The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9MM
Huonosti ja vaihtelevasti todella huonosti. Kipeenä ollaan, mutta jos huomenissa jo töihin.
No lepuuta ittees huominenkin päivä sä tuskin oot ollu poissa ees paljoo?

kato sillon voi hyvällä omalla tunnolla lööpailla jos oikeesti kipee :)

eikä duuni lähe pois alta jos sä oot kerran ainoo joka sitä juttua tekee.

kyllä meillä pomo sano ihan suoraan että tänne ei sitten tulla kipeenä tartuttamaan muita :)
 
mielenhallinnalla poppamies sri lankassa sano kaikki on mielestä kii ku mahassa myllää mee istumaamn ja mielellä vastaan toimi kerran vaikka hullun hommalle kuullostaa :)
..jees, tyynenä tässä täytyy pysytellä - ja eihän näille pöpöille voi mitään. Itelle taitaa tulla sujuvasti kyllä paastoa, jostain kumman syystä mulla loppui kuin seinään pääsiäisen miettimiset ja kauppalappusten kirjoittamiset...
 
3/4 koetta tehty. En muistanu työsanastoa yhtään englanniks, ja, ennustan et äikän essee journalismin etiikasta ei menny ihan putkeen. Poikanenkin oli oksentanu sillä aikaa päällensä, et ihan nappiin siis kaikki.

Lapsenvahti poikaselle ja liikaa skumppaa kirahville kiitos.
 
3/4 koetta tehty. En muistanu työsanastoa yhtään englanniks, ja, ennustan et äikän essee journalismin etiikasta ei menny ihan putkeen. Poikanenkin oli oksentanu sillä aikaa päällensä, et ihan nappiin siis kaikki.

Lapsenvahti poikaselle ja liinaa skumppaa kirahville kiitos.
Syöttekö maitohappobakteeritabletin päivittäin? Vähentää kummasti oksutauteja.
 
3/4 koetta tehty. En muistanu työsanastoa yhtään englanniks, ja, ennustan et äikän essee journalismin etiikasta ei menny ihan putkeen. Poikanenkin oli oksentanu sillä aikaa päällensä, et ihan nappiin siis kaikki.

Lapsenvahti poikaselle ja liikaa skumppaa kirahville kiitos.
:hug: - parhaas yritit ja se riittää kyllä :). Varsinkin tässä teijen tilanteessa. Parantumisia sinnekin
 
...saitko sä helpotusta :hug:? Uudet migreenilääkkeet? Ja jaksatko sä mennä huomenna jo töihin? Jos menet, niin koeta ottaa rauhallisesti - toipuminen kun kysyy voimia...
En ja olen lähinnä järkyttynyt "tuomiosta". Tuli lähete moikkaamaan kirurgia eli puukon alle tästä pitäisi hopeatoffeeraasun joutua. Sanon sopparin irti selän kanssa ja hankin rollaattorin. Yli 20 v olen ketkutellut eteenpäin enemmän ja vähemmän kivuliaana, liikunut ja jumpannut ja joogannut ja vaikka mitä. Ei uusia lääkkeitä enää, liikuntaa ja naprapatiaa saa jatkaa. Kestää hieman sisäistää tämä juttu nyt. En ole edellistäkään leikkausta vielä käsitellyt kunnolla. Vit... Kun vit...taa kuin pientä oravaa.
 
IhQ
Huoh, pitäskö itekin painua nukkuu..vasta tuossa pari tuntia sitten heräsin varmaan kolmen tunnin päikkäreiltä :snotty:

Itel ei vielä kuumetta mut ihan naattiolo ja yskittää/tuntuu että joku repis kurkkuun reikää sisältäpäin.

Vähän on ikävä olo senkin takia et ne joutuu todella vajaalla miehityksellä olemaan huomenna töissä, porukkaa poissa ja tapaamisia jne.
 
Huoh, pitäskö itekin painua nukkuu..vasta tuossa pari tuntia sitten heräsin varmaan kolmen tunnin päikkäreiltä :snotty:

Itel ei vielä kuumetta mut ihan naattiolo ja yskittää/tuntuu että joku repis kurkkuun reikää sisältäpäin.

Vähän on ikävä olo senkin takia et ne joutuu todella vajaalla miehityksellä olemaan huomenna töissä, porukkaa poissa ja tapaamisia jne.
Sä et oo työkuntoinen noilla oireilla. Lepää ja vältyt jälkitaudeilta.
 
En ja olen lähinnä järkyttynyt "tuomiosta". Tuli lähete moikkaamaan kirurgia eli puukon alle tästä pitäisi hopeatoffeeraasun joutua. Sanon sopparin irti selän kanssa ja hankin rollaattorin. Yli 20 v olen ketkutellut eteenpäin enemmän ja vähemmän kivuliaana, liikunut ja jumpannut ja joogannut ja vaikka mitä. Ei uusia lääkkeitä enää, liikuntaa ja naprapatiaa saa jatkaa. Kestää hieman sisäistää tämä juttu nyt. En ole edellistäkään leikkausta vielä käsitellyt kunnolla. Vit... Kun vit...taa kuin pientä oravaa.
Ohhoh! Syystäkin kyllä myllertää mielenpäälläs isosti, onhan toi äkkisiltään vasten kasvoja melkoinen toteamus :hug:. Onko kiireelläkin aikataululla? Toisaalta - kirurgia on kyllä mennyt melkoisesti eteenpäinkin, moni vaiva on jäänyt sinne leikkauspöydälle :).
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ohhoh! Syystäkin kyllä myllertää mielenpäälläs isosti, onhan toi äkkisiltään vasten kasvoja melkoinen toteamus :hug:. Onko kiireelläkin aikataululla? Toisaalta - kirurgia on kyllä mennyt melkoisesti eteenpäinkin, moni vaiva on jäänyt sinne leikkauspöydälle :).
No jaa, miten ne jonot nyt julkisella matelee. Vissiin aika hitaasti. Katsotaan, mitä kirurgi sitten sanoo, kun joskus pääsee tapaamaan. Jos on ihan pakko mennä, niin ajallisesti kesälomien jälkeen syksyllä, talvella olisi mulle optimiaika.
 
No jaa, miten ne jonot nyt julkisella matelee. Vissiin aika hitaasti. Katsotaan, mitä kirurgi sitten sanoo, kun joskus pääsee tapaamaan. Jos on ihan pakko mennä, niin ajallisesti kesälomien jälkeen syksyllä, talvella olisi mulle optimiaika.
...onhan siinä sitten kärvistelemistä tiedossa ja kutsun odottamisen jännittämistä. Ja aikaa asennoitua siihen tulevaan...jos siihen nyt ylipäätänsä voi asennoitua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä