Itellä on tullu mieleen että seksiseuraa olis kiva saada kesäks - tuntuu vaan aika riskaabelilta laittaa joju netti-ilmotus. Kyse ei oo siitä ettenkö miehiä baarista tai muualta sais, onhan niitä ollu nuutama mutten ikinä oo ollu kunnon seurustelusuhteessa kenenkään kanssa (läheisyyskammo yms). Ulkonäöstäkään ei oo kiinni kun kauniiksi usein
kehutaan.
Ongelma on kuitenkin sii etten tosiaan oo seksiä harrastanu kun muutamia kertoja kun ei sitä kunnon suhdetta oo ollu. Himot on kuitenkin kova, siitä ei oo kyse
pelkään vaan että oon tosi huono enkä osaa mitään (niinkun asia onkin) ja haluaoson kehittyä seksin saralla... Haluaisin olla hybä ja pystyä itekin nauttimaan siitä ilman että stressaan kuinka huono oon. Täytyy myös sanoo että oon aola tarkka kenen kanssa haluan juttua tai muuta ja ulkonäön pitää olla hyvä
asun toisessa maassa normaalisti joten siellä tarjonta on parempi, mutta suomessa miehet ei oo niin hyvännäkösiä. Kuulostan nyt hirveen pinnalliselta mutta näin se vaan on varsinkin jos pelkkää hauskanpitoa jaluaa
mietinkin siis että voiskohan jostain löytää jonkun nuoren miehen joka haluais 'opettaa' seksihommissa vai kaihtaako kaikki miehet naosta jolla ei oo niin paljon kpkemusta? Ja enemmänkin se mua haittaa koska pelkään että nolaan aina itteni...