..ja voi sentään, ihan ei mulla sukset sitten luistanut silviisiin mitä olin ehtinyt ajatella ja jopa ääneenkin loihtia - millonhan mä oikein opin pitämään tuon suuni oikeesti supussa ja mölyt mahassa
- nevöevö
No, onneksi sentään mies oli hereillä ja tilannetajuisuus pelitti enemmän kuin hyvin eli ipanat pääsivät kuin pääsivätkin vaeltamaan eväittensä kera mahtaviin maisemiin, ja valtaisasta tekstariryöpystä päätellen heillä on ollut hauskaakin
! Kotiin päin ovat tulossa siellä jossain...
Mulla meni homma siis reisille sujuvasti juuri lähtötohinoissa. Tuli tilannepuhelua ja niin paljon pysyssä pitämistä että viisautta oli vain mun jäädä kotiakaksi selvittelemään tilannetta niin hyvin kuin vain näiltä leveyksiltä pystyin....nyt rauha maassa toistaiseksi ja hyvä niin.
Vaan nytpähän on imuroitu - joo- o, pyhäpäivänäkin! :ashamed: - ja silitetty ja pari koneellista pyykkiä pesty sekä leivottu pullaa. Tosin onnistuin räveltämään yhden pellillisen kyllä sujuvasti seutukunnan harakoille
- ehdin meinaa totaalisen autaallisesti unohtaa jo, mitä olinkaan tekemässä :snotty: , kun ehdin jo aivan toiseen asiaan syventyä, kunnes jollain tapaa
hätkähdin siihen, että keittiössä mahtaa tapahtua jotain :O |O
...että on sitten tuuleteltukin torppaa viimosen päälle
...
Taijan olla ihan valmis tapaus holhouksen alaiseksi
:snotty:...
Aivan ihanaa keli pukkaa ulkona, aurinko lämmittää ja on niin keväistä eloa
! Aika ihanaa...