Fiksu nainen. Tykkään.Aakoo on aina oikeessa ja sie ymmärrät jutut nurin kurin.
Niin sen vaan täytyy olla, ettei kosminen Ketjutasapaino järky :hug:
Fiksu nainen. Tykkään.Aakoo on aina oikeessa ja sie ymmärrät jutut nurin kurin.
Niin sen vaan täytyy olla, ettei kosminen Ketjutasapaino järky :hug:
Jumankekka, selkokieli toimii!
Naiset on vaan niin kauniita ja ihania, etten tajua miten joku voi olla tuntematta vetoa edes yhtään Tai tajuan, mutta en kuitenkaan tajua.Mää en vaan tunne mitään vetoa naisiin niin en osaa yhtään kuvitella sitä . Ja kai mä oon sen verta mustiskin :snotty:
Tiesittekö, että mä just näin tissit???Jumankekka, selkokieli toimii!
Oma vikas....Mää lupauduin huomenna jo puoliltapäivin kaupungille yhtä kaveria tapaan. Miks mä niin aikaseen lupauduin. Oon kyllä tyhmä.
No mikä ettei, täsä ny liian ronkeli voi ollaOisko kolmen kimppa kaverin ja sen vaimon kans ookoo? :saint:
No niinpä :heart:Naiset on vaan niin kauniita ja ihania, etten tajua miten joku voi olla tuntematta vetoa edes yhtään Tai tajuan, mutta en kuitenkaan tajua.
Mää voin alkaa sun tyttöystäväks heti, kun löydetään sopiva mies kolmanneks pyöräks.No niinpä :heart:
Eläisin täydellisessä maailmassa jos mulla olis ilman mitään draamajuttuja sekä tyttö- että poikaystävä.
No... mäkin ymmärrän kyllä ton, mutta... äh . Jotenkin vaan se kun voi olla "avuton" ja pieni miehen vahvojen käsivarsien syleilyssä... ei nainen voi tarjota mulle sellastaNaiset on vaan niin kauniita ja ihania, etten tajua miten joku voi olla tuntematta vetoa edes yhtään Tai tajuan, mutta en kuitenkaan tajua.
Saatikkas että mulla ois oma haaremini. Ihan 10-978 naisen haaremi saattaisi riittää just ja just. Tosin eunukit vartioisivat tiukasti ettei muita häslääjiä ois likellekäänNo niinpä :heart:
Eläisin täydellisessä maailmassa jos mulla olis ilman mitään draamajuttuja sekä tyttö- että poikaystävä.
Vaihdetaanko osia? Ei sun tartte kun jutella liibalaabaa ja kuunnella lapsijuttuja ja sit varmaan syömään ja leffaan.Oma vikas....
Mää saanki nukkua lälläslää
No meijän lapset kerkee 100% varmasti aikuisikään ennenkun sopivaa miestä löytääMää voin alkaa sun tyttöystäväks heti, kun löydetään sopiva mies kolmanneks pyöräks.
Naiset on ihania, mut tommosta akkalaumaa ei kyl kestäis kukaan!Saatikkas että mulla ois oma haaremini. Ihan 10-978 naisen haaremi saattaisi riittää just ja just. Tosin eunukit vartioisivat tiukasti ettei muita häslääjiä ois likellekään
Hittolainen kun te olette noin nuoria.Mää voin alkaa sun tyttöystäväks heti, kun löydetään sopiva mies kolmanneks pyöräks.
En usko Mun pitää nukkua kauneusunet kun ikinä tiedä mitä vastaan tulee.Vaihdetaanko osia? Ei sun tartte kun jutella liibalaabaa ja kuunnella lapsijuttuja ja sit varmaan syömään ja leffaan.
Tyttöystävä ilman draamaa, ihan mahdoton yhtälöNo niinpä :heart:
Entä jos seurustellaan vaan keskenämme avoimesti, ja saa käydä miehissä jos mielenkiitonen yksilö sattuu vastaan?No meijän lapset kerkee 100% varmasti aikuisikään ennenkun sopivaa miestä löytää
Eipähän tarvii mukuloita hämmentää.
Kiraffilla on aikakoneHittolainen kun te olette noin nuoria.
Täyttäkää neljäkymmentä huomenna, niin lupaan selvitä samalla sekunnilla.
Sä mitään kauneusunia tartte! Pitää nyt jotain tsäänssejä jättää meille muillekin naisille hei.En usko Mun pitää nukkua kauneusunet kun ikinä tiedä mitä vastaan tulee.
Jee! Joo! Kuulostaa sopivaltaEntä jos seurustellaan vaan keskenämme avoimesti, ja saa käydä miehissä jos mielenkiitonen yksilö sattuu vastaan?
Naiset on ihania, mut tommosta akkalaumaa ei kyl kestäis kukaan!
Mulle riittää Peppi.Saatikkas että mulla ois oma haaremini. Ihan 10-978 naisen haaremi saattaisi riittää just ja just. Tosin eunukit vartioisivat tiukasti ettei muita häslääjiä ois likellekään
Kyllä tarviin,te ootte niin nättei ja mä oon vaan tällänen. Tarviin ihan tuplasti.Sä mitään kauneusunia tartte! Pitää nyt jotain tsäänssejä jättää meille muillekin naisille hei.