Mistä löytää miehen?

• Viestiketjun aloittaja "yksin"
  • Ensimmäinen viesti
"sinkku"
Olen pyöritellyt samaa asiaa mielessäni jo aika päivät. Olen ollut sinkkuna 6vuotta. Ja ei oo enään tässä iässä (n30v.)niin helppo löytää sopivaa ja vapaata miestä. Paria miestä oon tapaillut, toinen vanha ihastukseni ja toisen tapasin lavatansseissa. Kumpikin halusi vain seksiä, ei mitään vakavampaa. Nettideiteillä en ole käynyt.

Nyt yllätyksekseni puolituttu pyysi kahville ja nyt on tunne, että tässä saattaisi olla oikea aarre käden ulottuvilla. Rauhallisesti eteenpäin, toki pelottaa se että kuinka suhteemme käy jos tästä ei tulekaan mitään. Mutta ihmeitä tapahtuu, täytyy vain olla avoin :)

Selkeä aatos
Jos ns. käyttöasteesi on korkea, niin yksikään täysijärkinen mies ei sinua voi vakavasti ottaa - spermaviemäriksi silloin jollekin tolvakkeelle kelvannet.

Mutta jos olet vielä erittäin matalan käyttöasteen omaava, niin mahdollisuuksia saattaa vielä olla.

Ikäsi?

"utelias"
Alkuperäinen kirjoittaja Selkeä aatos;30748012:
Jos ns. käyttöasteesi on korkea, niin yksikään täysijärkinen mies ei sinua voi vakavasti ottaa - spermaviemäriksi silloin jollekin tolvakkeelle kelvannet.

Mutta jos olet vielä erittäin matalan käyttöasteen omaava, niin mahdollisuuksia saattaa vielä olla.

Ikäsi?
Mikä on naisella sinun mielestäsi korkea käyttöaste? Entä miehellä?

Selkeä aatos
[QUOTE="utelias";30748030]Mikä on naisella sinun mielestäsi korkea käyttöaste? Entä miehellä?[/QUOTE]

Jos nainen on 35 ikävuoteen nussinut yli 3 kanssa, niin hänellä on korkea käyttöaste, samoin kun miehellä.

nyymi
Tee profiili nettideittipalstalle niin sähköpostilaatikkoosi tunkee miehiä sitä tahtia, että enimpiä pitää hätistellä pois vaikka et liikauttaisi evääsikään. Miehen löytyminen ei naiselle ole koskaan ongelma, jos hän ei suoranaisesti piiloudu kotiinsa tai vastaavalla tavalla aktiivisesti välttele miehiä. Tämän takaa se, että suomalaisessa kulttuurissa aloitteenteko kuuluu miehelle.

Mitä käyttöasteeseen tulee, niin se tosiaan on naiselle ongelma, koska naisella runsas kumppaneiden määrä ei – miehistä poiketen – ole osoitus kokeneisuudesta ja kyvykkyydestä, vaan lähinnä likaisuudesta. Miehet parittelevat mieluimmin neitsyiden kanssa.

Yhteistyössä