The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Onks täällä sairasteltu? Meinaa joka toinen olla räkätaudissa, meillä on töistäkin yli puolet pois..
Joo, meil on pörränny täs flunssa kuumeella ja kurkkukivulla, koko porukan läpi. Mies on sen verran selvinny et töihinkin on kyenny jo parina päivänä, mut loput ollaan oltu kotosalla..

Mutta paljon onnea siulle (teille), ihanaa päivää ja voithan sanoa papille ja sulholle että jos ei ääntä lähde niin ponteva nyökytys ajaa saman asian? :D

• Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Spence!!! :kiss:

Ihanaa, kaikkien aikojen kauneinta ja sydämeesi käyvää päivää sinulle :heart:!

...ja jos ei tahdo syystä tai toisesta ääni kulkea, niin topakka nyökkäys vaan ja jalan polkaisu, varmasti ajavat asian hyvinkin :)...awwww, sun kurkulla on ihana kramppikuume :)....

• Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Hei, kukas kummajainen se on tässä viime aikoina ihan isolla säkillisellä tullut ja ryövännyt meikäläisen unet?! Tsot tsot, joku käyttää unisiepparia nyt aivan väärin!!

Päivä on aloitettu jo aikaisin ja - nimensä perusteella - tästä tulee piiiiiitkä perjantai mutta eipä haittaa, tässähän ehtii sitten tehdä vaikka ja mitä :)!

Ja - hyvää Pääsiäistä kaikille :)! Tehkää juhlapyhistä itsenne näköiset ja oloiset päivät :)!

Hei, kukas kummajainen se on tässä viime aikoina ihan isolla säkillisellä tullut ja ryövännyt meikäläisen unet?! Tsot tsot, joku käyttää unisiepparia nyt aivan väärin!!

Päivä on aloitettu jo aikaisin ja - nimensä perusteella - tästä tulee piiiiiitkä perjantai mutta eipä haittaa, tässähän ehtii sitten tehdä vaikka ja mitä :)!

Ja - hyvää Pääsiäistä kaikille :)! Tehkää juhlapyhistä itsenne näköiset ja oloiset päivät :)!
Hjuvaa piäsiäistä sinnepäin takaisin kanssa. Itse säpsähtelin kuudelta hereille ja ponkaisin pystyyn mennäkseni lapsukaiset herättelemään - no eihän ensinnäkään tänään ollut kouluja ja toisekseen ne ei ole täällä. :D

Hjuvaa piäsiäistä sinnepäin takaisin kanssa. Itse säpsähtelin kuudelta hereille ja ponkaisin pystyyn mennäkseni lapsukaiset herättelemään - no eihän ensinnäkään tänään ollut kouluja ja toisekseen ne ei ole täällä. :D
:D...no eikä..!!

..voi sinnuu :hug:...niin tärinöissään ollut siellä ja tohkeissaan :hug:...se taitaa olla melkoisen vaarallista ja pönttöön käyvää puuhaa se savustaminen :snotty:...ja sitä tiiä mitä vielä on ollutkaan mielen päällä pirskahtelemassa :rolleyes: :)

Tipurikasta pääsiäistä sinne vaan :)!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tweet
Voi saatana mää vihaan tota lamppua. Koskettamalla sytytettävä lukulamppu kolmella kirkkaussäädöllä. Saan sen aina päälle ja kirkkaaks, mutta en koskaan saa sitä sammumaan. En koskaan. Ihan sairaan ärsyttävää :kieh:

Voi saatana mää vihaan tota lamppua. Koskettamalla sytytettävä lukulamppu kolmella kirkkaussäädöllä. Saan sen aina päälle ja kirkkaaks, mutta en koskaan saa sitä sammumaan. En koskaan. Ihan sairaan ärsyttävää :kieh:
Nakkaa mäelle. Ja hommaa tilalle semmoinen perinteinen katkaisijasta päälle laitettava ja siitä kans sammutettava. Ei ärsytä.

:hug:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mullapa on kynsien alla multaa. =) Chilit siirtyvät isompiin ruukkuihin...

Kuopus on yökylässä ja vanhemmat lapset nukkuvat kun kerrankin on rauhallista. Mulle taisi käydä aamu pitkäksi. Ei kahviakaan pannutolkulla jaksa juoda.

Huomenta :wave: hyvää pitkääperjantaita.

Oi onnea ja ihanaa hääpäivää Spencer Hastings :heart:
Hyvää pitkäperjantaita sinnekin :wave:!

Ja lempeää huomenta :)

Onkos teillä mitään erityistä pääsiäisen ajaksi vai vietättekö sitä ihan kotosalla?

Me ollaan ihan kotikanasina. Eli vietetään omannäköistä pääsiäistämme ja touhutaan yhdessä. Iteasiassa mä hilpasen kohta laittamaan ipanoille muna- askartelutarpeet valmiiksi ja sitten upotan käteni taikinaan. Ihan vaan himmailaan ja oleillaan, poden yhä hiukan huonoa omaatuntoa viimeviikonlopun poissaolottomuudesta - ipanat on olleet jotenkin koko viikon (tosin meillä on podettu tautiakin) tankkaamassa mun seuraa ja läheisyyttä, joten...:). En valita - kivaahan tuo on, kun tuossa ovat höpisemässä ja riekkumassa :).

Mullapa on kynsien alla multaa. =) Chilit siirtyvät isompiin ruukkuihin...

Kuopus on yökylässä ja vanhemmat lapset nukkuvat kun kerrankin on rauhallista. Mulle taisi käydä aamu pitkäksi. Ei kahviakaan pannutolkulla jaksa juoda.
..oivoi...se mullan tuoksu on niiiiin :heart:

Mä yritän tässä takoa päähäni, että ens vuonna laita hyvä ihminen pääsiäisruoho ohrasta...kestää ja kasvaa paremmin, toi rairuoho on ihan plääh (ja mitään vikaahan ei luonnollisesti voi olla laittajassa :D).

Mulla oli pääsiäiselle yksi haave/toive. Yksi. Että saisin olla rauhassa kotona koska mulla on ollut ihan helvetillinen kuukausi töissä ja niin on myös tuleva kuukausi.

Kuulin just että tänne on luvattu ottaa hoitoon sukulaislapsia vanhempien risteilyn ajaksi.

Harkitsen vakavasti että lähden johonkin hotelliin tai kylpylään.

..oivoi...se mullan tuoksu on niiiiin :heart:

Mä yritän tässä takoa päähäni, että ens vuonna laita hyvä ihminen pääsiäisruoho ohrasta...kestää ja kasvaa paremmin, toi rairuoho on ihan plääh (ja mitään vikaahan ei luonnollisesti voi olla laittajassa :D).
Mulla ei tilaa ruohoille ole, kun noita taimia riittää. Mutta maljakossa on perinteisesti kirsikan -ja syreeninoksia. Kirsikat siis kukkivat mulla keittiössä parhaillaan.

En mää isin lamppua kehtaa.

Pitäis muuten käydä huomenna ostaas sille synttärilahjan, täytti keskiviikkona pyöreitä. Uus saunakiulu ja kauha olis suunntelmissa, vanhat on ihan römpsähtäny.

Autsh, mä vallan kokonaan unohdin, että sähän oot reissunpäällä :D..juuei, ei kannata sitten nakata minnekään, jos meinaa vähääkään väleissä olla :snotty:...
...semmonen löylyhenki on kans aika kätsy :). Juhlahumua sinne vaan :)

Mulla oli pääsiäiselle yksi haave/toive. Yksi. Että saisin olla rauhassa kotona koska mulla on ollut ihan helvetillinen kuukausi töissä ja niin on myös tuleva kuukausi.

Kuulin just että tänne on luvattu ottaa hoitoon sukulaislapsia vanhempien risteilyn ajaksi.

Harkitsen vakavasti että lähden johonkin hotelliin tai kylpylään.
Toi ois niin perseestä! Mä yleensäkin haluan viettää lomat lomina, saati sit silloin kun on ihan sippi...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä