The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vihaan mun puhelinta.

Lähetin äitille viestin "onko tuossakaan vitussa mitään järkeä?"
Keskustelua käytiin hääjutuista ja viestin piti olla "onko tuossakaan jutussa mitään järkeä?"

Onneks äiti oli ajantasalla ja vastas "No ei vitussa ole..."

Miten tästä taatanan Lumiasta saa tekstinkorjauksen pois!?
 
Vihaan mun puhelinta.

Lähetin äitille viestin "onko tuossakaan vitussa mitään järkeä?"
Keskustelua käytiin hääjutuista ja viestin piti olla "onko tuossakaan jutussa mitään järkeä?"

Onneks äiti oli ajantasalla ja vastas "No ei vitussa ole..."

Miten tästä taatanan Lumiasta saa tekstinkorjauksen pois!?
tiedän tunteen, mulla on työluurina Lumia ja lähetin kollegalle meikin joka alkoi "huomenta Pulla" kun hän on Tuula
 
Kaveri löysi Lumiasta paikan josta tekstinsyötön saa pois.
Ei muistanut enää toista kertaa mistä siihen valikkoon mennään...

Google laulamaan, jossei apua löydy saa vesilintu kuhmun takaraivoonsa.
 
Ne vanhat noksut oli vielä hyviä mutta sitte kun tuli nää E70 ja muut Symbianit niin mopo alko karkaamaan käsistä
Ei sais yleistäen haukkua insinöörejä... mut milloin insinööri suunnittelee jotain toiselle insinöörille, niin lopputulos on karmeinta koskaan.

Olin takavuosina kännyfirmassa käynnillä kun olivat keksineet DVBH:n. Tekniikka virransäästöideoineen oli kuosissa.

Asia ei kuulunu mulle mitenkään, mut siin sivussa kysyin, et kuka tahtoo kattoa leffaa kahden tuuman näytöltä, kun nykyään alle 32" telkkaritkin ovat ongelmajätettä.
 
Aamulla olin silleen että fuck this shit, ei lapsenvahdittomuus oo mikään syy olla lenkkeilemättä. Kaivoin verkkarit ja juoksukengät esille, muksu fillarin selkään ja eiko menoks! Ekat 300m kevyttä hölkkäjuoksua: "äiti, minä en jaksa enää. Minun voimat on ihan loppu" Sit olin taas silleen, et fuck this shit.

Mut oli lopuks ihan hyvä lenkki kuitenni, muutama kilometri mentiin ja poikettiin kaupassa samalla reissulla. Nyt rupeen värkkäämään kermaista lohipastaa!
 
"Minä vähät välitän siitä, mitä ihmiset sanovat!"
- Minna Canth -

Oikein hersyväistä ja herkistyttävää Minna Canthin päivää sekä torjantaita :wave: :kiss:



Mie voisin kans ilmottautua vesilintujen lentokykyisyyden varmistamiseen :xmas:...laittaisin liikekannalle tämän torpan kaikki ylimääräset hilavitkuttimet, mitkä ei tännään suostu ollenkaan mun näpeissä toimimaan...

Mutta koskapa tuosta hävityksestä tulis sitten miehen kotiutuessa isosti sanomista niin taijan tyytyä vain väistelemään ja välttelemään parhaan kykyni mukaan niitä mokomia kojeita. Ja laitan kohta kun saan nämä potevat ja toipuvat hiljaiseksi ruuan äärelle käteni taikinaan ja teen...jotain :D

Milloinkas niitä pääsiäisruohoja sai ruveta siementämään ja möyhimään :O?
 
Minäpä möyhennän viikonloppuna pääsiäisruohoja. Ja jotain yrttien alkuja. Kukkasetkin kaipailee uusia multia.

Toivottavasti sitä lunta ei tuliskaan, takapiha alkaa olemaan sula niin olis kiva leikkiä multasormea auringon paisteessa ulkosalla, ehkä pienen pieni tsihi mukana nostetta antamassa. :D

Mutta kai se mun tuurilla lykkää jo heti huomena semmoset lumimyräkät ettei kinokset sula vielä kesäkuussakaan...
 
mulla on ollut tapana saada yleensä kaikki laitteet wörrkimään mutta toi lumia on kyllä yks pahimmista

onneks meidän perheen viimenenkin lumia lakkas eilettäin ottamasta virtaa vastaan akkuunsa niin sain ostaa sen tilalle sampan

windows phone never again
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä