Hoksasin mut toi dee vaihtoehto oli semmonen että uhrasin sutTuskin sulla on näin vanhat lapset
Sä et nyt hokannut mun juttua :xmas:
Hoksasin mut toi dee vaihtoehto oli semmonen että uhrasin sutTuskin sulla on näin vanhat lapset
Sä et nyt hokannut mun juttua :xmas:
Vielä "älä pane"-listallePääsit sitten oikein viralliselle listalle :xmas:
d) Älä koskaan pane tyttäresi ikäistä. Dee jäi eikä poistettu kun olen samaa mieltä.miks deetä ei sittenpoistettukaan??
No varmaan ku monet ei halua sekstailla omien lastensa ikäisen kanssa.miks deetä ei sittenpoistettukaan??
Tweetti vissiin tarkotti et kavereita ja työkavereita voi kuksastaMää luulin et noita mitkä aakoo listas ei panna ja sit luulin et tweetti on koklannu kaverin vaimoo...ja ihmettelin miks se panis oman tyttöjen ikäsii... siksi olin vähän :O
JååOisko kolmen kimppa kaverin ja sen vaimon kans ookoo? :saint:
Jos mä kolmen kimppaan ryhtyisin, niin sit kaks miestä ja minäOisko kolmen kimppa kaverin ja sen vaimon kans ookoo? :saint:
no joo se oliskin ihan sairasta mutta mää ymmärsin tän väärin :ashamed:No varmaan ku monet ei halua sekstailla omien lastensa ikäisen kanssa.
Nyt tyhmäkin tajus...puhukaa selkokielellä niin mäkin tajuunMitä helvettiä! Oikeesti!
Krhm. Annan julkilausuman:
EN pane tyttöjeni ikäisiä (korkeintaan kymmenen vuoden päästä)
EN pane kavereiden vaimoja.
No siinäpä se tais ollakkin
No yleensä niin käy :ashamed:Tinku!
Sie ymmärsit melki joka tavalla väärinpäin
Mää en alkais kahden miehen kaa. Mut NNM menisJos mä kolmen kimppaan ryhtyisin, niin sit kaks miestä ja minä
Mää en vaan tunne mitään vetoa naisiin niin en osaa yhtään kuvitella sitä . Ja kai mä oon sen verta mustiskin :snotty:Mää en alkais kahden miehen kaa. Mut NNM menis
Aakoo on aina oikeessa ja sie ymmärrät jutut nurin kurin.No yleensä niin käy :ashamed:
Mä muistutin jo aamulla!!!Miksei kukaan muistuttanut että Jokikyttä olis tullut!?
Höh, tässä sitä on tuijotettu uusinta dokkareita discoveryltä.
Ihan turhaan.
Luulin tehneeni niin mutta tarkastan toimintaohjeet mitä on annettu ohjeiksi kyseisiin tapauksiin. +kartoitetaan miten henkilökunta on toiminut asiakaspalvelutilanteissa versus vallitsevat toimintaohjeet asiakaspalvelusta.Nyt tyhmäkin tajus...puhukaa selkokielellä niin mäkin tajuun
NÄYTÄ TISSITNyt tyhmäkin tajus...puhukaa selkokielellä niin mäkin tajuun
Voi tinku soot kyllä niin hassu :flower:
No luuletkos että tässä päässä pysyy mikään aamusta iltaan saakka!?Mä muistutin jo aamulla!!!
NÄYTÄ TISSIT
:xmas: