Iltaa :wave:
Onko täällä tuhmia ketjulaisia?
joo
Arvasin. Tarviiko piiskata?
Onko täällä kilttejä ketjulaisia?
"Kuule, vänskä. Mis sie tarvitset oikei tuhmaa miestä."Iltaa :wave:
Arvasin. Tarviiko piiskata?
Jeesuskaan sua uskomää oon aina kiltti :saint:
No senverran disclaimeria, että kuvassa ei välttis ollu semmonen säästökoko, jonka itse yleensä ostan :xmas:ompas se vain riittosaa
Tuhmat ei tottele.
Mut kyllä mä oonJeesuskaan sua usko
Kerro päivä milloin aloit kiltiksi? Mä sanon saman päivän.Mut kyllä mä oon
Yleensä sillon kun on taka-ajatuksia...nonni, kyllä me miehet välillä voidaan olla reilujaki
Yleensä sillon kun on taka-ajatuksia...
Olet maailman suurimpien asioiden äärellä.Ämpärille peukku. Meillä oli aikasemmin puhetta et mulla meni aika paljon rahaa puolikkaan välikausi-, kura- ja muihin vaatteisiin (vajaa kuudennes mun kuukauden budjetista vuokran jälkeen) et menee budjetti vähän tiukille kohta. Se oma-alotteisesti siirsi muutaman kympin ekstraa elatusmaksuihin ja sanoi haluavansa osallistua niihin pojan hankintoihin. Sit se lupas lähetellä puolikkaasta kuvia, ko ne oli tänään käyny navettahommissa kattomassa lehmiä ja ajamassa traktorilla.
Onpa kiva ko se on kerrankin asiallinen, eikä sen kanssa yhteydenpito vituta :flower:
eli useintunnustan, jos on kova paine palleissa niin sillä saattaa olla höyhenenkevyt vaikutus lausuntojen kulmakertoimiin
eli usein
Aina?ei kai sentään
Yks mies oli mulle tänään kohtelias, työasioissa. Olikohan seki ihan paineessaAina?