Voi lähteä minustakin sillä oletuksella, että vauva jää kotiin isän eikä vaikka ystävän tai muun vauvalle tuntemattoman hoitoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja öriöriöri;30731768:Itsellä LA on toukokuussa, ja jotenkin minusta tuntuu että tulee käytyä kesällä edes sen kerran tuulettumassa. Ja uskon että on niitä nipoja jotka paheksuu, mutta eihän sille oikein minkään voi, heidän ongelmahan se on![]()
No aikasemmin näihin äidin menoihin on tullut vastaukseksi "miksi teet lapsia jos et halua olla niiden kanssa?". Eli ei ole ollut hyväksyttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä;30731941:Niin mäkin muistelisin että joskus ollut hirveä poru ja tuomittu jos joku on käynyt viihteellä vauvan ollessa vielä pieni. Nyt on yllättävän sallivaa porukkaa liikkeellä![]()
Mun mielestä sellainen ei ole kuin haitaksi vauvalle, että sitä kiikutetaan hoitopaikasta toiseen ja vieraiden ihmisten hoitoon. Vauva huomaa kuitenkin, ettei ole tuttu ympäristö ja tuttu ihminen.
Nykyään tiedetään, että kiintymyssuhteita voi olla kaksi vauvalla, joten siksi ainakaan minusta sen ei pitäisi todellakaan vahingoittaa vauvaa, että jompikumpi lähtee pois ja vauvan hoitajana on se toinen ensisijainen hoitaja.
Mihin tämä nyt liittyy?
Niin, että vain silloin on ok ainakin minun mielestä, ettei vauvaa viedä isovanhemmille/kavereille vaan nimenomaan jää kotiin sen isän hoitoon. Mutta ainakaan minä en ajattele hyvää jos vauva joutuu tosiaan muualle siksi aikaa kun äiti/isä lähtee hurvittelee.
Onko joku jotain muuta väittänyt vai miksi kirjottelet itsestäänselvyyksiä?
Niin, että vain silloin on ok ainakin minun mielestä, ettei vauvaa viedä isovanhemmille/kavereille vaan nimenomaan jää kotiin sen isän hoitoon. Mutta ainakaan minä en ajattele hyvää jos vauva joutuu tosiaan muualle siksi aikaa kun äiti/isä lähtee hurvittelee.
Mun mielestä sellainen ei ole kuin haitaksi vauvalle, että sitä kiikutetaan hoitopaikasta toiseen ja vieraiden ihmisten hoitoon. Vauva huomaa kuitenkin, ettei ole tuttu ympäristö ja tuttu ihminen.
Nykyään tiedetään, että kiintymyssuhteita voi olla kaksi vauvalla, joten siksi ainakaan minusta sen ei pitäisi todellakaan vahingoittaa vauvaa, että jompikumpi lähtee pois ja vauvan hoitajana on se toinen ensisijainen hoitaja.
Aivan totta, ja yyhoon tapauksessa olisikin hyvä, että isovanhempi tai kuka nyt onkaan, tulisi vauvan kotiin ja voisi hoitaa siellä.
Tuo viimeinen lause on nyt melkoisen harvinainen tilanne varmaan kuitenkaan (?)Itsekkyyden huippu.
Aivan totta, ja yyhoon tapauksessa olisikin hyvä, että isovanhempi tai kuka nyt onkaan, tulisi vauvan kotiin ja voisi hoitaa siellä.
Tuo viimeinen lause on nyt melkoisen harvinainen tilanne varmaan kuitenkaan (?)Itsekkyyden huippu.
No sanotaanko näin, että vaikka se onkin ihanaa ja virkistävää käydä baareissa "ryyppäämässä", niin mitä hyvää siitä parisuhteelle on? Mielummin sitten yhdessä syömään tms.
Mun mielestä baari ympäristönä ei ole mikään juottola jossa aikuiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä ja ottaa kohtuudella. Omissa kaveriporukoissa se ei ainakaan ole niin.
Ihan vaan omasta "arkitiedosta" puhun, kun meillä ei ainakaan ne illat ole parhaimpia kun lähdetään yhdessä baariin.![]()