Ai niin se kesäaikaan siirtyminen. Maailman turhin keksintö.
eläpä muuta viserrä
Ai niin se kesäaikaan siirtyminen. Maailman turhin keksintö.
No mikä tänä aamuna äreyttää?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30745309:Voi vitun viikset saatana
No voi nyt. Kaikilla on huono päivä?Huomenta!
Plääh.
Mistä tuommoinen Plääh sinne huomenen loppuun?Huomenta!
Plääh.
Mies jäi keskellä yötä verekseltään kiinni kultasepänliikkeessä. Oli lehdestä lukenut, että "muistakaa yöllä kääntää kelloja".Ai niin se kesäaikaan siirtyminen. Maailman turhin keksintö.
:hug:No voi nyt. Kaikilla on huono päivä?
Täältä aamuhalaus piristykseksi. :hug:
Mistä tuommoinen Plääh sinne huomenen loppuun?
:hug: Kuulostaa siltä et sie tarttisit hengähdystauon.
No miulla on vaikeuksia päätösten teossa, ollu jollain tasolla varmaan aina. En tiiä onko sille ihan joku oikea nimityskin tai joku isompikin jutskahommeli vialla miussa mutta se stressaa, tai on alkanut stressaamaan entistä enemmän nyt lähiaikoina. Päätä särkee ja vatsaan koskee aika usein..liekkö sen takia noi menkatkin jo häveissä. Liikaa joutunu tekemään suht isoja päätöksiä viime aikoina. Asiat kasaantuu jotenkin ja lamaannun..ja se vaan lisää stressiä. Oon solmussa.:ashamed:
Ilmeeni kun oikeasti nauroin vitsillesi.Mies jäi keskellä yötä verekseltään kiinni kultasepänliikkeessä. Oli lehdestä lukenut, että "muistakaa yöllä kääntää kelloja".
Tääl on mittarin mukaan plussaa 1 ja vettä sataa...taas vaihteeks.niin ja tunturisää tänään klo 9
-1 ja sataa lunta :kieh:
Noin 3000 kiloa painava virtahepo ei liiku mihinkään kun norsu tulee kohti, kumpi väistää?Mitä tässä kuvassa tulee tapahtumaan?
Jatko-osa sitten ensi yönä?Huomenta tinkulastakin!
Mää näin outoa unta...minä,pitkäkaula ja eräs mies oltiin täällä ja se mies meni tupakille ja minä ja pitkäkaula hilluttiin vessassa kurkimassa ovenraosta sitä...kunnes pitkäkaula otti ja lähti alasti partsille myös ja yritti sitä miestä....ja minä kihisin vessassa itekseni ovenraosta katsoen että vie multa miehen.... koska olin siitä kiinnostunut. Sitten heräsin,kettumaista jättää tarina kesken,mistä mä nyt tiedän miten se päätty??