Pistäkääs kuvia kodeistanne

• Viestiketjun aloittaja "Pööppä"
  • Ensimmäinen viesti
9mmm
https://www.carpetu2.fi/id/nmd7193-1755/Persialaiset,Paimentolaismatot,Klassiset,Tarjoukset,Borchalou,Sarouk/

kertokaas sisustus asiantuntijat löytyykö tän tyylisiä mattoja ? muuten pitää vähän sitäkin suunitella:)

Huonolaatu
http://aijaa.com/5LslXF

Harmi kun ei tähän aikaan saa oikein minkäänlaista kuvaa, pahoittelut siis erittäin surkeasta laadusta. :D
Ehkä tosta kuitenkin jotain näkee.

9mmm
http://aijaa.com/5LslXF

Harmi kun ei tähän aikaan saa oikein minkäänlaista kuvaa, pahoittelut siis erittäin surkeasta laadusta. :D
Ehkä tosta kuitenkin jotain näkee.
mikä toi ukko seinäl o lasit päässä mun mielest tosi hieno kämppä taulu siinä tuo menneisyyden tunnelmaa ikkunan vieressä ja katse bulevardille :) toki toi hylly yks miinus sopii muuten mut mä oon joutunu pari tollasta kasaamaan parin p een voimalla :)

Huonolaatu
mikä toi ukko seinäl o lasit päässä mun mielest tosi hieno kämppä taulu siinä tuo menneisyyden tunnelmaa ikkunan vieressä ja katse bulevardille :) toki toi hylly yks miinus sopii muuten mut mä oon joutunu pari tollasta kasaamaan parin p een voimalla :)

Seinällä pari afrikkalaista puista "naamaria" ja toi telineessä oleva taulu on vielä kesken.
Iso hylly on olkkarin ärsyttävin juttu, sain sen joskus ja pitäis päästä siitä eroon ja jotain kivempaa tilalle.
Ärsyttää aina, kun katson sitä. :D Ei sovi tänne eikä mun sielunmaisemaan yhtään.
Kasaaminen oli kyllä perseestä.

9mmm
Seinällä pari afrikkalaista puista "naamaria" ja toi telineessä oleva taulu on vielä kesken.
Iso hylly on olkkarin ärsyttävin juttu, sain sen joskus ja pitäis päästä siitä eroon ja jotain kivempaa tilalle.
Ärsyttää aina, kun katson sitä. :D Ei sovi tänne eikä mun sielunmaisemaan yhtään.
Kasaaminen oli kyllä perseestä.
kieltämättä muuhun ranskalais afrikkalaiseen tunnelmaan se tuo huomattavan eron :) ikea from sweden heh toi katto kruunuhan voi olla vaikka ludwig tyylinen ku oikein funailee eihän se palatsin koko merkkaa mitään :) tiiäkkö mitä mä oon ne kaks koottua vienny myöskin kaatopaikalle hahaa

9mmm
joo ja olihan tossa myös tunnelmana kodikkuus ja romanttinen ainoostaan suuteleva pariskunta katse toisiaan kohden sohvalla puuttuu:) tv alttari tarkottaako se tv kanssa naimisissa?

iloa kotiin
Joo, enpä taida vaivautua, jos Bootyn kämppä kerran on jo riemunkirjava.. Meillä on todella paljon värejä kotona, samaa väripalettia kuin Romulyylillä esim. mutta sisustus on moderni. Tapetteja Pip studiolta. oransseja tekstiilejä, pastellisävyjä.. Ei nyt kaikkea samassa tilassa sentään, mutta hyvin paljon tavallista enemmän värejä, vaikka valkoistakin on todella paljon.

Joo, enpä taida vaivautua, jos Bootyn kämppä kerran on jo riemunkirjava.. Meillä on todella paljon värejä kotona, samaa väripalettia kuin Romulyylillä esim. mutta sisustus on moderni. Tapetteja Pip studiolta. oransseja tekstiilejä, pastellisävyjä.. Ei nyt kaikkea samassa tilassa sentään, mutta hyvin paljon tavallista enemmän värejä, vaikka valkoistakin on todella paljon.
Värejä pitääkin olla, joten laita vain.

Kamala! Booty ilmeisesti luulee, että osaa sisustaa.
Te kyllä luulette niin valtavasti kaikkea. En sisusta yhtään mitään enkä koskaan meinaa sisustaakkaan vaan laitan asuntoni sen näköiseksi mistä tykkään. Jätän sisustukset niille jotka siitä hommasta tykkää tai joille se on elämän asia. Minä keskityn ihan muuhun :D Sinä voit jatkaa luulemistasi, on kiva lukea näitä luuloja.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
9mmm
Te kyllä luulette niin valtavasti kaikkea. En sisusta yhtään mitään enkä koskaan meinaa sisustaakkaan vaan laitan asuntoni sen näköiseksi mistä tykkään. Jätän sisustukset niille jotka siitä hommasta tykkää tai joille se on elämän asia. Minä keskityn ihan muuhun :D Sinä voit jatkaa luulemistasi, on kiva lukea näitä luuloja.
Hyvä booty kun snaijjataan se tosi asia mistä ite tykätään ja rakastetaan siitä tulee lämpöä itselle ja ympäristölle aitoa itseä :) bootykin on hei ihminen niin jos ei osata muutaku roskalla sättiä niin pitäis mennä opettelemaan käytös tapoi . yhtykää mieluummin toisen iloon sellasissa tunteissa on kivempaa olla ihan oikeesti toinen hyvä tuulel säkin oot jos heittäydyt.

Yhteistyössä