Kiitos, mulla on jo oma elämä, mikään ei ahdista eikä mulla ole tarvetta helpottaa oloani.
Huvittavaa tuo psykolointi.
Mä vain kuitenkin olen kirjoittanut sun itsesi kertomia asioita joista ikävä kyllä voi päätellä paljon sun älykkyysosamäärästä, tunne-elämästä, parisuhdetaidoista, elämänhallinnasta ja monesta muusta asiasta. Valitettavaa jos olet oikea ihminen ja olet tuomassa lapsen noin tasapainottomaan elämään, olisit hoitanut ensin oman elämäsi kuntoon ennen kuin aloitit lisääntymisen.
Ei, sun ei tarvitse tähän nyt keksiä päätelmiä musta koska sä et oikeasti tiedä musta yhtään mitään muuta kuin sen, että asumme pienellä paikkakunnalla. Mun elämästä, parisuhteesta, elämänhallinnasta jne. et tiedä yhtään mitään etkä voi mun kirjoituksista mitään päätelläkään. Se, että elämänkokemuksen tuomalla järjellä yrittää oikoa sun lapsellisia luuloja ja tuo esille sun naurettavat kämmäilysi, ei kerro mitään mun omasta elämästä. Sä olet täällä kirjoittanut paljon sellaisia asioita jotka ei kyllä anna hyvää kuvaa sun tulevasta vanhemmuudesta.
Mutta kyllähän sä tähänkin tulet märisemään mulle, että hanki oma elämä jne. Kun et muuta osaa. =)