhty kirjoittamaan tuollaista sanamäärää niitä viimeisiä sanoja varten uudelleen.
 
vinkkejä
Voisiko joku (tekijä?) vinkata tuon sho..ke 8, kun ei siihen mikään looginen tai epälooginenkaan vaihtoehto tunnu sopivan? Tai mistä lähteä edes hakemaan, Tuksun blogeistako?
 
msa
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä;30764547:
Voisiko joku (tekijä?) vinkata tuon sho..ke 8, kun ei siihen mikään looginen tai epälooginenkaan vaihtoehto tunnu sopivan? Tai mistä lähteä edes hakemaan, Tuksun blogeistako?
sho..ke 8 käytetään tavaran kuljetuksessa
 
Huhhuh. Kirjoitin kaikki sanat uudestaan, ja sain kuin sainkin loputkin (n. 10) sanat kokoon. Nyt on relaatiomitta aivan täysi.

Mutta ompahan ainakin täynnä ;)

Pelin läpäisy:
930 / 929 (100.1%)

Vihjeet: 4 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
1 / 159
 
"Pelaaja"
Nyt on 99,1% valmis, kahdeksan sanaa jäi piiloon ja saa jäädäkin. :)
En voinut jättää kesken, mutta tajusin, etteihän minun tarvitse pelata koko peliä toisella selaimella uudelleen. Joten pelasin itseni suoraan mahdollisimman vähillä sanoille sinne ruutuun Perhe on pahin, jossa sitten pelasin pelkästään sen tyhjän kohdan kaikki sanat. Eli koko relaatio on nyt tehty ja loppuratkaisu löydetty.

Suosittelen sinulle samaa ratkaisumallia, meni yllättävän nopeasti tuolla tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äffä;30764644:
Huhhuh. Kirjoitin kaikki sanat uudestaan, ja sain kuin sainkin loputkin (n. 10) sanat kokoon. Nyt on relaatiomitta aivan täysi.

Mutta ompahan ainakin täynnä ;)

Pelin läpäisy:
930 / 929 (100.1%)

Vihjeet: 4 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
1 / 159
Hups, jäi tuohon siis loppuratkaisu vain syöttämättä uusiks :D
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Pii";30765119]En saa mitään sopimaan, vihjeestä huolimatta, tuonne Bones-ruutuun (vasen yläkulma) ke.. 12+14. Ratakiskoa?[/QUOTE]

Katso Väkivalta wikistä ihan heti alusta, mitä väkivalta on :)
 
"Pii"
Tuotakin OLEN kokeillut, mielestäni parikin kertaa! o_O Mutta kiitos siis :D

Se täytyy kyllä ihmetellä, että tässä on ollut omituisesti aika monta sanaa, että itse kirjoitettuna ei huoli ja sittenkin piti löytää just oikea teksti mistä copy-pasteta ennenkuin huoli sanan. Tosi outoa! (meinas mennä toivo loppuratkaisunkin suhteen ennenkuin kävin lopulta wikistä copy-pasteemasta sen otsikosta ja SITTEN vasta huoli sen! )
 
newman
[QUOTE="Äffä";30764961]Äläpä muuta sano :D joku bugi tuossa edelleen on :D mutta onpahan ruudut täynnä![/QUOTE]

Mä tein ton pelaajan aiemmin antaman ohjeen mukaan ja siellä oli vielä yhdeksän sanaa, eli tän pelin oikea sanamäärä onkin 930.
 
newman
[QUOTE="viivi";30765792]Oisko joku vielä antamassa vihjettä tuohon vampyyri 4+8? Tyhmä ei löydä.[/QUOTE]

MTV Juniori -wikisivun listasta löytyy, ne sanat on kuitenkin siellä toisinpäin.
 
miä vaan
Voisiko joku auttaa tätä tyhmää näissä, ei vaan hoksaa vaikka vihjeitä on tullut pilvin pimein. Osa on jopa sellaisia joista ei vihjeitä ole tarvittu. Minen vaan millään tajua :)

Huume
suoraan ylös 13

Tukiainen
showkeikka - 8

Brooklyn 99
Asema - 10

Troijalainen
Troijan sota ja Troijan hevonen välinen 9

Sukupuolitauti
Klamydian ja Vaasan yhdistävä 11-2-12

Perhe on pahin
Archi Buncker - 3
 

Yhteistyössä