Niistä tuleekin sitten monin verroin parempiaelä välitä, kyllä määki välillä tuunaan ikiaikaisia sanontoja
Että mitäs me kielitieteilijät
Niistä tuleekin sitten monin verroin parempiaelä välitä, kyllä määki välillä tuunaan ikiaikaisia sanontoja
Niistä tuleekin sitten monin verroin parempia
Että mitäs me kielitieteilijät
Itseasiassa just nyt asiat on ihan hyvin mutta silti se mieli vaeltaa...ei tartte voida minkään, niin kait sitä ite kukin tykönänsä välistä tekee. Joskus on hyväkin viivähtää siinä jossittelussa ja elää hetkisen ns. vanhoissa asioissa mutta - sitten vaan eteenpäin huomaamaan, että tässähän on asiat jos nyt ei hyvin niin ainakin kohtuu hyvin .
ai se hyvännäkönen huoltomees?Itseasiassa just nyt asiat on ihan hyvin mutta silti se mieli vaeltaa.
Ainoa mikä oikeasti nyt suruttaa on se että mulla oli vielä viime keväänä kiva työkaveri jonka kanssa huuli lens ja jutut oli välillä vähän Oli hauskaa. Mutta kun työtiemme erosi niin nykysin olen ihan ilmaa...ei moikkaile juoksee suurinpiirtein karkuun kun tullaan töissä vastakkain eikä juuri katsekontakktia ota...en ymmärrä mitä on tapahtunu... Ja kysymään en rupea kyse kuitenkin jo varttuneemmasta ihmisestä eikä mistään teinistä.
no eiai se hyvännäkönen huoltomees?
Voi eikä : /... Aika erikoista mun pirtaan tuommoinen yhtäkkinen käännös, en miekään tommosta ymmärrä. Ja valankin tollanen pakoileminen kummastuttaa. Väkisinkin sitä rupee sitten pohtimaan ja miettimään, että missä vika. Mutta - yks asia on ainakin ihan varmaa: sussa ei oo niin mitään vikaa ! Vaikka nyt teijen tiet ovatkin erottuneet, niin yhtälailla se tämä toinenkin kaveri varmasti kärsii...Itseasiassa just nyt asiat on ihan hyvin mutta silti se mieli vaeltaa.
Ainoa mikä oikeasti nyt suruttaa on se että mulla oli vielä viime keväänä kiva työkaveri jonka kanssa huuli lens ja jutut oli välillä vähän Oli hauskaa. Mutta kun työtiemme erosi niin nykysin olen ihan ilmaa...ei moikkaile juoksee suurinpiirtein karkuun kun tullaan töissä vastakkain eikä juuri katsekontakktia ota...en ymmärrä mitä on tapahtunu... Ja kysymään en rupea kyse kuitenkin jo varttuneemmasta ihmisestä eikä mistään teinistä.
Sehän se outoo onkin kun en keksi mitään syytä,ei olla koskaan mitään riidelty tai ees kinasteltu aina on ollut kivaa mutta sen jälkeen kun siirty toiseen paikkaan niin musta tuli ilmaa. olen sitten vaan aatellut etten viitis enää ees moikata kun ei saa moikkausta takas tai juurikin kun näkee et lähestyn niin karkaa jonnekin nurkan taakse. Ihmeellistä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.En ymmärrä en.Voi eikä : /... Aika erikoista mun pirtaan tuommoinen yhtäkkinen käännös, en miekään tommosta ymmärrä. Ja valankin tollanen pakoileminen kummastuttaa. Väkisinkin sitä rupee sitten pohtimaan ja miettimään, että missä vika. Mutta - yks asia on ainakin ihan varmaa: sussa ei oo niin mitään vikaa ! Vaikka nyt teijen tiet ovatkin erottuneet, niin yhtälailla se tämä toinenkin kaveri varmasti kärsii...
joo onhan sitä tullu paljonkin opittua. Mulle tuli vasta tänään mieleen et jotkut topikit on vaan suoranaisia testejä ihmisilleWauuuuu, myötätuulta elossa siis kaikin puolin !! Ihan mielettömän hyviä uutisia, oot varmaan aivan tärinöissäs, kun isot asiat järjestyvät!! Ja vielä best maniksikin...kovat kaulaan ja isoon juhlahumuun, ihanaa
Tiiätkö, just noi hitaat aamuhetket pienen kanssa on niin :heart:...kainaloispaikalle vaan ja siinä unenmakuisessa aamussa olemista pienen tuhisijan kanssa, monet sipistelyt vielä siihen päälle, niin - siinä on ihana aamu edessä
Ja joo...me tytöt ollaan semmosia kyllä, että murtuhuuleksi menee jos puheet eivät pidä paikkaansa :snotty:
voi olla että liittyny tunteita toisella ja sitten ne tunteet nolottaa jos ei ole tehnyt mitään voi olla että ne kaduttaa tai hävettää tätä miestä siks luikkii karkuun?Sehän se outoo onkin kun en keksi mitään syytä,ei olla koskaan mitään riidelty tai ees kinasteltu aina on ollut kivaa mutta sen jälkeen kun siirty toiseen paikkaan niin musta tuli ilmaa. olen sitten vaan aatellut etten viitis enää ees moikata kun ei saa moikkausta takas tai juurikin kun näkee et lähestyn niin karkaa jonnekin nurkan taakse. Ihmeellistä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.En ymmärrä en.
No ei oo nyt sellasia kun kyse on naisesta joka vois olla iän puolesta mun äitivoi olla että liittyny tunteita toisella ja sitten ne tunteet nolottaa jos ei ole tehnyt mitään voi olla että ne kaduttaa tai hävettää tätä miestä siks luikkii karkuun?
ahaa ok joku yleensä kuiteski nolottaa ehkä just se että kerran jätti moikkaamatta ja siitä se lähti eteenpäin päästi huonon tavan valloillensa.No ei oo nyt sellasia kun kyse on naisesta joka vois olla iän puolesta mun äiti
lämmin karhu hali sinne..jees, jippi kaijee!!! Ens yö menee niin valvoessa....
2/3 ipanasta kipeenä. Ei voi mitään...nyt hidastetaan tahtia ja ollaan ja katotaan....
Kiitti, mä luulen että noita haleja tuun tässä tarviimaan isosti...lämmin karhu hali sinne
ja kohta kuuluu äittee saisko jätskiää
Aika erikoista kyllä. Ei se sitten mitään pyyteetöntä ollut, ja tommosen huomaaminen satuttaa kyllä. Inhottava tilanne.Sehän se outoo onkin kun en keksi mitään syytä,ei olla koskaan mitään riidelty tai ees kinasteltu aina on ollut kivaa mutta sen jälkeen kun siirty toiseen paikkaan niin musta tuli ilmaa. olen sitten vaan aatellut etten viitis enää ees moikata kun ei saa moikkausta takas tai juurikin kun näkee et lähestyn niin karkaa jonnekin nurkan taakse. Ihmeellistä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.En ymmärrä en.
Toi ysin ehdottama jätski on ihan hyvä vaihtoehto. Kunhan jotain mikä maistuu ja pysyy edes osin sisällä.Kiitti, mä luulen että noita haleja tuun tässä tarviimaan isosti...
...ja ihan on semmonen tutina näitten potilaitten kans, että paastopäivä vois olla kova sana...uskalla tarjota näille mitään : /....onhan se jotain katottava, mikä kestäis...
Kanakookosnuudelikeittoa. Vanhin tyttö tykkäs ja löytyi muillekkin sitten jotakin syötävääMitä Twiittilässä tarjoillaan? Tosin en tiedä haluunko ees tietää etten huuda niinkuin mahdollisesti twiittilän lapset :snotty:
joo ekan päivän jälkeen sitten itelleekkään maistu mikään ekana sairaus päivänä .Kiitti, mä luulen että noita haleja tuun tässä tarviimaan isosti...
...ja ihan on semmonen tutina näitten potilaitten kans, että paastopäivä vois olla kova sana...uskalla tarjota näille mitään : /....onhan se jotain katottava, mikä kestäis...
mielenhallinnalla poppamies sri lankassa sano kaikki on mielestä kii ku mahassa myllää mee istumaamn ja mielellä vastaan toimi kerran vaikka hullun hommalle kuullostaaAaKoo!!!
Tuo muovihärpäke on jo turhankin hyvässä....joo, se siitä. Huooh - on tää nyt taas vaihteeksi jänskäpänskää.....nyt pitäs tietty vahvistaa omaakin vastustuskykyä....ei muuta kuin sormet ja varpaat vaan ristiin...
Minkäs sille voi.Kurjaa silti.Aika erikoista kyllä. Ei se sitten mitään pyyteetöntä ollut, ja tommosen huomaaminen satuttaa kyllä. Inhottava tilanne.
Voisin kuvitella että oisin voinut tota jopa syödä ja varsinkin noita krutonkejaKanakookosnuudelikeittoa. Vanhin tyttö tykkäs ja löytyi muillekkin sitten jotakin syötävää
Ai niin paistoin kauraleipä krutonkeja keiton kaveriksi.
Nuoremman tytön kohalta oli mulla kyllä muistikatkos että se ei saata syödä nuudeleita kun kerran oksutaudissa tulivat ylös.