The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vähän hävettää. Mut onneks vaan vähän.

Päätin värjätä kulmakarvatkin tuolla hennalla, ja sehän on sellasta paksua mutamaista mönjää. Ja kun se väri ei saa kuivua vaikutusaikana, vedin otsan ympäri elmukelmua :D
Hieenot paksut mutakulmakarvat ja semmonen körttiläisilme kireen kelmun ansiosta.

Tupakille mennessä tapasin koiriasn ulkoiluttavan naapurin, sen ilme oli lievästi kummeksuva .
Alan ehkä käydä takapihalla tupakilla tästä lähtien...

Vähän hävettää. Mut onneks vaan vähän.

Päätin värjätä kulmakarvatkin tuolla hennalla, ja sehän on sellasta paksua mutamaista mönjää. Ja kun se väri ei saa kuivua vaikutusaikana, vedin otsan ympäri elmukelmua :D
Hieenot paksut mutakulmakarvat ja semmonen körttiläisilme kireen kelmun ansiosta.

Tupakille mennessä tapasin koiriasn ulkoiluttavan naapurin, sen ilme oli lievästi kummeksuva .
Alan ehkä käydä takapihalla tupakilla tästä lähtien...
Hinkkaa ihoa sitruunalla ja nypi osa karvoista veks. Pian se vaalenee ja räntääkin roiskii, voi käyttää pipoa.

Mulla sama duuni tänään edessä. Eilen blondautui (ikävästi harmaantuva) juurikasvu ja tänään ois vuorossa ripset ja kulmat.

Rupes vattaa/selkää sattuu ja röyhyttää....en oo kyl syönyt mielestäni mitään sellasta mikä sen aiheuttais...kaks viipaletta juustoo oli leipien päällä siis yks per leipä. taitaa olla nyt korvien välissä tämä mikä tän aiheuttaa.

Rupes vattaa/selkää sattuu ja röyhyttää....en oo kyl syönyt mielestäni mitään sellasta mikä sen aiheuttais...kaks viipaletta juustoo oli leipien päällä siis yks per leipä. taitaa olla nyt korvien välissä tämä mikä tän aiheuttaa.
Ei sitä joskus oikein saa kiinni mikä aiheuttaa. Joillakin voi ihan stressikin aiheuttaa. Onko siulla mitään lääkettä kotona?

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30745668:
Ei sitä joskus oikein saa kiinni mikä aiheuttaa. Joillakin voi ihan stressikin aiheuttaa. Onko siulla mitään lääkettä kotona?
Mä luulen et jännitys aiheuttaa nyt tällä kertaa....on mulla somakkii vai mitä se oli ja sit ranixia.

Asiankannattajan oikeassaolo part 137.948

Valtio aikanaan teki Hornettikauppoja.

Mulla oli suuria ongelmia mieltää Hornettia "siviili- ilma- alukseksi" Vielä vähemmän sitä, että tarjouskilpailussa oli mukana ainakin ruottalaiset ja ranskalaiset, eikä sovi luulla, että tänne huomaamatta hankittais hävittäjiä.

Mut mulle tuli yliylhäältä määräys, että AaKoo ei asiaa tutki eikä asiaan puutu. Peli sit päättyi vasta muutama vuosi sitten ja se maksoi valtiolle ylimääräistä sakkoina ja korkoina vaatimattomat seitkyt miljoonaa.

Lapsena tuli telkkarista katottua kuuden miljoonan dollarin miestä. Enpä silloin tiennyt, että isona kymmenkertaistan suuruusluokan.

Silloinen pomo sit myöhemmin kysyi minulta, että "vituttaako sua olla aina oikeassa"?

Vastasin, että jokseenkin poikkeuksetta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä