The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos vielä joskus pääsen jaloilleni, muutun ihmiseksi ja pääsen nukkumaluukusta ihmisasumukseen, niin mulle tulee oitis kaksi tommoista, nimiltään Rontti ja Renttu.
Itse taas odottelen terveystilanteen parantumista.

Herra Dobermann tuskin koskaan halusi, että hänen jalostustyönsä tulokset 2000-luvulla kuolevat alle seitsemän vuoden iässä sydänpysähdykseen. : /

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Huomenta tinkulasta!

Pää kipee...pitäs varmaan sinne hierojalle ensviikolla jos se auttais.Hartiatkin ihan kovat.
Tänää sitten sitä kanaa,pitää keksiä vielä mitä sinne joukkoon laittas siis jotain vihreetä/värikästä vaikka ite en pidä lämpimistä kasviksista.

Ja untakin näin...olin eksynyt heltsinkiin jonnekin sivukatujen kauppoihin enkä löytänyt takasin...piti pitää hotelli lähellä mutta sit vaan eksyin....

Voi tuota tyttöä :D

Sanoin että huomena kun herää, on pääsiäispupu käynyt kylässä ja piilottanut munia tänne, ja ne pitää sitten heti aamulla etsiä.
Likka kysyi että voisinko etsiä hänen kanssaan kun vähän pelottaa.
No minäpä ihmettelin, että mikä pelottaa?
Likka kuiskaa "Ne pääsiäismunien hirviöt... Ne minua pelottaa.."
Voi jessus :D

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Voi tuota tyttöä :D

Sanoin että huomena kun herää, on pääsiäispupu käynyt kylässä ja piilottanut munia tänne, ja ne pitää sitten heti aamulla etsiä.
Likka kysyi että voisinko etsiä hänen kanssaan kun vähän pelottaa.
No minäpä ihmettelin, että mikä pelottaa?
Likka kuiskaa "Ne pääsiäismunien hirviöt... Ne minua pelottaa.."
Voi jessus :D
eli hyvämutsi piilottaa munan omaan suuhunsa?

Mistä mä alotan kun pitäs tiskata ja ihan pikkasen siivota,käydä ostaas pari juttuu kaupasta ja sit hakee kukkasii ku entiset on jo entiset.Sit pitäs käydä tuol kylilläkin ja pitäs tehdä se ruokakin...Saattais ehkä olla viisampaa aloittaa siitä kauppareissusta niin pääsis liikkeelle ja sit olis virtaa jatkaa noilla muilla hommilla. Inhoon aikatauluja!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä