The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nonnih, sitten riviin peput ojossa kaikki tuhmat! Enkä usko hetkeekään teitä silmienpyörittelijöitä, riviin mars!
Tuhmat ei tottele.

Tuntemattomassa sekä kirjassa, että elokuvassa hirveesti vähäteltiin Viljam Pylkästä. Kaatuneita oli vaan viiskymmentä, vaikka todellisuudessa yli kahdeksankymmentä. Tolla tahdilla se piippu sulaa, joten reaalimaailmassa se vaihdettiin kerran.

Tuntemattomassa muuten on vaan kaksi miestä joilla on todellinen esikuva. Rokka ja Koskela.

Ämpärille peukku. Meillä oli aikasemmin puhetta et mulla meni aika paljon rahaa puolikkaan välikausi-, kura- ja muihin vaatteisiin (vajaa kuudennes mun kuukauden budjetista vuokran jälkeen) et menee budjetti vähän tiukille kohta. Se oma-alotteisesti siirsi muutaman kympin ekstraa elatusmaksuihin ja sanoi haluavansa osallistua niihin pojan hankintoihin. Sit se lupas lähetellä puolikkaasta kuvia, ko ne oli tänään käyny navettahommissa kattomassa lehmiä ja ajamassa traktorilla.

Onpa kiva ko se on kerrankin asiallinen, eikä sen kanssa yhteydenpito vituta :flower:

Ämpärille peukku. Meillä oli aikasemmin puhetta et mulla meni aika paljon rahaa puolikkaan välikausi-, kura- ja muihin vaatteisiin (vajaa kuudennes mun kuukauden budjetista vuokran jälkeen) et menee budjetti vähän tiukille kohta. Se oma-alotteisesti siirsi muutaman kympin ekstraa elatusmaksuihin ja sanoi haluavansa osallistua niihin pojan hankintoihin. Sit se lupas lähetellä puolikkaasta kuvia, ko ne oli tänään käyny navettahommissa kattomassa lehmiä ja ajamassa traktorilla.

Onpa kiva ko se on kerrankin asiallinen, eikä sen kanssa yhteydenpito vituta :flower:
Olet maailman suurimpien asioiden äärellä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä