The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Mistä tuommoinen Plääh sinne huomenen loppuun?

No miulla on vaikeuksia päätösten teossa, ollu jollain tasolla varmaan aina. En tiiä onko sille ihan joku oikea nimityskin tai joku isompikin jutskahommeli vialla miussa mutta se stressaa, tai on alkanut stressaamaan entistä enemmän nyt lähiaikoina. Päätä särkee ja vatsaan koskee aika usein..liekkö sen takia noi menkatkin jo häveissä. Liikaa joutunu tekemään suht isoja päätöksiä viime aikoina. Asiat kasaantuu jotenkin ja lamaannun..ja se vaan lisää stressiä. Oon solmussa.
:ashamed:

No miulla on vaikeuksia päätösten teossa, ollu jollain tasolla varmaan aina. En tiiä onko sille ihan joku oikea nimityskin tai joku isompikin jutskahommeli vialla miussa mutta se stressaa, tai on alkanut stressaamaan entistä enemmän nyt lähiaikoina. Päätä särkee ja vatsaan koskee aika usein..liekkö sen takia noi menkatkin jo häveissä. Liikaa joutunu tekemään suht isoja päätöksiä viime aikoina. Asiat kasaantuu jotenkin ja lamaannun..ja se vaan lisää stressiä. Oon solmussa.
:ashamed:
:hug: Kuulostaa siltä et sie tarttisit hengähdystauon.
Kyllähän se kroppa reagoi stressiin vaikka kuin monella tapaa.

Helpommin sanottu kun tehty, mutta se stressi ei auta mitään, joten voit ihan hyvin vähän rentoutua ja antaa asioiden mennä eteenpäin, tehtävät päätökset tulee väistämättä eteen ja sitten ne on tehtävä. Yks kerrallaan. Ennakkaaon/jälkikäteen stressaaminen vähemmälle.

Mä stressasin taas pitkän aikaa niin sisäisesti että se sitten poksahti kropasta pihalle.
Leimahti siis psori.
Lääkäri kielsi stressaamasta ja mie nauroin,
mut oikeessahan se oli.

Kipulääke ja allergialääke nautittu, ravitseva aamiainen. Saan ensi viikolla lopullisen "tuomion" selkärangan tilasta. On otettu verikokeita, röntgeniä ja luuntiheysmittaus, huonolta näytti.

Viimeksi muokattu:
Huomenta tinkulastakin!

Mää näin outoa unta...minä,pitkäkaula ja eräs mies oltiin täällä ja se mies meni tupakille ja minä ja pitkäkaula hilluttiin vessassa kurkimassa ovenraosta sitä...kunnes pitkäkaula otti ja lähti alasti partsille myös ja yritti sitä miestä....ja minä kihisin vessassa itekseni ovenraosta katsoen että vie multa miehen.... koska olin siitä kiinnostunut. Sitten heräsin,kettumaista jättää tarina kesken,mistä mä nyt tiedän miten se päätty??

Huomenta tinkulastakin!

Mää näin outoa unta...minä,pitkäkaula ja eräs mies oltiin täällä ja se mies meni tupakille ja minä ja pitkäkaula hilluttiin vessassa kurkimassa ovenraosta sitä...kunnes pitkäkaula otti ja lähti alasti partsille myös ja yritti sitä miestä....ja minä kihisin vessassa itekseni ovenraosta katsoen että vie multa miehen.... koska olin siitä kiinnostunut. Sitten heräsin,kettumaista jättää tarina kesken,mistä mä nyt tiedän miten se päätty??
Jatko-osa sitten ensi yönä?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä