Mielipideketju lasten kasvatuksesta ;)

Paprikajauhe
Sinusta näkeekin mitä olet naisiasi. Myöntätunto - ja jaksuhalit sinne<3
Sun loistava ihmistuntemusko taas puhuu. :D Niin puhuu munkin ja totean saman kuin moni muukin on jo todennut monessa ketjussa: sä olet provo. Alkoi olla panokset lopussa tästä sun provosta niin keksit raskauden ja voi, että mitä käänteitä me saammekaan lukea tämän raskauden aikana!
 
Samoilla linjoilla olen. Jälkkärinä voi olla mikä vaan, itse oon antanut yhdelle hoitolapselle rusinoita ja toinen tykkää niistä kun hullu puurosta :D Limpparit kyllä ostan lightina kun niissä ei makueroa ole, mutta toinen on täynnä sokeria!
Tiiäksää paljonko rusinoissa on sokeria :D Ja tiiäksää mitä paskaa light- tuotteet yleensä on...
Näkeehän tässä taas mitä on korvien välissä.
 
9mmm
Kannattaa muistaa myös, että ne ulkoiset puitteet ja kulissit eivät kerro siitä millaisia vanhemmat ovat lapselleen. Vaikka mulla olisi miten riitaisa ero (sellaisia ne ei tosin ole olleet) päällä niin tekisin kaikkeni, että lapsi kärsisi siitä mahd vähän ja päästäisiin eteenpäin. Ja luuletko etten ole pohtinut nämä asiat siinä vaiheessa kun raskaustestin tein ja päätöksen siitä, että me pidetään lapsi?
paljonhan sä oot kysellykkin :) vastauksista sen huomaa sitten.

Mielikuvitus ei ole paikasta kiinni vaan vapaudesta toteuttaa itseään. ohjausta tietty.


keskusteluissa voidaan kyseenalaistaa toisen mielipide etenevällä ja hyvällä tavalla voi rakentua uusi kokonaisuus.
 
Sun loistava ihmistuntemusko taas puhuu. :D Niin puhuu munkin ja totean saman kuin moni muukin on jo todennut monessa ketjussa: sä olet provo. Alkoi olla panokset lopussa tästä sun provosta niin keksit raskauden ja voi, että mitä käänteitä me saammekaan lukea tämän raskauden aikana!
No voin kertoa ettei "käänteitä" ole luvassa sillä mulla ei ole yksinkertaisesti aikaa täällä notkua. Koita keksiä sitä omaa elämää kun noin ahdistaa ja pitää kehitellä tuntemattomien ihmisten elämiin ikäviä tapahtumia, että se oma olo helpottuisi. Tsempit sinne.
 
No voin kertoa ettei "käänteitä" ole luvassa sillä mulla ei ole yksinkertaisesti aikaa täällä notkua. Koita keksiä sitä omaa elämää kun noin ahdistaa ja pitää kehitellä tuntemattomien ihmisten elämiin ikäviä tapahtumia, että se oma olo helpottuisi. Tsempit sinne.
Mikä ihimeen pätemisen tarve sulla on? Ootsä jääny jotenni huomitota vaille?
 
Paprikajauhe
No voin kertoa ettei "käänteitä" ole luvassa sillä mulla ei ole yksinkertaisesti aikaa täällä notkua. Koita keksiä sitä omaa elämää kun noin ahdistaa ja pitää kehitellä tuntemattomien ihmisten elämiin ikäviä tapahtumia, että se oma olo helpottuisi. Tsempit sinne.
Kiitos, mulla on jo oma elämä, mikään ei ahdista eikä mulla ole tarvetta helpottaa oloani. :D Huvittavaa tuo psykolointi. :D Mä vain kuitenkin olen kirjoittanut sun itsesi kertomia asioita joista ikävä kyllä voi päätellä paljon sun älykkyysosamäärästä, tunne-elämästä, parisuhdetaidoista, elämänhallinnasta ja monesta muusta asiasta. Valitettavaa jos olet oikea ihminen ja olet tuomassa lapsen noin tasapainottomaan elämään, olisit hoitanut ensin oman elämäsi kuntoon ennen kuin aloitit lisääntymisen.

Ei, sun ei tarvitse tähän nyt keksiä päätelmiä musta koska sä et oikeasti tiedä musta yhtään mitään muuta kuin sen, että asumme pienellä paikkakunnalla. Mun elämästä, parisuhteesta, elämänhallinnasta jne. et tiedä yhtään mitään etkä voi mun kirjoituksista mitään päätelläkään. Se, että elämänkokemuksen tuomalla järjellä yrittää oikoa sun lapsellisia luuloja ja tuo esille sun naurettavat kämmäilysi, ei kerro mitään mun omasta elämästä. Sä olet täällä kirjoittanut paljon sellaisia asioita jotka ei kyllä anna hyvää kuvaa sun tulevasta vanhemmuudesta.

Mutta kyllähän sä tähänkin tulet märisemään mulle, että hanki oma elämä jne. Kun et muuta osaa. =)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Paprikajauhe
Mä muuten olen monta kertaa ihmetellyt miten 24-vuotias ihminen voi olla noin lapsellinen ja naiivi kuin ap on. Voisin kuvitella tuollaiset ajatukset jollekin 14-vuotiaalle, ei 10 vuotta vanhemmalle. Ap on jäänyt jotenkin aivan teinitasolle ja täytyy kyllä sanoa, että en kyllä ollut edes teininä noin tyhjäpää.
 
9mmm
No ei sekään ihan korrektia ole että iso lauma hyökkää yhden kimppuun! otetaanpa vaikka näin oletetaan happy on teini niin käsittelisittekö teiniä tuolla tavalla jos se olisi sinun lapsesi?
 
Kiitos, mulla on jo oma elämä, mikään ei ahdista eikä mulla ole tarvetta helpottaa oloani. :D Huvittavaa tuo psykolointi. :D Mä vain kuitenkin olen kirjoittanut sun itsesi kertomia asioita joista ikävä kyllä voi päätellä paljon sun älykkyysosamäärästä, tunne-elämästä, parisuhdetaidoista, elämänhallinnasta ja monesta muusta asiasta. Valitettavaa jos olet oikea ihminen ja olet tuomassa lapsen noin tasapainottomaan elämään, olisit hoitanut ensin oman elämäsi kuntoon ennen kuin aloitit lisääntymisen.

Ei, sun ei tarvitse tähän nyt keksiä päätelmiä musta koska sä et oikeasti tiedä musta yhtään mitään muuta kuin sen, että asumme pienellä paikkakunnalla. Mun elämästä, parisuhteesta, elämänhallinnasta jne. et tiedä yhtään mitään etkä voi mun kirjoituksista mitään päätelläkään. Se, että elämänkokemuksen tuomalla järjellä yrittää oikoa sun lapsellisia luuloja ja tuo esille sun naurettavat kämmäilysi, ei kerro mitään mun omasta elämästä. Sä olet täällä kirjoittanut paljon sellaisia asioita jotka ei kyllä anna hyvää kuvaa sun tulevasta vanhemmuudesta.

Mutta kyllähän sä tähänkin tulet märisemään mulle, että hanki oma elämä jne. Kun et muuta osaa. =)
Se että nuori nainen ihastuu on maailman luonnollisinta. Se että joutuu maksamaan taksin velaksi ei ole tavatonta, tämän on sanonut moni taksikuski itse.
Se että eroaa on myös normaalia, suhteen pituudesta ym riippuu miten nopeasti pääsee yli. Se että sanoo nettikeskustelupalstalla asiat suoraan ja kärkkäästi on myös melkoisen yleistä.

Nyt kysyt, että mihin nuo liittyi - no niihin mihin oisit seuraavana vedonnut noita väitteitäsi. Mm. elämänhallintataidoista ja muista trendikkäistä ongelmista. :D Miten olisi vaikka sellainen työ jossa saisit auttaa ihmisiä ja pohdiskella heidän persoonallisuuksiaan ihan IRL? Nuo huutelusi menevät aivan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Eivät vaikuta minuun eikä tulevaan äitiyteeni millään lailla.

Hyvää yötä kaikille!
 
Paprikajauhe
Niin, että neiti kaikkitietävän mielestä on ihan tavallista ryypätä viimeiset rahat ja sitten miettiä miten pääsee töihin. =) Niin, ehkä sun todellisuudessa siellä Provolandiassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30734316:
ketjun aloitus klo, 11.44
Jep, tää vkl oli poikkeuksellisen tylsä. Mutta hyviä pointteja tuli joten kannatti, ja saa näistä loppuketjun viesteistäkin hyvät naurut jos ei muuta. Ainakin voi aina mielessään taivastella miten surullista joidenkin elämä on, että tarvitsee panetella toisia noin perinjuurin vaikkei tunne henkilöä oikeasti ollenkaan. Monien palstalaisten kaa on tullut "yhteenottoja", mutta ne on ollut asioista, ei todellakaan tälläistä yläasteaikaista "vitun huora!!" tasoa, jossa mennään henkilökohtaisuuksiin. Kaikkien elämästä saataisiin luurangot esille nostettua aika ikävää tekstiä, mutta miksi omaan elämäänsä tyytyväinen ihminen sellaiseen lähtisi.
 
Paprikajauhe
Jep, tää vkl oli poikkeuksellisen tylsä. Mutta hyviä pointteja tuli joten kannatti, ja saa näistä loppuketjun viesteistäkin hyvät naurut jos ei muuta. Ainakin voi aina mielessään taivastella miten surullista joidenkin elämä on, että tarvitsee panetella toisia noin perinjuurin vaikkei tunne henkilöä oikeasti ollenkaan. Monien palstalaisten kaa on tullut "yhteenottoja", mutta ne on ollut asioista, ei todellakaan tälläistä yläasteaikaista "vitun huora!!" tasoa, jossa mennään henkilökohtaisuuksiin. Kaikkien elämästä saataisiin luurangot esille nostettua aika ikävää tekstiä, mutta miksi omaan elämäänsä tyytyväinen ihminen sellaiseen lähtisi.
No ethän säkään tunne meitä muita joten et voi tehdä päätelmiä toisten elämästä. :D Ja edelleen, mä olen vain kertonut sun itsesi kertomia asioita ja mitä niistä voi päätellä susta. Mähän en ole itsestäni kertonut paljon mitään joten et voi tehdä päätelmiä sen perusteella, että en ole mielistelemässä sua ja peesailemassa sun mielipiteitä.

Se nyt vain on kylmä fakta, että sun itsesi kertomat toilailut ei anna susta tasapainoisen ihmisen kuvaa ja se on todella säälin oletetun lapsen kannalta.
 
"kirva"
No ei sekään ihan korrektia ole että iso lauma hyökkää yhden kimppuun! otetaanpa vaikka näin oletetaan happy on teini niin käsittelisittekö teiniä tuolla tavalla jos se olisi sinun lapsesi?
Tästä oon samaa mieltä. Täällä sitä paitsi jakelee mustavalkoisia mielipiteitä ja kärjistyksiä mutu-pohjalta moni paljon vanhempikin kirjoittaja. Ap:lla on aikaa pehmittää mielipiteitään kyllä moneen kertaan, ja tuleekin varmasti niin tekemään. Mutta tämä ketju ei koskenut niinkään hänen henk.koht. elämäänsä kuin ihmisten mielipiteitä tietyistä, annetuista aiheista yleensä.
 
9MM
[QUOTE="kirva";30734380]Tästä oon samaa mieltä. Täällä sitä paitsi jakelee mustavalkoisia mielipiteitä ja kärjistyksiä mutu-pohjalta moni paljon vanhempikin kirjoittaja. Ap:lla on aikaa pehmittää mielipiteitään kyllä moneen kertaan, ja tuleekin varmasti niin tekemään. Mutta tämä ketju ei koskenut niinkään hänen henk.koht. elämäänsä kuin ihmisten mielipiteitä tietyistä, annetuista aiheista yleensä.[/QUOTE]

Tärkein pointti joka kertoo sisimmästäsi on kuinka sinä kohtelet toista. nuoremilla nyt tulee enempi sammakoita suusta eihän elämä ole täydellistä. Mutta kuinka sinä vastaat kertoo paljon.

selitä viellä tota loppua mutta sanasta lähtien?
 

Yhteistyössä