Ens yönä tunti ei kauaa rattaita kuluta.Päivää! Kauppareissusta selvitty ja päiväkahviaika. =)
Illaksi löytyi maukasta fileetä, pippuripihvit siis himottavat jo. Voisko kello kulkea hieman vikkelämmin?
Ens yönä tunti ei kauaa rattaita kuluta.Päivää! Kauppareissusta selvitty ja päiväkahviaika. =)
Illaksi löytyi maukasta fileetä, pippuripihvit siis himottavat jo. Voisko kello kulkea hieman vikkelämmin?
Hinkkaa ihoa sitruunalla ja nypi osa karvoista veks. Pian se vaalenee ja räntääkin roiskii, voi käyttää pipoa.Vähän hävettää. Mut onneks vaan vähän.
Päätin värjätä kulmakarvatkin tuolla hennalla, ja sehän on sellasta paksua mutamaista mönjää. Ja kun se väri ei saa kuivua vaikutusaikana, vedin otsan ympäri elmukelmua
Hieenot paksut mutakulmakarvat ja semmonen körttiläisilme kireen kelmun ansiosta.
Tupakille mennessä tapasin koiriasn ulkoiluttavan naapurin, sen ilme oli lievästi kummeksuva .
Alan ehkä käydä takapihalla tupakilla tästä lähtien...
Jospa keskittyisit siihen peppis etsimiseen etkä siihen mitä minä tai poika tehään.Kauniisti sanottuna tää on aika rasittavaa.On asioita joita mä en tiedä.
Mut en mä sinulle vittuile. Ruutikselle silloin milloin hän sitä kerjää.
Mie oon ihan samanlainen. Deadlinit oikeastaan sopii miulle ja pieni paine. Silloin syntyy jälkeä .mie en oo oikein hyvä missään mutta päätöksiä kyllä syntyy suht rivakkaan ja aina deadlineen mennessä
inhoon sitä että jäädään tuleen makaamaan
Väri on siis ihan nappi, lähinnä hävetti tuo viritys vaikutusaikana.Hinkkaa ihoa sitruunalla ja nypi osa karvoista veks. Pian se vaalenee ja räntääkin roiskii, voi käyttää pipoa.
Mulla sama duuni tänään edessä. Eilen blondautui (ikävästi harmaantuva) juurikasvu ja tänään ois vuorossa ripset ja kulmat.
Pyydän vilpittömästi anteeksi.Jospa keskittyisit siihen peppis etsimiseen etkä siihen mitä minä tai poika tehään.Kauniisti sanottuna tää on aika rasittavaa.
Pippuripihvit on ihan parhautta .Päivää! Kauppareissusta selvitty ja päiväkahviaika. =)
Joo.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30745613:Mie oon ihan samanlainen. Deadlinit oikeastaan sopii miulle ja pieni paine. Silloin syntyy tuhoa .
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30745613:Mie oon ihan samanlainen. Deadlinit oikeastaan sopii miulle ja pieni paine. Silloin syntyy jälkeä .
Mä luulin, että se väri levisi muovin takia.Väri on siis ihan nappi, lähinnä hävetti tuo viritys vaikutusaikana.
kunhan vaan muistaa ettei paista liikaa ettei mene sitkeäksiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30745616:Pippuripihvit on ihan parhautta .
kunhan vaan muistaa ettei paista liikaa ettei mene sitkeäksi
Mie tykkään mediumina tai jopa miinuksen kera.kunhan vaan muistaa ettei paista liikaa ettei mene sitkeäksi
Teki se sitäkin muttei tarttunut vaseliinin ansiosta.Mä luulin, että se väri levisi muovin takia.
*blondi*
Ei sitä joskus oikein saa kiinni mikä aiheuttaa. Joillakin voi ihan stressikin aiheuttaa. Onko siulla mitään lääkettä kotona?Rupes vattaa/selkää sattuu ja röyhyttää....en oo kyl syönyt mielestäni mitään sellasta mikä sen aiheuttais...kaks viipaletta juustoo oli leipien päällä siis yks per leipä. taitaa olla nyt korvien välissä tämä mikä tän aiheuttaa.
Mä luulen et jännitys aiheuttaa nyt tällä kertaa....on mulla somakkii vai mitä se oli ja sit ranixia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30745668:Ei sitä joskus oikein saa kiinni mikä aiheuttaa. Joillakin voi ihan stressikin aiheuttaa. Onko siulla mitään lääkettä kotona?
Somacia suosittelisin ottamaan.Mä luulen et jännitys aiheuttaa nyt tällä kertaa....on mulla somakkii vai mitä se oli ja sit ranixia.
Mie jämähdin kanssa tähän sohvannurkkaan. Nyt on pakko repiä persus irti tästä ja lähteä siivouspuuhiin.Tarttis nostaa perse ylös ja lähtee asioille ja sitten myöhemmin saan todennäköisesti seuraa,ei tarvi yksin höpöttää