Aamua sinnekin. Miksi noin hapan ilme?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30745431:Päivää
Aamua sinnekin. Miksi noin hapan ilme?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30745431:Päivää
Oot aika punanen naamastas....Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30745431:Päivää
Parempi punanen, kuin sininenOot aika punanen naamastas....
Olin joskus aikanaan Lintsillä kattomassa taikuri- taskuvarkaan showta. Hän sit kysyi, että kenellä olis kello varastettavaksi. Tarjosin omaani, mutta se ei kelvannut, koska siinä oli metallinen joustoranneke, eikä perinteinen nahkasolkiranneke. Mutta hetkeä myöhemmin ihmettelin, että mihin hemmettiin lompakkoni on kadonnut povitaskustani.Ilmeeni kun oikeasti nauroin vitsillesi.
JPG[/IMG]
No oliskin sitten jatko-osa eikä uusinta.Jatko-osa sitten ensi yönä?
Sä olet lukenu samaa lääketiedettä kuin mä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30745442:Parempi punanen, kuin sininen
Hirveen harvat jatko- osat onnistuu.No oliskin sitten jatko-osa eikä uusinta.
Ehkä jatko-osa olisikin huono...jäisin näppejä nuolemaan...Hirveen harvat jatko- osat onnistuu.
Poikkeuksina DieHard ja Terminator.
Mut ehdoton ei kiitos Rocky 473 ja Rambo 16284.
Ehkä jatko-osa olisikin huono...jäisin nuolemaan...
Olen mielstäni joskus nähnyt (en yleensä kuluta sitä osastoa).Myydäänkö Tokmanneilla virkkuukoukkuja!?
Tietääkö kukaan?
|Omutta eiks se ollu just sun vahvuus
Sun pitää pokata mieheksesi hammaslääkäri.
mut mitä mä sellasella kun en mä nieleSun pitää pokata mieheksesi hammaslääkäri.
Niiden lempilause on "nyt voit nielaista".
Avautuminen parhaasta ystävästäni: löysi loppuvuodesta uuden miehen ja yhteydenpito on aika hyvin tyssänny siihen. Ei olla nähty joulun jälkeen kertaakaan, ja se on tehny kahdet oharit ko ollaan jotain sovittu. Eli ei ole tänään tulossa vaikka monta viikkoa sitten ollaan sovittu. Ärsyttävää. Pitäköön tunkkinsa.
mä tapaan tänään yhen parhaimmista kavereista, jonka viimeksi näin elokuussa, ja kun se pyysi taas nähdä mua niin mietin "taasko, vastahan me tavattiin".Avautuminen parhaasta ystävästäni: löysi loppuvuodesta uuden miehen ja yhteydenpito on aika hyvin tyssänny siihen. Ei olla nähty joulun jälkeen kertaakaan, ja se on tehny kahdet oharit ko ollaan jotain sovittu. Eli ei ole tänään tulossa vaikka monta viikkoa sitten ollaan sovittu. Ärsyttävää. Pitäköön tunkkinsa.
No sit sun pitää mennä poikalan tyttökouluun.mut mitä mä sellasella kun en mä niele
No toi viimetinkaan tehty on kyl vittumaista varsinkin jos on ite järkännyt oman aikataulun sen mukaan että sais seuraa mutta joskus on pakollisia juttuja et pakostakin pakko sit perua mutta nythän kyse ei ollut ilmeisesti muusta kuin siitä et mies meni edelle.Vihaan ohareita. Varsinkin viimetinkaan tehtyjä. Saatana.
Mun tekis mieli sanoo jotain mut pidän suuni supussa.No sit sun pitää mennä poikalan tyttökouluun.
Mitä yhtään kirjoituksistaan voi päätellä, niin tuo nuori mies tykkää sinusta kuin hullu puurosta. Kuvansakin näin, niin on katseenkestävä ja komearaaminen.
Menkää ny prkl kahville, naimisiin ja tilatkaa bändini häihinne. Teille sopuhinta.
Ei se siihen mieheen vedonnu, mut ei se ennen sitä oo tommonen ollu. Vastasin vaan et ok.No toi viimetinkaan tehty on kyl vittumaista varsinkin jos on ite järkännyt oman aikataulun sen mukaan että sais seuraa mutta joskus on pakollisia juttuja et pakostakin pakko sit perua mutta nythän kyse ei ollut ilmeisesti muusta kuin siitä et mies meni edelle.
Sanoitko kaverilles jotain siitä mitä mieltä nyt oot?
On asioita joita mä en tiedä.Mun tekis mieli sanoo jotain mut pidän suuni supussa.