S
surkea
Vieras
Mies joi kaljaa ja saunoi. Kuului kolinaa ovista kun ramppasi saunasta ulos ja puhui kova äänisesti puhelimessa. Katsoin olohuoneessa elokuvaa ja torkahtelin välillä. Heräsin kun lapsi oli herännyt itkemään, ja kuulin kun mies paukutti ovea sisälle tullessaan. Menin tympääntyneenä miehen luo ja sanoin että lapsi heräsi hänen kolisteluun. Mies siihen että ei herännyt oli ollut pitkään hiljaa ennen itkua, ja mitä minä tiedän kun nukuin. Kerroin että olin nukkunut n. 35min ja sitä ennen kuulin vähän väliä kovia oven paukutuksia ja siitä päättelin että lapsi heräsi niihin. Ärsyynnyin miehen juopuneeseen olotilaan ja sanoin että en viiti humalaisen kanssa jutella. Haistatti paskat. Sanoi että nukuin enkä voi sen takia tietää mistään. Itse olin selvinpäin ja rupesin katsomaan leffaa 23.45 ja heräsin 00.30, sitä ennen olin kahden mainostauon ajan pitänyt silmiä kiinni ja muuten katsonut leffaa ennen kun nukahdin. Puolustin itseäni sanomalla etten ole samaa mieltä miehen sanoman kanssa. Sanoin useamman kerran vasta väitteen kun en tykännyt kun mies väänsi kaiken juuri päin vastoin kun oli tapahtunut. Lapsi ei varmaankaan herännyt miehen ääniin, kun niin sanoi.
Lähdin huoneesta ja mies heitti tavaran perään niin että se osui juuri itkeneen lapsen seinään. Ärsyynnyin heittämisestä ja menin sanomaan miehelle asiasta, joka sanoi että omalla toiminnallani aiheutin sen. Aiheutin kuulema myös puheellani kaiken mikä otsikossa on mainittu.
Lopputuloksena lasin siruja, herännyt ja säikähtänyt lapsi ( kun mies heitti tavaraa hyllystä), minun tärkeitä tavaroita hajonnut, uhkailua, haukkumista, tönimistä, silmälasit lattialla, mustelma kädessä ja poskessa kun mies huitaisi. Pitää tuota kaikkea oikeutettuna kun puhuin liikaa. Otti vittuiluna kun sanoin että minäkin olen vastuussa omasta hermostumisen alaisesta käyttäytymisestä, en voisi ikinä laittaa sinun piikkiin kun päätän hajottaa/uhkailla, vaikka olisin vittuuntunut sinun toimintaan... hyvää viikonloppua kaikille.
Lähdin huoneesta ja mies heitti tavaran perään niin että se osui juuri itkeneen lapsen seinään. Ärsyynnyin heittämisestä ja menin sanomaan miehelle asiasta, joka sanoi että omalla toiminnallani aiheutin sen. Aiheutin kuulema myös puheellani kaiken mikä otsikossa on mainittu.
Lopputuloksena lasin siruja, herännyt ja säikähtänyt lapsi ( kun mies heitti tavaraa hyllystä), minun tärkeitä tavaroita hajonnut, uhkailua, haukkumista, tönimistä, silmälasit lattialla, mustelma kädessä ja poskessa kun mies huitaisi. Pitää tuota kaikkea oikeutettuna kun puhuin liikaa. Otti vittuiluna kun sanoin että minäkin olen vastuussa omasta hermostumisen alaisesta käyttäytymisestä, en voisi ikinä laittaa sinun piikkiin kun päätän hajottaa/uhkailla, vaikka olisin vittuuntunut sinun toimintaan... hyvää viikonloppua kaikille.