....ja jälleen olemme asian ytimessä!käväsin hiihtamassa, sese on hyvvää reeniä vanhalle
köyrimiseen
mää tyrkkäsin saunan päälle....kiirus vaan tulee kun pitäs se ruokakin...
vanhuus tullu kun ei muista?minä kait jo kävin ja ruokahommiin pitäs kohta alkaa
Ajattelemalla kilot kertyy just yhtä todennäköisesti kuin Peppini löytää minut jos vain ajattelen häntä.Oon muutenkin yrittäny syödä vähemmän..tässä joku aika sitten nolla vilahti vaa'alla mut sit se hävis taas kun en osannu olla varuillani. Tuli turvotusta ja herkkuja ja ja ja..:snotty::ashamed:
Tuntuu ettei miun tarvi ku ajatella mitään herkkua kun paino pompsahtaa ainakin kilon ellei kaks. Miks???
vanhuus tullu kun ei muista?
Mä tarttisin molemmissa muistinvirkistystä.käväsin hiihtamassa, sese on hyvvää reeniä vanhalle
köyrimiseen
Me ollaan unohdettu Mythagolta tiedustella, että onko zombielaitoksessaan sauna???en ihan niin vanha oo vielä ettenkö muistais saunoa ja syödä
harvemmin nykysin on...kulkuset vaan pestään...Me ollaan unohdettu Mythagolta tiedustella, että onko zombielaitoksessaan sauna???
harvemmin nykysin on...kulkuset vaan pestään...
Kyl rollaattorikisan jälkeen täytyy päästä saunaan.harvemmin nykysin on...kulkuset vaan pestään...
Kyl rollaattorikisan jälkeen täytyy päästä saunaan.
Tehään semmoinen sit vaik liinavaatehuoneesta. Jos sä Ruutis tuot sähkötavarat, niin mä tuon puutavaran.
Siin vieressä on varmasti varasto. Siitä me tehdään baari. Jossa saa polttaa. Sinä et taida vielä polttaa, mutta tuolloin opettelet vähintään polttamaan baarisikarin.hyvä suunnitelma, pitää vaan kattoa semmonen huone joka on ulkoseinää vasten että saa näristi korsteenin
oonkohan jotenkin herkillä kun veti jotenkin ...:heart:mulle ainaski frukrut on aina se nuor tyttö johon aikoinaan ihastuin olipa ajan hammas tai painovoima tehneet sitä taikka tätä
Komppaan kympillä.mulle ainaski frukrut on aina se nuor tyttö johon aikoinaan ihastuin olipa ajan hammas tai painovoima tehneet sitä taikka tätä
Siin vieressä on varmasti varasto. Siitä me tehdään baari. Jossa saa polttaa. Sinä et taida vielä polttaa, mutta tuolloin opettelet vähintään polttamaan baarisikarin.
Tossa krut puhuu ihan oikeeta aikuisten asiaa.oonkohan jotenkin herkillä kun veti jotenkin ...:heart:
Toivottavasti mun polttamiseni ei häiritte?en polta enää ja korvaan baarisikarin ylimääräsellä oluttuopilla
Toivottavasti mun polttamiseni ei häiritte?