Spencer Hastings
Eiks tää ollu joku Clas Ohlsonin viiden euron aparaatti... mut hoitanu asiansa jo ainakin kuusi vuotta.TivoliAudio radio. Laatua. * nostaa hattua*
Eiks tää ollu joku Clas Ohlsonin viiden euron aparaatti... mut hoitanu asiansa jo ainakin kuusi vuotta.TivoliAudio radio. Laatua. * nostaa hattua*
mikä toi ukko seinäl o lasit päässä mun mielest tosi hieno kämppä taulu siinä tuo menneisyyden tunnelmaa ikkunan vieressä ja katse bulevardille toki toi hylly yks miinus sopii muuten mut mä oon joutunu pari tollasta kasaamaan parin p een voimallahttp://aijaa.com/5LslXF
Harmi kun ei tähän aikaan saa oikein minkäänlaista kuvaa, pahoittelut siis erittäin surkeasta laadusta.
Ehkä tosta kuitenkin jotain näkee.
mikä toi ukko seinäl o lasit päässä mun mielest tosi hieno kämppä taulu siinä tuo menneisyyden tunnelmaa ikkunan vieressä ja katse bulevardille toki toi hylly yks miinus sopii muuten mut mä oon joutunu pari tollasta kasaamaan parin p een voimalla
kieltämättä muuhun ranskalais afrikkalaiseen tunnelmaan se tuo huomattavan eron ikea from sweden heh toi katto kruunuhan voi olla vaikka ludwig tyylinen ku oikein funailee eihän se palatsin koko merkkaa mitään tiiäkkö mitä mä oon ne kaks koottua vienny myöskin kaatopaikalle hahaaSeinällä pari afrikkalaista puista "naamaria" ja toi telineessä oleva taulu on vielä kesken.
Iso hylly on olkkarin ärsyttävin juttu, sain sen joskus ja pitäis päästä siitä eroon ja jotain kivempaa tilalle.
Ärsyttää aina, kun katson sitä. Ei sovi tänne eikä mun sielunmaisemaan yhtään.
Kasaaminen oli kyllä perseestä.
Tunnetaan myös nimellä "tv-alttari" .Iso hylly on olkkarin ärsyttävin juttu, sain sen joskus ja pitäis päästä siitä eroon ja jotain kivempaa tilalle.
Värejä pitääkin olla, joten laita vain.Joo, enpä taida vaivautua, jos Bootyn kämppä kerran on jo riemunkirjava.. Meillä on todella paljon värejä kotona, samaa väripalettia kuin Romulyylillä esim. mutta sisustus on moderni. Tapetteja Pip studiolta. oransseja tekstiilejä, pastellisävyjä.. Ei nyt kaikkea samassa tilassa sentään, mutta hyvin paljon tavallista enemmän värejä, vaikka valkoistakin on todella paljon.
Te kyllä luulette niin valtavasti kaikkea. En sisusta yhtään mitään enkä koskaan meinaa sisustaakkaan vaan laitan asuntoni sen näköiseksi mistä tykkään. Jätän sisustukset niille jotka siitä hommasta tykkää tai joille se on elämän asia. Minä keskityn ihan muuhun Sinä voit jatkaa luulemistasi, on kiva lukea näitä luuloja.Kamala! Booty ilmeisesti luulee, että osaa sisustaa.
Hyvä booty kun snaijjataan se tosi asia mistä ite tykätään ja rakastetaan siitä tulee lämpöä itselle ja ympäristölle aitoa itseä bootykin on hei ihminen niin jos ei osata muutaku roskalla sättiä niin pitäis mennä opettelemaan käytös tapoi . yhtykää mieluummin toisen iloon sellasissa tunteissa on kivempaa olla ihan oikeesti toinen hyvä tuulel säkin oot jos heittäydyt.Te kyllä luulette niin valtavasti kaikkea. En sisusta yhtään mitään enkä koskaan meinaa sisustaakkaan vaan laitan asuntoni sen näköiseksi mistä tykkään. Jätän sisustukset niille jotka siitä hommasta tykkää tai joille se on elämän asia. Minä keskityn ihan muuhun Sinä voit jatkaa luulemistasi, on kiva lukea näitä luuloja.