Se on sitten voi voi... Luulis aikuisena kehtaavan sanoa.Mitäs sitten jos tuntuu että tapas sen oikeen mutta ei kehtaa sanua sitä hälle?
Joo, meil on pörränny täs flunssa kuumeella ja kurkkukivulla, koko porukan läpi. Mies on sen verran selvinny et töihinkin on kyenny jo parina päivänä, mut loput ollaan oltu kotosalla..Onks täällä sairasteltu? Meinaa joka toinen olla räkätaudissa, meillä on töistäkin yli puolet pois..
Älä huuda..Huomenta ja
Aahhh.. kerkesin alkaa kirjoittamaan vastausta ennenkuin luin ton lopun.. Syö sit vaikka kaurapuuroaPäivän suurin koetus takana...suihkussa käynti
Nyt teetä ja jotain suuhunpantavaa....munaa ei vielä tähän aikaan kehtaa mutta jos jotain muuta keksis.
Hjuvaa piäsiäistä sinnepäin takaisin kanssa. Itse säpsähtelin kuudelta hereille ja ponkaisin pystyyn mennäkseni lapsukaiset herättelemään - no eihän ensinnäkään tänään ollut kouluja ja toisekseen ne ei ole täällä.Hei, kukas kummajainen se on tässä viime aikoina ihan isolla säkillisellä tullut ja ryövännyt meikäläisen unet?! Tsot tsot, joku käyttää unisiepparia nyt aivan väärin!!
Päivä on aloitettu jo aikaisin ja - nimensä perusteella - tästä tulee piiiiiitkä perjantai mutta eipä haittaa, tässähän ehtii sitten tehdä vaikka ja mitä !
Ja - hyvää Pääsiäistä kaikille ! Tehkää juhlapyhistä itsenne näköiset ja oloiset päivät !
Joillakin se on sitten törkynen mielikuvitus :stick:Aahhh.. kerkesin alkaa kirjoittamaan vastausta ennenkuin luin ton lopun.. Syö sit vaikka kaurapuuroa
...no eikä..!!Hjuvaa piäsiäistä sinnepäin takaisin kanssa. Itse säpsähtelin kuudelta hereille ja ponkaisin pystyyn mennäkseni lapsukaiset herättelemään - no eihän ensinnäkään tänään ollut kouluja ja toisekseen ne ei ole täällä.
Nakkaa mäelle. Ja hommaa tilalle semmoinen perinteinen katkaisijasta päälle laitettava ja siitä kans sammutettava. Ei ärsytä.Voi saatana mää vihaan tota lamppua. Koskettamalla sytytettävä lukulamppu kolmella kirkkaussäädöllä. Saan sen aina päälle ja kirkkaaks, mutta en koskaan saa sitä sammumaan. En koskaan. Ihan sairaan ärsyttävää :kieh:
En mää isin lamppua kehtaa.Nakkaa mäelle. Ja hommaa tilalle semmoinen perinteinen katkaisijasta päälle laitettava ja siitä kans sammutettava. Ei ärsytä.
:hug:
Hyvää pitkäperjantaita sinnekin :wave:!Huomenta :wave: hyvää pitkääperjantaita.
Oi onnea ja ihanaa hääpäivää Spencer Hastings :heart:
..oivoi...se mullan tuoksu on niiiiin :heart:Mullapa on kynsien alla multaa. =) Chilit siirtyvät isompiin ruukkuihin...
Kuopus on yökylässä ja vanhemmat lapset nukkuvat kun kerrankin on rauhallista. Mulle taisi käydä aamu pitkäksi. Ei kahviakaan pannutolkulla jaksa juoda.
Karjaset sille, että TOIMI ÄMMÄ!!!!! Tehoaa useimpiin teknisiin ongelmiin.Voi saatana mää vihaan tota lamppua. Koskettamalla sytytettävä lukulamppu kolmella kirkkaussäädöllä. Saan sen aina päälle ja kirkkaaks, mutta en koskaan saa sitä sammumaan. En koskaan. Ihan sairaan ärsyttävää :kieh:
Mulla ei tilaa ruohoille ole, kun noita taimia riittää. Mutta maljakossa on perinteisesti kirsikan -ja syreeninoksia. Kirsikat siis kukkivat mulla keittiössä parhaillaan...oivoi...se mullan tuoksu on niiiiin :heart:
Mä yritän tässä takoa päähäni, että ens vuonna laita hyvä ihminen pääsiäisruoho ohrasta...kestää ja kasvaa paremmin, toi rairuoho on ihan plääh (ja mitään vikaahan ei luonnollisesti voi olla laittajassa ).
En mää isin lamppua kehtaa.
Pitäis muuten käydä huomenna ostaas sille synttärilahjan, täytti keskiviikkona pyöreitä. Uus saunakiulu ja kauha olis suunntelmissa, vanhat on ihan römpsähtäny.
Toi ois niin perseestä! Mä yleensäkin haluan viettää lomat lomina, saati sit silloin kun on ihan sippi...Mulla oli pääsiäiselle yksi haave/toive. Yksi. Että saisin olla rauhassa kotona koska mulla on ollut ihan helvetillinen kuukausi töissä ja niin on myös tuleva kuukausi.
Kuulin just että tänne on luvattu ottaa hoitoon sukulaislapsia vanhempien risteilyn ajaksi.
Harkitsen vakavasti että lähden johonkin hotelliin tai kylpylään.