The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja missähän;30748602:
majuri on kun ei ole näkynyt palstalla ollenkaan tai tässä ketjussakaan??
toivottavasti kaikki olisi hyvin
..no eipä olekaan täällä ollut kurtistelemassa kulmiaan :O....siihen myrtsiolemukseen tottuikin, vaikka tuskinpa mies edes onkaan semmoinen vaan nauraa hekottelee sujuvasti ja suureen ääneen :D

Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja tulee piakkoin tänne ilmottamaan itsensä paikallaolevaksi :)

emmie tiiä että onko meitsöri lasareetissa, arvelin vaan ettei olis maankaatoihme jos olis
...toisaalta vois olla hyväkin että olis. Oikeesti. Siellä olis valvovien silmien alla ja ripeän avun, jos/kun rupee ahdistamaan. Noin pitkän ja rajun keuhkokuumeen kanssa kun ei ole leikkiminen, toipumisaikanakaan. Eikä nämä kelitkään tästä helpota olotilaa katu- ja siitepölyineen kaikkineen.

no, olipa Majuri missä tahansa, niin- toivottavasti on kuitenkin ok- kunnossa ja velmumielellä :)

Kinattiin viikonloppuna ukon kanssa kannattaako jo kesäkumit laittaa alle,
ite olin sitä mieltä että odotellaan tuon pääsiäisviikonlopun yli kun on lunta luvannut.
"Höpö höpö".
"Sitä lunta lupaillaan aina juhannuksen asti, jos lumiennusteita kuuntelee joutuu pitään talvirenkaat koko vuoden läpeensä"
Niin sano ukko.

Sinne se höpö höpö sitten tänäkin aamuna lähti, töitä kohti vaikka maa on valkosenaan ja pakkasta aste. Oh well, kun ei nyt vaan sattus mitään.

Kinattiin viikonloppuna ukon kanssa kannattaako jo kesäkumit laittaa alle,
ite olin sitä mieltä että odotellaan tuon pääsiäisviikonlopun yli kun on lunta luvannut.
"Höpö höpö".
"Sitä lunta lupaillaan aina juhannuksen asti, jos lumiennusteita kuuntelee joutuu pitään talvirenkaat koko vuoden läpeensä"
Niin sano ukko.

Sinne se höpö höpö sitten tänäkin aamuna lähti, töitä kohti vaikka maa on valkosenaan ja pakkasta aste. Oh well, kun ei nyt vaan sattus mitään.
:hug:....miehet, mokomat, aina saavat sydämen syrjällensä....vaikka sitten renkaittensa kanssa...

Koetahan jaksella siellä huolikertoimiesi kanssa :hug: - pidät ittes puuhakkaana ja ajattelet aivan muita asioita, niin kello kipittää nopeammin eteenpäin ja mies saapuu huomaamatta paikaalle...ja sanoo että "huh, mikä keli"...mihin sä sitten :rolleyes:...viisaasti vaikenet :xmas:

:D - tosin meillä se oon mä, jota hötkyilyttää noi renkaat....mutta yritän hillitä itteäni ja väistellä tummanpuhuvia mulkaisuja, kun erehdyn hiukankaan kyseiselle aiheelle lipsahtelemaan...

ruutilassa ei akan tartte kantaa huolta turvallisista renkaista, mää panen ne ekana syksyllä alle ja kevväällä otan viimesenä poies

jos se nastanrapina käy ärsyttämään niin käännän poppivehkeet isommalle
..joo, näin se on meilläkin että mies kattoo ja määrää ja säätää tuossa asiassa. Ite vaan en mahda mitään sille, että kun asfalttia kunnolla näkyy, niin...no, hötkyilyttämään laittaa. Mutta malttia, malttia, kevät keikkuen tulevi - ja viimeistään vappuna vielä hyvin ehtii valkoiseksi maan laittaa.

Mä lähden tekemään naamaliikkeitä ja paikkaamaan tätä läsnäolottomuuttani viikonlopun osalta. Torpassa on ollut tilannetta ja suurta draamaa, kyyneleiltä - isoilta semmoisilta - ei olla myöskään selviydytty....mie sain iteasiassa aika monta soittoa perääni, kun ikävissään höpistelivät ja itkua tuhersivat, mussukat :heart:

Mutta - himahengetär on jälleen ehtoisena ja ehjämpänä paikalla tylsien juttujensa kanssa :D, joten kyllä tämäkin tästä taas iloksi ja "...voi itkut, äiti, kun sä oot...."- lauseiksi muuttuu :D

Laitetaas ketkutteluksi ja hintsun hilpeemmäksi menoksi vaikka tämän "lällätyksen" myötä:
Robbie Williams - Candy
https://youtu.be/gtOV7bp-gys

Maistuvaista menoa :p :D :wave:

:hug:

kerroppa ny huolet niin me puhalletaan pipi pois ja karkotetaan möröttimet toiseen paliskuntaan
1) Muistin just että äiti kerto eilen, että ne lähtee isän kanssa tänään itä-suomeen sukuloimaan.
2) Mun luvattu kyyti loppuviikosta porukoille peruuntui.
3) En oo saanu yhtäkään mahdollista lapsenvahtia kiinni.
4) Englannin opettajan työpuhelinnumero ei ole ollenkaan käytössä, enkä nyt saa oikein ilmotettua sille, etten taida tänään päästä kokeeseen.
5) Pitäis mennä kauppaan, mutta eilen viidesti oksentanut lapsi valitteli aamulla että masu on pipi. En uskalla.
6) Täyttelen työhakemuksia, ja kaupungin hakemussivujen suunnittelijat ei oo tajunnu antaa mahdolilsuutta lisätä valmista CV:tä, ja ne joka ikinen paskaduuni on kirjotettava erikseen sinne hakemukseen.
7) Nukuin ihan paskasti ja väsyttää.
8) Vituttaa.

Ja tää nyt ei oo kovin tähdellinen, mutta vittuunnuin siitäkin etten oo tajunnut heittää mun kolme vuotta sittan hajonnutta vaakaa roskiin, ja kävin tänään vastiten kattomassa mitä se näyttää, ja oon ooämgee kauhee läski.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä