Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
.) ok. Kunhan kukaan ei oleta minun tuollaisia kryptalyriikoita kansanfoorumeille kirjoittavan.

En ole koskaan kirjoittanut näihin vastaaviin anonyymialustoihin
[s24, jodel, lauta..].

Toukokuussa 2024
olen elämäni ensimmäisen vauva.fi - kommenttini kirjoittanut Savoa kritisoivaan aloitukseen, mutta sekin oli sangen neutraali sävyltään.

Kaipuuketjuun löysin kesäkuussa, jolloin lähetin muutamia terveisiä Hkiin hyvin viehättävälle, vetovoimaiselle, älykkäälle miesoletetulle, johon 'tutustunut' vuosia sitten..

Ei kuitenkaan mistään limerenssiobsessiosta tai salasuhteesta varattuun ole minun tapauksessani kyse.

Olen sillä tapaa - taiteellisuudestani ja tunteellisuudestani huolimatta - rationaalinen logiikan ihminen, että nämä rakkausasiatkin pysyvät vankasti maadoittuneissa sfääreissä.
En sua tunne mutta tekstien perusteella olet todella älykäs ja fiksu. eri
 
vierailija
Ei kun satuin näkemään jonkin uutisen, jossa sitä tutkimusta kuvattiin. Se oli jotenkin silleen, että he havaitsivat jostain kohteesta poistuvan hiukkasia ennen kuin niitä oli "ammuttu" siihen tai jotain. Sen ne tulkitsivat sitten negatiiviseksi ajaksi. Se oli ihan tässä muutama päivä sitten. Siis vähän kuin näkisi jonkun tulevan ovesta ulos ennen kuin on edes astunut sisään tmv. Nuo luonnontieteilijät aina puhuvat niin mahtipontisesti omista pikku tutkimuksistaan.. tiedä sitten, onko tuollakaan kokeella mitään käytännönsovellutuksia.
Hmm.. Joo varmaan koittavat simuloida jotain fysiikassa vedettyjä johtopäätöksiä. Olen kyllä kuullut näistä teorioista, mutta negatiivinen aika käsite on mulle ihan uutta.
 
vierailija
Palstalla riehuu negatiivinen aika. Tämän olemassaoloa todistetaan sillä, että yhtäkkiä se hävittää itseään vastaavia osia eteenpäin kulkevasta ajasta ja aiheuttaen sen, ettei palstalla roikkuessa ehdi tehdä sitä mitä suunnitteli.
 
vierailija
Palstalla riehuu negatiivinen aika. Tämän olemassaoloa todistetaan sillä, että yhtäkkiä se hävittää itseään vastaavia osia eteenpäin kulkevasta ajasta ja aiheuttaen sen, ettei palstalla roikkuessa ehdi tehdä sitä mitä suunnitteli.
Siitä en tiiä mutta järkyttävän julmaa ja tunteetonta kirjottelua vauvapalstalla janne puhakan kuolemasta. Miten ihmiset tässä maassa on kykeneviä tämmöistä pahuutta ja lynkkaamista harjottaan. Oma poikani 18.
 
vierailija
Huomasin saman töissä kun luin. Puhakan ketjussa ihan silmitön raivo koko ketjun läpi.Tuli ihan huono olo tuosta hyisestä ihmishirviömäisyydestä. Ollaan me suomalaiset vaan outoja outoja kylmiä hiippareita ja ilman sydäntä ilmeisesti.
 

Yhteistyössä